۱۳۶۴۲۳۱
۲۴۴۶
۲۴۴۶
پ

برای پسر پرسپولیسی، بازی استقلال همیشه خاص است

علیرضا حقیقی با انگیزه‌های زیاد خود را آماده بازی امروز مقابل استقلال کرده است.

ورزش سه: علیرضا حقیقی با انگیزه‌های زیاد خود را آماده بازی امروز مقابل استقلال کرده است.

برای پسر پرسپولیسی، بازی استقلال همیشه خاص است

تصاویر ناکامی استقلال مقابل نساجی یکی از خاطرات تلخ استقلالی‌ها در فصل گذشته است. مسابقه‌ای که می‌توانست با پیروزی استقلال به پایان برسد و حتی می‌توانست به مسابقه‌ای تبدیل بشود که استقلال را به قهرمانی برساند. علیرضا حقیقی در آن ناکامی نقش بزرگی ایفا کرده بود.

علیرضا حقیقی روز جمعه بار دیگر در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تهران قرار می‌گیرد. او که این تجربه را در روزگار جوانی با پرسپولیس به دست آورده بود، در بازگشت به ایران با پیراهن نساجی و گل گهر نیز مقابل آبی‌ها به میدان رفت.

حقیقی حالا با پیراهن شماره یک هوادار تهران برابر استقلالی‌ها قرار می‌گیرد. حقیقی در این فصل به هوادار پیوست و حالا یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان تیمی محسوب می‌شود که پر از بازیکنان جوان است.

اگرچه علیرضا حقیقی بارها گفته که کلین‌شیت یک آمار تیمی و نتیجه تلاش جمعی است و به آن اهمیت نمی‌دهد، اما بدون شک بسته ماندن دروازه‌اش مقابل استقلال برای او شیرینی بسیار زیادی دارد؛ به خصوص که هوادار در تقابل فصل گذشته‌اش شش بار دروازه‌اش را مقابل استقلال بازشده دیده است‌.

اگر استقلال سال گذشته بازی‌اش در قائمشهر با درخشش حقیقی به تساوی کشیده نمی‌شد شاید می‌توانست با ساپینتو قهرمان لیگ بشود. در آن بازی حقیقی با پیراهن نساجی بازی خوبی کرد.

او حالا دوباره باید رو به روی رفیق و همبازی قدیمی‌اش در تیم ملی یعنی جواد نکونام قرار بگیرد و تقابل او با نکو در قامت سرمربی استقلال بسیار جذاب خواهد بود. باید دید علیرضا حقیقی در این مسابقه حساس چه نمایشی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج