adexo3
۱۴۱۹۲۰۲
۹ نظر
۳۷۸۶
۹ نظر
۳۷۸۶
پ

کراش دختران ایرانی این بار با لباس تنیس می‌آید

به تازگی خبری جذاب درباره امیر جدیدی منتشر شده، ظاهرا او قرار است در فرانسه به دنیای تنیس برگردد و البته که این بازگشت مقابل دوربین یک فیلم سینمایی خواهد بود.

برترین‌ها: به تازگی خبری جذاب درباره امیر جدیدی منتشر شده، ظاهرا او قرار است در فرانسه به دنیای تنیس برگردد و البته که این بازگشت مقابل دوربین یک فیلم سینمایی خواهد بود. امیر جدیدی بازیگری‌ست که پیش از ورود به سینما به صورت حرفه‌ای تنیس بازی می‌کرد و به عنوان مربی تنیس فعالیت داشت و حالا از این تبحرش در ایفای نقش منصور بهرامی؛ تنیسور مشهور ایرانی در فیلمی به نام «منصور» بهره خواهد برد. این فیلم محصول مشترک فرانسه و انگلیس است و کارگردانی آن را رومالد بولانژه به عهده دارد.

کراش دختران ایرانی این بار با لباس تنیس می‌آید

منصور بهرامی کیست؟

منصور بهرامی 68ساله یکی از چهره‌های شناخته شده جهان تنیس به شمار می‌رود؛ فردی که در ایران تنیس حرفه‌ای خود را آغاز کرد، اما بعدا مجبور شد به فرانسه مهاجرت کند و آن جا هم پله‌های ترقی را طی کرد. اما دانستن این که او در این مسیر چه مرارت‌هایی کشیده هم جالب است. بهرامی، قهرمان بازی‌های آسیایی تهران است و اوضاع تنیس ایران در اوایل دهه‌ی ۵۰ خورشیدی در بهترین دوران خودش بود.

کراش دختران ایرانی این بار با لباس تنیس می‌آید

اما بهرامی با وقوع انقلاب و تعطیلی زمین‌های تنیس به فرانسه رفت و با فقر و بی‌خانمانی رو به رو شد و شبانه در خیابان های پاریس پرسه می زد و روزها در رختکن استادیوم رولان گاروس می خوابید، اما هرگز امید خود را از دست نداد. تا جایی که پس از سی سالگی که به دنیای حرفه‌ای تنیس بازگشت و سپس به فینال رقابت‌های رولان گاروس (یکی از معتبرترین رقابت‌های دنیای تنیس) راه یافت و پس از آن نیز تا به امروز در حاشیه اغلب مسابقات بزرگ دنیای تنیس به اجرای تنیس نمایشی می‌پردازد.

بهرامی درباره ساخت این فیلم بیوگرافی گفته: «بسیار مفتخرم که فیلمی بلند از زندگی من ساخته می‌شود و بسیار خوشحالم که رومالد بولانژه کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت. امیر جدیدی هم یک بازیگر استثنایی است و این واقعیت که او یک تنیس باز نیمه حرفه‌ای است یکی از آن شانس های بزرگ است.»

کراش دختران ایرانی این بار با لباس تنیس می‌آید

پیوند امیر جدیدی و تنیس

امیر جدیدی قبل از وارد شدن به دنیای هنر، حرفه‌ای تنیس‌ بازی می‌کرده است و سابقه دعوت به مسابقات انتخابی تیم ملی را نیز دارد. او مربی هومن سیدی بود و در واقع به همین دلیل هم سیدی او را برای بازی در فیلم «آفریقا» دعوت کرد. این زمینه‌ای شد برای درخشش در سینما و برجا گذاشتن نقش‌های مهم در کارنامه‌اش. جدیدی حالا بعد از سیزده سال حضور در سینما برای بازی در فیلم «منصور» مجددا به علاقه‌اش به تنیس برگشته تا زندگی جذاب و دراماتیک منصور بهرامی را به نمایش بگذارد.

کراش دختران ایرانی این بار با لباس تنیس می‌آید

مرور برخی آثار پسر جذاب سینمای ایران

امیر جدیدی، خیلی آرام و بی‌حاشیه وارد سینما شد و از حیث سمپات بودن، طعنه به ستاره‌های کلاسیک سینما می‌زند، میمیک، استایل و حتی نحوه حرف زدنش به شدت جذاب و توامان مقتدرانه و مردانه است.

پیروز در رخ دیوانه

کراش دختران ایرانی این بار با لباس تنیس می‌آید

پیروز در فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی شخصیت سرخوش، اهل ریسک و کاملا امروزی است که پس از آشنایی با گروهی از جوانان به عنوان لیدر رفتارهای هیجانی و پرریسک آنها برخی ایده‌ها را مطرح می‌کند. او به همراه دوستش که متعلق به طبقه پایین جامعه است تلاش می‌کند تا با اجرای برخی رفتارهای نمایشی و به قولی سرکار گذاشتن باقی جوانان، سرگرم شود، اما به دلیل اینکه رفتارهای او تنها رویه‌ای از تعقل را دارد و حتی به تمسخر رفیقش نیز می‌انجامد به آشوب درونی رفیقش و آن رفتار پایانی خشمگینانه منجر می‌شود. امیر جدیدی در ایفای این نقش روی لحن پیروز بسیار تمرکز دارد و خونسردی یا هیجان این شخصیت را در همه موقعیت‌های فیلم با لحن و شیوه بیان به درستی بازنمایی می‌کند. این بازیگر در پلان پایانی نیز بهت آنی از خشم رفیقش را در نگاه‌هایش می‌نمایاند.

بابک در اژدها وارد می‌شود!

کراش دختران ایرانی این بار با لباس تنیس می‌آید

«اژدها وارد می­ شود» یکی از بصری‌ترین فیلم­‌های امسال سینمای ایران است. با ورود سینما به دنیای دیجیتال و در دسترس قرار گرفتن دوربین‌های باکیفیت و باقابلیت در ایران، فیلم‌سازان جوان همچون مانی حقیقی با استفاده از فیلم‌برداران جوان، موفق به خلق تصاویری شده‌اند که به جرات می ­توان گفت فاصله زیادی با سینمای روز دنیا ندارد. امیر جدیدی یکی از بهترین بازی‌هایش را در فیلم «اژدها وارد می‌شود» اثر مانی حقیقی به نمایش گذاشت. او در این فیلم که فضای معمایی و وهم‌انگیزی دارد، نقش یک مامور ساواک را بازی می‌کند که به دنبال حل یک پرونده قتل است. امیر جدیدی در جلد یک کارآگاه دقیق و زیرک فرو می‌رود و با بازی خوب و باورپذیر خود، شخصیت «بابک» را به‌یادماندنی می‌کند.

رحیم در قهرمان

کراش دختران ایرانی این بار با لباس تنیس می‌آید

مهم‌ترین نقش کارنامه سینمایی امیر جدیدی بی‌شک حضورش در فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی است. جدیدی در قهرمان به سویه‌هایی عمیق از شخصیت ساده رحیم سلطانی چنگ می‌زند. او هم در بازتاب مظلومیت و شرم درونی رحیم موفق است و هم می‌تواند واکنش‌های رحیم به تحقیر شدن و بازیچه قرار گرفتن‌های متعدد را در پازلی از خودداری‌ها و سکوت‌های پر از معنا و لبخندهای تلخش نمایش دهد. جدیدی با ایفای این نقش توانست برداشت اجتماعی از مفهوم مظلومیت، بی‌ریایی و سادگی را در همه موقعیت‌هایی که رحیم با آن مواجه می‌شود عینیت بخشد.

واکنش کاربران به انتخاب جدیدی برای ایفای نقش منصور بهرامی

اختاپوس: انتخاب امیر جدیدی برای نقش منصور بهرامی واقعا انتخاب درست و زیبایی بود. بیش باد

کوروش کازرانی: تهیه فیلم «منصور بهرامی»، اتفاق ویژه‌ای برای تنیس ایران به حساب می‌آد و اگر مفاهیم به‌درستی منتقل بشن، اهمیتی نداره که ساخت کجاست. یک تبریک هم سهم امیر جدیدیه؛ خوشحالم که از ماجراجویی غلط سه‌سال قبل در داخل زمین، به انتخاب درست امروز روی پرده رسیده. قطعا مؤثرتر؛ حتما دیدنی‌تر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقیقت

      خخخ
      کلا چیزی به اسم استعداد تو ایران وجود نداره . کلا همش پارتی و رانت و آشنا بازیه

    • ورزش سه

      زن و دختر خودتون را با دختران ایرانی جمع نبندید.دختر ایرانی تا ۱۲ شب تو کافه،فست فود و رستوران کار میکنه

      پاسخ ها

      • ندا

        دروغ کنتور نمیندازه 😳

      • ناشناس

        کراش دخترای ایرانی🙄🙄🙄کی و کجا

    • ناشناس

      بازیگر خوبیه خوشم میاد ازش.

    • سکوت

      دختر ایرانی جز نداری و فقر و جوانی بر باد رفته وقت کراش بازی نداره کراش ماله دخترا مسیولینه که تو کاخ جشن میگیرن و هزینه عروسیاشون میلیاردیه

    • ایرانی

      اینه کراش دختران ایرانی ؟؟؟خخخخخخخخخخخ.

    • ناشناس

      اینکه کراش دختراست رو قبول ندارم، ولی یکی از پرسنل هتل المپیا مشهد کاملا شبیه بود و مو نمیزد باهاش

    • ناشناس

      تنها بازی خوب امیر جدیدی فیلم قهرمان بود که بسیار فراتر از خودش بازی کرده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج