قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۰۹۹
۴۹۳
۴۹۳
پ

واکنش ترامپ به حمایت پوتین از هریس

رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به اظهار نظر رئیس جمهور روسیه درباره نامزد مورد نظرش در این انتخابات واکنش نشان داد.

 مهر به نقل از راشاتودی: اظهارات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که گفته است ترجیح می‌دهد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها پیروز شود، واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت؛ در یکی از این واکنش‌ها دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان گفت تکلیفش با این اظهار نظر روشن نیست!

واکنش ترامپ به حمایت پوتین از هریس

پوتین پیش‌تر در مجمع اقتصاد شرق در ولادیووستوک گفت که مسکو ترجیح می‌دهد که هریس در انتخابات ماه نوامبر آمریکا پیروز شود. وی اضافه کرد که «خنده‌های مسری» هریس را تحسین می‌کند و به انتخاب جو بایدن، رئیس جمهور کنونی و دموکرات آمریکا در حمایت از وی، احترام می‌گذارد.

ترامپ در واکنش به این اظهار نظر گفت: پوتین از کامالا حمایت کرد و من نمی‌دانستم که آیا باید با او تماس بگیرم و بگویم «خیلی ممنونم»؛ واقعاً نمی‌دانم دقیقاً درباره این اظهارنظر چه بگویم! نمی‌دانم که او به من توهین یا در حق من لطف کرده است!

جان کربی، سخنگوی امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارنظر پوتین گفت که رئیس جمهور روسیه باید از بحث درباره انتخابات آمریکا خودداری کند. اظهارات پوتین در واکنش به پرسشی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح شد. پرسشی که طرح شد این بود که حالا پس از کناره‌گیری بایدن از نامزدی انتخابات، گزینه مطلوبی دارد یا خیر.

پوتین در واکنش به این پرسش گفت که انتخاب گزینه مطلوب در انتخابات آمریکا، کار روسیه نیست بلکه برعهده رای‌دهندگان آمریکایی است. مسکو به دفعات اتهامات واشنگتن درباره تلاش برای مداخله در انتخابات‌های آمریکا را قویاً رد کرده است.

پوتین در ادامه درباره هریس گفت که خوش‌مشرب و خوش‌خنده بودن او می‌تواند به این معنا باشد که از اعمال تحریم علیه روسیه به‌اندازه ترامپ امتناع خواهد کرد. به گفته پوتین، رئیس جمهور سابق آمریکا بیشتر از تمام روسای جمهوری معاصر آمریکا علیه روسیه تحریم اعمال کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج