قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۵۷۹۶۷
۳۹۷
۳۹۷
پ

توسل به جادوگر برای حضور مانه در جام‌جهانی!

پیروزی بایرن مونیخ مقابل وردربرمن نتیجه خوبی برای باواریایی ها بود اما مصدومیت سادیو مانه در این بازی یک شوک به مردم کشورش وارد کرد چرا که به نظر می رسد که این بازیکن به جام جهانی نمی رسد.

فوتبالی: پیروزی بایرن مونیخ مقابل وردربرمن نتیجه خوبی برای باواریایی ها بود اما مصدومیت سادیو مانه در این بازی یک شوک به مردم کشورش وارد کرد چرا که به نظر می رسد که این بازیکن به جام جهانی نمی رسد.

 در فاصله ده روز تا شروع جام جهانی، خیلی بعید است که مانه به مسابقات برسد. فدراسیون فوتبال سنگال و بایرن مونیخ البته همچنان شانس حضور سادیو در این مسابقات را رد نکرده اند. مانه احتمالا در انتظار یک معجزه در لیست ۲۶ نفره تیم ملی سنگال قرار خواهد گرفت. آلیو سیسه سرمربی سنگال تصمیم گرفته که مانه را در لیست قرار بدهد. از سویی فاطما سامورا دبیرکل سنگالی فیفا نیز همچنان از حضور سادیو در جام جهانی ناامید نیست و می گوید:" از جادوگر استفاده خواهیم کرد. نمی دانم که ایا موثر خواهیم بود یا نه اما از همه روش های ممکن استفاده می کنیم. منتظر معجزه هستیم. مانه باید در ان جا حضور داشته باشد."

مهاجم بایرن مونیخ با شرایط بدنی نامناسبی به جام جهانی خواهد رسید. باواریایی ها اعلام کردند که سادیو بازی شنبه مقابل شالکه را از دست می دهد. مانه در روزهای آینده دوباره تست خواهد داد تا شرایط دقیق مصدومیتش مشخص شود. اگر مانه با مصدومیت در جام جهانی بازی کند، ممکن است که سلامتی خود را به خطر بیاندازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج