قالیشویی بانو _استیکی
۱۳۲۷۴۰۳
۱۵۳۹
۱۵۳۹
پ

مجازات سنگین برای دزدان عاشق پلی‌استیشن

سه پسر جوان که طعمه‌هایی را از طریق سایت دیوار انتخاب و از آنها سرقت می‌کردند، به حبس و شلاق محکوم شدند.

اعتماد آنلاین: سه پسر جوان که طعمه‌هایی را از طریق سایت دیوار انتخاب و از آنها سرقت می‌کردند، به حبس و شلاق محکوم شدند.

مجازات سنگین برای دزدان عاشق پلی‌استیشن

 

متهمان که سه پسر جوان هستند به بهانه خرید پلی‌استیشن با قربانیان قرار می‌گذاشتند و سپس اموال‌شان را به سرقت می‌بردند.

اولین شاکی مرد جوانی بود که به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد مورد سرقت قرار گرفته است. او گفت: من یک پلی‌استیشن برای فروش گذاشته بودم و آگهی آن را در سایت دیوار قرار دادم. چند ساعت بعد جوانی تماس گرفت و سر قیمت به توافق رسیدیم. آدرس خانه را دادم و خریداران آمدند تا پلی‌استیشن را ببرند. وقتی در را باز کردم سه نفر وارد خانه‌ام شدند، آنها دست‌وپای من را بستند و بعد هرچه پول و ارز داشتم گرفتند. دزدان فهمیدند همسرم در خانه است، به سراغ او رفتند و طلاهایش را گرفتند.

مدتی بعد شکایت مشابه دیگری به پلیس ارائه شد و شاکی عنوان کرد آگهی‌ای به سایت دیوار داده بود و سه جوان به خانه‌اش آمدند و مقداری طلا، سکه و پول از خانه‌اش سرقت کردند. سومین شاکی نیز چند روز بعد به پلیس مراجعه و او نیز شکایت مشابهی را مطرح کرد و گفت سارقان از طریق آگهی سایت دیوار به بهانه خرید پلی‌استیشن آمدند و از او سرقت کردند.

یافته‌های پلیس حاکی از آن بود که سارقان به صورت زنجیره‌ای دست به این سرقت‌ها زده‌اند. آنها افرادی را که در غرب تهران آگهی فروش می‌گذاشتند، انتخاب  و بعد از ورود به خانه اموال‌شان را سرقت می‌کردند.

پلیس با توجه به آدرس قربانیان دوربین‌های مداربسته محل را تحت کنترل قرار داد و سرانجام موفق شد سه جوان موتورسوار را شناسایی و بازداشت کند.

دوربین‌های مداربسته به خوبی نشان دادند که سارقان چطور اقدام به سرقت کرده‌اند. با پایان تحقیقات کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی ابتدا کیفرخواست علیه متهمان خوانده شد و نماینده دادستان گفت: متهمان علاوه بر سرقت، دو قبضه اسلحه و مقداری فشنگ نیز نگهداری می‌کردند که کشف و ضبط شده است. بنابراین درخواست مجازات متهمان را دارم.

در ادامه شکات در جایگاه حاضر و خواستار مجازات متهمان شدند. وقتی نوبت به متهمان رسید آنها یک به یک در جایگاه قرار گرفتند و اتهام خود را قبول کردند و خواستار بخشش از سوی شکات شدند.

متهم ردیف اول گفت: ما بیشتر در مناطق غرب و شمال تهران دست به سرقت می‌زدیم و سرقت‌ها هم مسلحانه بود. وقتی فردی کالای گرانی آگهی می‌کرد مطمئن می‌شدیم که در خانه پول دارد و به عنوان مشتری می‌رفتیم و سرقت می‌کردیم.

سپس دو متهم دیگر نیز اتهام خود را قبول کردند و خواستار بخشش شدند. در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و هر یک از متهمان را به 10 سال زندان ، 74 ضربه شلاق و رد مال محکوم کردند. همچنین متهمان به خاطر حمل و نگهداری سلاح گرم به دو سال زندان محکوم شدند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج