۱۳۴۴۷۶۶
۶۰۰۶
۶۰۰۶
پ

محتوای حمایت‌شده

پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

معمولا برای این دسته از افراد، مزین شدن بینی‌شان به جواهرات یا تغییر در ساختار و ظاهر آن، احساس رضایت بسیاری را به دنبال داشته و در واقع همین امر به افزایش اعتماد به نفس شخصی‌شان کمک بسیاری می‌کند.

به عنوان یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های زیبایی شناخته شده و از آنجایی که به‌واسطه انجام آن، جلوه خاصی به بینی داده می‌شود، در مقایسه با فرم‌های دیگر پیرسینگ بدن، محبوبیت بیشتری را به خود اختصاص داده است. برای انجام پیرسینگ بینی، پزشکان از ابزار‌ها و تجهیزات خاصی برای ایجاد سوراخی ریز در ناحیه غضروف بینی یا نواحی نزدیک به سوراخ آن استفاده می‌کنند. تزئین سوراخ ایجاد شده به‌واسطه انواع زیورآلات، منجر به ایجاد تغییری جذاب در صورت هر‌فرد می‌شود.

پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

دکتر بنفشه علایی

پاسخگویی از ساعت 10 صبح تا 8 شب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۳۵۵۸۹۱

۰۹۰۲۳۳۳۸۹۱۰

پیرسینگ بینی چیست؟

یکی از معمول‌ترین انواع پیرسینگ که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد، پیرسینگ بینی است. در این نوع از پیرسینگ سوراخ روی پره‌های بینی و یا غضروف میانی بینی ایجاد می‌شود. این کار باید با دقت و بهداشت کامل انجام شود به همین دلیل برای انجام این کار بهتر است به افراد متخصص مراجعه کنید.

دلایل تمایل به نصب پیرسینگ بینی

بسیاری از افرادی که خواهان انجام پیرسینگ بینی هستند، از این کار به عنوان عاملی موثر در افزایش خودباوری و اعتما‌د‌به‌نفس خود نام می‌برند. معمولا برای این دسته از افراد، مزین شدن بینی‌شان به جواهرات یا تغییر در ساختار و ظاهر آن، احساس رضایت بسیاری را به دنبال داشته و در واقع همین امر به افزایش اعتماد به نفس شخصی‌شان کمک بسیاری می‌کند. عده‌ای دیگر نیز معتقدند پیرسینگ بینی، توانایی متمایز ساختن استایل شخصی‌شان را دارد و حتی جذابیت بیشتری به فرم آن می‌بخشد.

اهمیت انجام پیرسینگ بینی توسط پزشک مجرب

اگر شما نیز معتقدید که انجام پیرسینگ بینی، تاثیر قابل‌توجهی در زیبایی صورت‌تان خواهد داشت، پس بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که کسب نتیجه‌ای طبیعی و هماهنگ با ساختار بینی، در گروی انتخاب یک پزشک مجرب است. از مزایای انجام پیرسینگ بینی توسط یک پزشک ماهر و کارآزموده در این زمینه، می‌توان به استفاده از تجهیزات پزشکی بهداشتی و استریل در حین کار و تضمین انجام عملیاتی ایمن و بهداشتی توسط او، دریافت راهنمایی‌های لازم برای انتخاب بهترین شکل و نوع زیورآلات، تشخیص و مدیریت صحیح مشکلات و عوارض جانبی و همچنین بهبودی سریع و... اشاره نمود.

نکات مهم قبل از انجام پیرسینگ بینی توسط پزشک

به یاد داشته باشید که یک پزشک خوب و دغدغه‌مند در ابتدا به ارائه اطلاعات کاملی در رابطه با زمان بیهوشی، مدت زمان عمل و همچنین مراقبت‌های بعد از آن پرداخته و با صداقت کامل، به هرگونه خطر یا عارضه احتمالی در این‌باره اشاره می‌کند. با توجه به تجویز آنتی‌بیوتیک‌های مختلف برای کاهش درد یا آماده‌سازی بدن و همچنین واکنش‌دهی مختلف بدن هر فرد، بهتر است در مصرف این نوع از دارو‌ها محتاط باشید.

فرایند انجام پیرسینگ بینی توسط پزشک ماهر

نخستین مرحله در انجام پیرسینگ بینی؛ مشورت با پزشکی‌ست که به واسطه مهارت و تجربه خود در این زمینه، به شما کمک می‌کند تعادل خوبی میان شرایط فعلی و انتظارات‌تان از نتیجه کار ایجاد کنید. بعد از آن نیز توصیه‌هایی را در رابطه با نتایج کار، خطرات، درد و عوارض احتمالی در اختیارتان گذاشته و بدین‌صورت، تلاش خود را به کار می‌گیرد تا دید شما را نسبت به فرایند انجام پیرسینگ بینی وسیع‌تر از پیش سازد. مرحله بعدی کار، به ارزیابی دقیق پزشک از بینی شما، جنس و ساختار آن اختصاص دارد. در این مرحله، معمولا یک عکس واضح از بینی‌تان گرفته می‌شود تا با توجه به جزئیات آن، بهترین روش انجام پیرسینگ برای شما تعیین گردد.

قبل از انجام عمل پیرسینگ بینی، پزشک اقدام به تجویز برخی از آنتی‌بیوتیک‌هایی می‌کند که به منظور کاهش عفونت‌های محتمل در هنگام عمل و حتی در دوره بهبود بیماری، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعد از برگزاری جلسات مربوط به مشاوره، ارزیابی و تجویز دارو‌های مناسب؛ نوبت به انجام عمل پیرسینگ بینی می‌رسد. در صورت توجه به توصیه‌های مراقبتی پزشک بعد از انجام این عمل، پروسه بهبودی‌تان سرعت یافته و از بروز مشکلات و چالش‌های مرتبط نیز جلوگیری خواهید کرد.

پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

اگر در انتخاب پزشک برای انجام پیرسینگ بینی، شتاب‌زده و بی‌احتیاط عمل کنید، احتمالا شاهد پیدایش عواقب جبران‌ناپذیر این امر نیز خواهید بود! بروز التهابات پوستی، تغییر شکل بینی، ایجاد مشکلات تنفسی و... تنها بخشی از این عوارض ناخوشایند هستند! طبیعتا جبران و برطرف‌سازی تمامی این موارد نیز به صرف انرژی، زمان و هزینه بسیاری نیاز دارد. در صورتی که اگر یک پزشک ماهر و با کارنامه کاری درخشان را برای انجام پیرسینگ بینی خود انتخاب کنید، در یک محیط امن و بهداشتی حضور یافته و از بروز هرگونه عفونت نیز جلوگیری خواهید نمود.

قبل از انجام پیرسینگ بینی توسط پزشک؛ از او بخواهید که تعدادی از نمونه‌کار‌های خود را در اختیارتان قرار دهد. بررسی آنان به شما می‌کند تا سنجشی از میزان توانایی او در انجام این کار داشته باشید. اگر بعد از انجام پیرسینگ بینی، قصد استفاده از لوازم آرایشی یا پوستی بر روی بینی خود را دارید، بهتر است ابتدا اطمینان یابید که تماس آنان با پوست شما، منجر به بروز هیچگونه عارضه یا حساسیتی نخواهند شد. علاوه بر آن، توصیه می‌شود از جواهرات استریل و کاملا تمیز شده استفاده کنید. در واقع، کسب نتیجه مطلوب از انجام پیرسینگ بینی توسط پزشک تا حد زیادی به رعایت دوجانبه اصول بهداشتی مقرر شده بستگی دارد.پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

مراقبت های لازم بعد از نصب پیرسینگ بینی توسط پزشک

بعد از پیرسینگ بینی بهتر است مراقبت‌های زیر را انجام دهید تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود:

  • از الکل برای ضد عفونی کردن سوراخ استفاده کنید
  • به مدت حداقل ۶ هفته از خارج نمودن شی آویخته شده در محل پیرسینگ پرهیز کنید.
  • با حرکت آرام جواهر از بسته شدن سوراخ جلوگیری نمایید
  • بعد از انجام پیرسینگ از دست زدن به آن حداقل به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید
  • در صورت مشاهده تورم و شرک به پزشک مراجعه نمایید

پیرسینگ بر روی چه قسمت‌هایی از بینی نصب می شود؟

به دلیل ساختار غضروفی بینی گطینه‌های زیادی برای نصب پیرسینگ در این قسمت وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارت از موارد زیر می‌باشند:

  • تیغه وسط بینی (سپتوم)
  • پره بینی
  • پل بینی
  • نوک بینی

دکتر بنفشه علایی - پوست و مو

دکتر بنفشه علایی متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و یک شمسی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مراکز مختلف درمانی مشغول به کار بوده است. در حال حاضر ایشان در منطقه زعفرانیه تهران فعالیت دارند. هدف وی ارائه بهترین و برترین خدمات زیبایی ودرمانی در زمینه پوست و مو میباشد.در این مرکز تلاش می شود که از جدیدترین روش‌ها و معتبرترین محصولات برای مراجعین محترم استفاده شود.

پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

ما آمده‌ایم که در آشفته بازار ارائه خدمات پوست، مو و زیبایی به پشتوانه تجربه و تخصص، شان و سلامت شما را مورد وثوق قرار داده و خدماتی را تقدیم کنیم که درخور شخصیت ایرانی است.

پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

پاسخگویی از ساعت 10 صبح تا 8 شب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۳۵۵۸۹۱

۰۹۰۲۳۳۳۸۹۱۰

پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

نمونه خدمات دکتر بفنشه علایی را از اینستاگرام دنبال کنید.

dr.banafshehalaei@

پیرسینگ بینی توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، پسیان جنوبی، پلاک ۱۴، برج الماس، طبقه دوم، واحد ۲۶

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج