adexo3
۱۱۱۹۰۷۵
۲۳۴ نظر
۵۰۵۸
۲۳۴ نظر
۵۰۵۸
پ

بابک خرمدین؛ گزارش یک قتل فجیع از غرب تهران

یک خبر کاملا عجیب، صبح امروز فضای عمومی را منفجر کرده، قتل فجیع یک کارگردان سینما در اکباتان تهران، آن چه که به ماجرا ابعاد ویژه‌ای داده، یکی قتل توسط پدر و مادر است و دیگری دلیل قتل: «مجرد بودن»!

برترین‌ها: یک خبر کاملا عجیب، صبح امروز فضای عمومی را منفجر کرده، قتل فجیع یک کارگردان سینما در اکباتان تهران، آن چه که به ماجرا ابعاد ویژه‌ای داده، یکی قتل توسط پدر و مادر است و دیگری دلیل قتل: «مجرد بودن»! در این جا به زوایای مختلف ماجرا نگاهی مختصر داشته‌ایم.
بابک خرمدین؛ گزارش یک قتل فجیع از غرب تهران
لوکیشن: سطل زباله، متهم ردیف اول: پدر و مادر
«جسد مثله شده "بابک خرم‌دین" کارگردان سینمای ایران عصر یک شنبه در سطل زباله‌ای واقع در شهرک اکباتان تهران کشف شد و پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد»
قتل بابک خرم‌دین کارگردان سینمای ایران به دست پدر و مادرش بود قاتلان که تاکنون گفته می‌شود پدر و مادرش هستند مثله شده و به سطل آشغال، در فاز ۳ اکباتان انتقال داده شده است
پدر بابک خرمدین کارگردان سینما در اعترافات خود گفت: پسرم «مجرد» بود، به خاطراختلافاتی که داشتیم صبح قتل - روز یکشنبه- او را با خوراندن مواد بیهوشی بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیکترین سطل آشغال خیابانی انداختیم.
بابک خرمدین؛ گزارش یک قتل فجیع از غرب تهران
پدر بابک خرمدین در بازجویی‌های ابتدایی گفته: پسرم مجرد بود او ما را آزار و اذیت می‌کرد جانمان به لب رسیده بود هر روز از دستش در امان نبودیم ناسزا می‌گفت و هرکاری دلش می‌خواست انجام می‌داد من و مادرش تصمیم گرفتیم از شر او رها شویم تا بیش از این آبرویمان نرفته است ابتدا قرص خوراندیم وقتی بی هوش شد با چاقو او را کشتم و جسدش را داخل حمام بردم بعد برای اینکه بتوانم از خانه خارج کنم جسدش را تکه تکه کردم داخل چمدانی گذاشتم و با همدستی همسرم جنازه را از خانه بیرون بردم و داخل سطل آشغال انداختم.
فلاش‌بک؛ من سرهنگ پیاده ستاد خرم‌دین هستم
محمد تاجیک با یک یادآوری از روزی که بابک برای «سوگنامه‌ای برای یاشار» پدر و مادرش را روی سِن آورد، برگ دیگری از ماجرا را ورق زده:
بابک خرمدین کارگردان «سوگنامه‌ای برای یاشار» از پدر و مادرش تشکر کرد و تقاضا کرد روی صحنه بیایند. پدر کارگردان در سخنانی گفت: به نام خداوند آموزگار و به نام شهدای گلگون کفن جنگ هشت ساله و درود به شرافت آن شهدا که مملکت را حفظ کردند. من سرهنگ پیاده ستاد خرم‌دین هستم.
بابک خرمدین؛ گزارش یک قتل فجیع از غرب تهران
‏۳۰ سال خدمت کردم، ۶۹ ماه در مناطق عملیاتی بودم، دو مرتبه شیمیایی شدم و ۴ بار ترکش خوردم و خوشحالم که در مقابل ممکلت انجام وظیفه کردم. به جوانان توصیه می‌کنم از این گهواره وطن غافل نباشند، چون رشد و سربلندی آنان در همین مملکت اتفاق می‌افتد.
‏از این ۳۰ سال خدمت ۱۷ سال را دور از خانواده انجام وظیفه کردم و تمام زحمات خانواده روی دوش این خانم عزیزم بود که وطن دوم من هستند.
اگر «دختر» بود!
بهروز جاوید، اما بعد دیگری از ماجرا را تحلیل کرده: «هولی‌شت. تو این مملکت مرد استرایت هم اگر حاضر به ازدواج نشه می‌کشن. فکر کن همین اگر دختر بود الان چه قمه زنی‌ای داشتیم وسط توییتر»
بابک خرمدین؛ گزارش یک قتل فجیع از غرب تهران
و توئیت‌های نیره خادمی و علی لاهوتی:«‏این که مجرد بوده و توسط پدر و مادرش کشته شده، ‏اینکه توسط پدر و مادرش هم مثله شده، ‏این‌که فیلمساز بود، ‏این‌که ۴۷ ساله بوده، ‏این‌که به خاطر دلتنگی پدر و مادرش از لندن اومده بوده ایران»
‏ «سال ۸۹ برای درس خواندن میره لندن، بخاطر غربت، و دوری از خانواده برمیگرده، بعد همون خانواده که تحمل دوری شون رو نداشته، دیروز بعد بیهوش کردنش با چاقو تکه تکه میکننش، همیشه وابستگی به خانواده خوب نیست، چون از پشت بهت خنجر میزنند.»
این زاویه دید فرشته خیراللهی هم جالب توجه است: «خیلی عجیبه برای دومین بار تاریخ تکه تکه شدن فردی به نام بابک خرمدین را تجربه میکنه، ‏یکی بیش از هزارسال پیش و یکی دیروز، ‏بابک خرمدین ۱۷ دی ۲۱۶ خورشیدی در کنیسه بابک به دست اعراب، ‏و بابک خرمدین دومی ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محله اکباتان تهران به دست پدر!» ‬
در هر صورت جوانی که برای دیدن پدر و مادرش از لندن به تهران آمده بود، سرنوشت تلخ و عجیبی داشت و حالا این تغییر نگاه به جایگاه قدسی پدر و مادر شاید اولین تاثیر چنین فجایعی باشد، پبش از این مثلا ماجرای «رومینا» را هم داشتیم. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم در روز‌های آینده چه چیز‌هایی دیگری از این ماجرا فاش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منزل را عوض می کردید جان دل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا می دونید 47 ساله بوده؟ الان تازه اردیبهشته شاید متولد اسفند بوده.لااقل بگید چهل و شیش هفت ساله

      • بدون نام

        بهروز جاوید اصلا متعادل نیست در ایران مردها همه راهها رو برای مستقل شدن دارند کسی هم مجبورشون نمی کنه ازدواج کنند حالا اینکه پدری بخواد پسر چهل پنجاه ساله رو بکشه ربطی به فعالین حقوق زن نداره

      • بدون نام

        مردجماعت می چسبند به خانواده پدری و تا خاک سیاه ننشونند همه رو ول نمی کنند نمونه اش برادر خود من که سرمایه ما رو نابود کرد

      • ایرانی کاربر قدیمی

        هرکس که زایید مادر نیست هر کسی هم پدر نیست . خدا لعنتتون کنه جون یه ادم رو گرفتین . قانون نداریم که .

      • بدون نام

        حالا خوبه بایاش رزمنده جنگ جانباز اینه

      • بدون نام

        تعجبه واسه من که چطور ماجرا رو به جاهای دیگه کشوندیدن . پدره گفته اذیت و آزارمون داده جونمون رو به لبمون رسونده آبرو برامون نذاشته ووووو ، یه کلمه ی مجرد هم از دهنش در اومده ، شماها دلیلا رو کنار گذاشتین چسبیدین به کلمه ی مجرد؟ دلیل قتلشو مجرد بودنش اعلام کردین ؟ عجب بابا

      • بدون نام

        محیط اکباتان افسرده کننده اس خونه هاش برای خرید اجاره مفت هم نمی ارزه

      • بدون نام

        من که باور نمی کنم

      • بدون نام

        اخذاازمانه

      • بدون نام

        مرد متولد 53 جوانه؟ نزدیک پنجاه سالشه. به زن چهل ساله میگین پیرزن .بسه دیگه .ننه باباشو اذیت می کرده اونام قاطی کردند کشتنش .همین!

      • بدون نام

        به پیرپسر میگن جوان خخخخ .خب می رفته خونه مستقل می گرفته چرا عین انگل چسبیده بوده به ننه باباش؟ تازه اون کارها رو هم جلوی این بیچاره ها می کرده

    • حسام

      اول این که این قتل به این شکل عملی وحشیانه و محکوم است. آدم باورش نمی شود پدر و مادری پاره تن خودشان را این طور از بین ببرند. دوماً پدر ایشان نگفته صرف مجرد بودن مقتول دلیل مشکل و خصومت بوده. گویا مقتول مشکلات شخصیتی داشته اند و خانواده را آزار می داده اند و این دلیل قتل بوده. اگر حرف این پدر و مادر صحیح باشد باید گفت چنین رفتاری از یک آدم هنری و یک کارگردان بعید بوده است.

      پاسخ ها

      • فاطمه

        اره واقعا مشکلات شخصیتی باید سبب بشن پدر
        مادرای سالم بچه هاشون رو سلاخی کنن

      • بدون نام

        توجیح نکن نمیشه گفت چون پدر و مادرن حق دارن هر کاری بکنن پدر و مادرم مثل بقیه نباید اگه بدن ازشون دفاع کرد

      • مریم

        هر مشکلی هم داشته باشه حق اینکارو نداشتند. میتونستند پیش یه روانشناس ببرندش. این عمل وحشیانه است

      • بدون نام

        حتی اگه روانیم بوده باشه حقش نبوده اینجوری مجازات بشه آقای حسام اینجا بحث انسانیته که از پدر و مادر بودن خیلی مهمتره قرار نیست پدر و مادر هر کاری دلشون خواست انجام بدن

      • بدون نام

        معلومه که پدره مشکل روحی روانی داشته

      • بدون نام

        دنبال دلیلین که توجبه کنین :))))

      • بدون نام

        متاسفانه معلومه پدر هم مثل پسر مقتولش مشکلات شخصیتی و روانی داشته است که به این طرز فجیع بچه رو کشته...

      • ن

        اولاد هرچقدرم بد نمیتونستیم تربیت کنیم علط میکنیم بچه بیاریم.باید دعاکنیم خداهمه بچه های خوب وبدوحفظ کنه.اخرزمان پدرومادروفرزندوهمسایه واجتماع بهم رحم نمیکنن.اهل خانه دشمن میشن قدیم کجا این چیزابودتواین ۳۵سال بعدانقلاب همه چیزو دیدیم اون قدیم بچه هااحترام میذاشتن .الان بچه های انقلاب اسلامی هستن حرف توگوششون نمیره.خدارحم کنه.نمیتونید تربیت کنید نیارید همه جوانب وبسنجید.شاید پدرش جانباز اعصاب وروان بودن ومادرم از کنار ا ن بیمار شدن.الله واعلم .این قتل حالا هزارداستان میشه.روحش شاد مجردی وهرچیز دیگه جرم نیست.اینو اجتماع بوجود اورده

    • بدون نام

      عجب ...! قابل درکه چون شکاف نسلها متاسفانه در ایران خیلی فجیع و ترسناک شده . ولی ایکاش میگذاشتند برگرده لندن و فراموشش میکردن ..... چی شد که ما اینقدر بد شدیم اینقدر هولناک شدیم . بنظرم روان پدر و مادرش هم باید تحت معاینه و معالجه قرار بگیره :(

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی از بچه ها مشکل شخصیتی دارن..همون‌طور که خیلی از پدر و مادرها هم روان سالمی ندارند.اما واقعا پدر و مادر باید جگرگوشه خودش مثله کنه؟! اینا مال اینه که همیشه گفتن پدر و مادر و بهشت و احترام نذاری بدبخت میشی..دیگه به پدر و مادر هم نگفتن فرزند هم همیشه قرار نیست خوب باشه..خلاصه هیچکس تا مقام خدایی بالا نبریم.

      • بدون نام

        ماشالا چه درک بالایی داری شما

      • بدون نام

        از وقتی بعد از ماجرای رومینا موضوع مجازات ناچیز و ناعادلانه پایین پدر درقبال کشتن فرزند مطرح شد پدرها در فرژند کشی جسور شدن

      • صادق

        اصلانمیشه قضاوت کردموضوع پبچیده ایه،قضوت خیلی سخته

    • بدون نام

      هر چی فکر میکنم واژه و عبارتی که مقدار ترس و ناراحتیمو نشون بده پیدا نمیکنم.عبارات ترسناک و وحشتناک و وحشیانه و سنگدلانه واقعا توی این اتفاق حرفی برای گفتن ندارن.انگار توی جهنمیم یا جایی بدتر از اون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی وحشتناکه اینقدر که پدر و مادر بچشون رو بکشن و بعد قطعه قطعه کنن، متاسفانه برخورد قانونی که نمیشه حال آدمو بدتر میکنه، چون پدرو مادر ولی دم خودشون هستن

    • بدون نام

      از قیافه پدر مادرش معلومه که نرمال نیستن
      وقتی خودت نرمال نبودی توقع داشتی بچه نرمال تحویل جامعه بدی
      خدا نسل شما پدر مادرای بدو منقرض کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدر و مادرای سنچدل و بی عاطفه

      • بدون نام

        قتلهای قدیم ترها. خیلی اتفاقی بود وخیلی ساده الان نمیدونم چرا اینقدر آدمها
        قصی القلب شدن چقدر از این خبرها میخونیم که قاتل طرف رو تیکه تیکه کرده یا آتیش زده چه بلایی سر مردم اومده بچه های کوچیک بیشترشون چاقو میزارن جیب ، سلام علیکشون فوش مادره
        خدا نگهدارمون باشه

    • بدون نام

      این پدربیماربوده موجی نیست ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مادر پدر عاشق بچشون هستن ببین ب چه درجه ای از خشم رسیدن که همچین کاری کردن
        مردم ب مشکلات اقتصادی و مالی ‌‌‌...رسیدن دیگه دارن همو میجون

      • بدون نام

        حالاپدرش موجی بوده درست مادره چرا تااین حد تحمل کرده اینقدرسنگدل بوده که حاضرشده بکشند وببرن تو حموم ومثله کنند وببرند بندازن سطل آشغال و....هردو دیوانه بودن برای جامعه خطردارن آخه انجام تمام این مراحل دلی ازجنس سنگ ومغزی دیوانه میخواد

    • بدون نام

      حالا بازم بگین همه ی پدر و مادر ها فقط بخاطر این اسمی که یدک میکشن ، ميشن آدم خوب و درستکار و هیچ بچه ای هیچ وقت حق اعتراض و ایراد گرفتن و دلخوری و شکایت از پدر و مادرش رو نداره و توسط اجتماع سرزنش میشه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با شما موافقم اگه بچه ای بد بار میاد صد درصد مقصرش پدر و مادرن پس نباید اینقد از پدر و مادر تعریف کرد که هر کاری دلشون خواست بکنن

      • بدون نام

        مردم همه کارشناس مسائل خانواده ان

      • بدون نام

        اشتباه همین جاست که میگن چون پدر و مادرن هر کاری دلشون خواست میتونن بکنن کم نداشتیم همچین مواردی ولی چون مجازاتی در کار نبوده بازم تکرار شده

      • محبوب

        درسته

      • بدون نام

        حرف حساب جواب نداره

      • بدون نام

        14:10
        چون همه یه انتظار دیگه از پدر و مادر دارن ، اما اونا هم قبل پدر و مادر شدن یه آدم بودن با ویژگی های شخصیتی خاص خودشون ؛ با رفتارها و اخلاق های خاصی که هر آدمی میتونه داشته باشه ، میتونن آدمای خوبی باشن میتونن آدمای بدی باشن ، قرار نیست با به دنيا اومدن یه نفر دیگه معجزه بشه و عوض بشن

      • بدون نام

        و نفرت :)))
        همه از جهنم زندگی هم خبر ندارن ، همه از شکنجه گر های جهنم هم خبر ندارن فقط چون توش نیستن راحت میتونن از جهنم صحبت کنن

      • بدون نام

        اساسا دارید چرند میگید. این یه مرد میانسال بوده بچه یا نوجوان نبوده که.می تونسته بره دنبال زندگی خودش

      • بدون نام

        ۷:۳۰
        چه توجیه مزخرفی برای قتل

    • بدون نام

      رای بی رای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به جهنم تو رای بدی رای ندی

      • آدم برفی

        خیلی خوب بود

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        13.25
        هذیونی خخخخخخ

      • سام

        رای بی رای اگه همه همه روهم بکشن

      • بدون نام

        lمن هم رای نمیدم

    • بدون نام

      متاسفم

    • بدون نام

      متاسفم

      پاسخ ها

      • ایرانی

        البته این کار بسیار قبیح و نادرست است.قتل نفس بیگناه، آنهم فرزند با هیچ قانونی سازگار نیست.اما، بدانید ، فرزند نا صالح، از هر بلای آسمانی بدتر است.ما قاضی نیستیم، پس نباید قضاوت کنیم.کاش قانونی داشتیم که به دا د این قبیل پدر ها ومادرهایی که از دست فرزندانشان به ستوه می آیند برسد تا دیگر شاهد این رفتارهای ضد انسانی نباشیم.

      • ایرانی

        وآی پناه بر خدا، آقای پدر دوست شیطان بوده، عصبی بوده پسر بیچاره رو کشته، هر کی بهرکیه، یا زنشونه میکشن یادخترشون یا پسرشون، وراحت زندگی میکنن، آزاد ورها

    • بدون نام

      اینها نتیجه ترویج خشونت درملع عام هستش سالها اعدام وشلاق زدن درخیابانها نتیجش میشه همین

      پاسخ ها

      • علی

        دوست عزیزم این حرف شما برای آدمهای معمولی مصداق داره ، پدر ایشون اول همه یک سرباز جنگ دیده هست که مسلما چیزی هایی که در خط مقدم دیده فراتر از اینهاست و شاید دلیل سنگدلی در نحوه کشتن و و تکه تکه کردن
        فرزند هم همین آسیبهای جنگ باشه

    • بنو...

      جالبه ک فمنیستا اینجور مواقع سکوت میکنن،

      وای اگه بابک دختر بود یقه جر میدادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به فمنیستها چه؟ مگه بخاطر جنسیتش مورد ظلم بوده؟ چرت نگین روزتون نمی گذره؟ فمنیستها برای احقاق حق زنان فعالیت می کنند افتاد؟

      • بدون نام

        دیگه قتل یه مرد توسط مرد دیگه رو هم ما باید پوشش بدیم؟

      • بدون نام

        به فمنیستها چه؟ چرا حرف دهنتونو نمی فهمید؟

      • بدون نام

        نه اصلا اینجوری نیست اینکار اصلا جواب نداره ننگ بر چنین پدر و مادری

      • بدون نام

        چرا ماستا رو میریزی تو قیمه ها
        گاهی آدم میمونه در بربر بعضی ها چی بگه
        من فمینیستم ولی سکوت نکردم جنایت جنایته
        فکرت رو بازتر کن برادر با قاطی کردن مسائل آب رو گل آلود نکن ماهی برای گرفتن نیست

      • بدون نام

        باشه الان زمین رو به آسمان میدوزیم که چه اتفاقی افتاده که پدر و مادری پیر پسرشون رو سلاخی کردن ؟!
        خدایی خیلی فجیعه ولی خدا اولاد ناخلف هم نصیب هیچکس نکنه ادم رو مستاصل میشه .. خدا بیامرز ناخلف بود

      • بدون نام

        فمنیستا یقه هم جر بدن یه عده روشنفکر میگن خب حق داشتن پدر و مادرش

    • طیبه

      خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      از نجفی و خودکشی نامداری و سه برابر شدن شبانه ی پول بنزین شوک آورتر بود.

    • علی

      تمام پدر و مادران مقدس نیستند۰

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون یه پسرازدواج نکرده بوده خب ازدواج نکرده بوده این چه دلیل مسخره ای هس برای کشتن فرزند

      • بدون نام

        پیر پسر باید از خونه والدینش بره چرا عین انگل چسبیده بوده به اینا؟

    • نامnaser

      سرنوشتی شبیه بابک خرمدین داشت همانقدرتلخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخ
        بابک های خرمدین وطنم

      • بدون نام

        واسه همین می گن روی اسم گذاری بچه ها دقت کنید

      • بدون نام

        چرا بی ربط میگی؟!!

      • بدون نام

        فکر نکنم بابک خرمدین ِ اصلی انگل بوده باشه

    • بدون نام

      تو روز جهانی پسر!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای چه پسر کوچولویی هم بوده :)

    • ...

      سکوت

    • بدون نام

      چی بگم

    • بدون نام

      باور کنید شوک شدم نه برای اینکه کارگردان بود برای اینکه چطور میشه پدر و مادری همچنین کاری با جگر گوشه شون بکنن
      کشتن باشه ممکنه عصبانیت بوده ممکنه تو یک لحظه کنترلش رو از دست داده باشه پیش میاد همه انسان هستن ولی کشتن مثله کردن و تو آشغال انداختن پذیرفتنی نیست اونم از جانب پدر و مادر چطور میشه باور کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا شوک کننده س واقعا انسانیت رو زیر سوال بردیم

      • بدون نام

        هنچین جگر گوشه ایی هم نبود

      • خورشیدی

        متاسفم، در اصل پدر و مادر مریض و روانی هستن تا قتل دیگه ای نکردن هرچه سریعتر ......

    • بدون نام

      پدری که فرزندشو بکشه چند سال حبس ناقابل میکشه ،چه قانونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه قانون مسخره چون فقط پدر و مادرن نباید اعدام بشن جواب قتل فقط قصاصه حالا هر کی که میخواد باشه

      • بدون نام

        نه جونم مادر اگه بچشو بکشه قصاص داره فقط پدر ولی دم
        محسوب میشه و البته جد پدری در غیاب پدر

    • بدون نام

      بچه های کاسه لیس غرب هستند که احترام به پدر مادر می فروشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چرت میگی خود خدا و قران گفته اگه دیدی پدر و مادر یه راه غلطی میرن نباید ازشون پیروی کرد هیچ پدر و مادری حق نداره بخاطر هر چیزی بچه شو بکشه بعدشم بگه بچه م بوده دوس داشتم کشتمش

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        حقته بابات بکشت بچه ی نمک نشناس

      • بدون نام

        خدا شفات میده اما دیر

      • بدون نام

        خدا یه پولی به ما بده یه عقلی به تو با این نظر دادنت

    • حمید

      داعش همیشه زنده هست ، هر یک از ما ایرانیها یک سرباز گمنام داعشیم که روزی زهر خود را به نزدیکترین کسان یا اطرافیانمان میزنیم !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      خدایا به تو پناه میبریم

    • بدون نام

      چه رومینا چه بابک وچه علی رضا...غم انگیزودرد اوره که به راحتی برای جان دیگران چون انجور که ما دوست داریم زندگی نمی کنند وفکر نمی کنندتصمیم می گیریم وانها را حذف می کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست ترین کامنتی بود که خوندم

    • بدون نام

      با این مردم چه کردین

    • بدون نام

      عوضش امنیت داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ

      • بدون نام

        امنیت حتی در چهار دیواری خانه ها هم نیست دیگه

    • بدون نام

      پدر مادر هم قاتل کردین

    • بدون نام

      دیگه اصلا رای نمیدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ عالی واقعا

      • بدون نام

        مرسی تو این سایتی :)

      • بدون نام

        تو ایران همه غلطی می کنند بعد مظلوم نمایی می کنند

      • بدون نام

        :))))))))))))))))))

      • سویل

        مرسی که هستی.

      • بدون نام

        منم رای نمیدم

    • بدون نام

      گذشته کجا این داستانا بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از وقتی خیلی امریکایی شدید این داستانا هم زیاد شد

      • بدون نام

        بلا این همه جنایت هنوزم خجالت نمی کشیم و آمریکا آمریکا می کنین رومون زیاده ماشالا

      • دکتر تیمارستان

        13.03
        تا حالا دیدی یک نویسنده روشنفکر قاتل باشه چرت میگی اینجا هم مقتول تا حالا دیدی کسی رو بکشن همیشه میخوای یه چیزی فقط گفته باشی

      • بدون نام

        روسها، چینیهای پلید
        طرفدارای از اونا بدترشون

      • بدون نام

        14.20
        باباش آمریکایی نیست گفته رزمنده جنگ بوده قتل کرده برو یه چرخ بزن باز بیا یه چیزی بگو

    • بدون نام

      ایران بوی مرگ میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید از نقشه حذف بشه

      • بدون نام

        ۱۲:۴۳
        ان شاءالله قبلش تو حذف بشی

      • بدون نام

        13.28
        نه هذیونی متوهم نقشه با هم

      • بدون نام

        ۱۵:۱۶
        هذیونی متوهم تویی که ۱۳:۳۸ و ۱۳:۲۸ میبینی

      • بدون نام

        واقعا مملکت کثافتیه

    • بی نام

      یعنی می فرمایید که شما اونه از پدر و مادرش بیشتر دوست داشتید حالا ببین که اون چکار کرده که پدرش حاضر شده اینکار را باهاش کنه در سخنان پدر پند های زیادی نهفته است کسی که هم و غمش مملکت است نه بیگانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو بیمار. ببین چیکار کرده که پدر فلان کرده.. دوست دارم اینجا بودی میزدم تو دهنت

      • بدون نام

        با این حساب هرکسی حق داره خویشاوندان خودش رو بکشه و کسی هم نباید دخالت کنه چون از اونا دلسوز تر و نزدیک تر نیست آخه تو چجور جونوری هستی دیگه

    • بدون نام

      مقصر همین اصولگرا ها هستند انقدر که گرفتاری محدودیت
      درست کردن برای همه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      چه وخشتناك. واقعا در طول تاريخ داشتيم همچين جنايتي؟

    • بدون نام

      زبان الکن و قاصره از بیان ....

    • بدون نام

      کروات چی میگه گشتین عکس پیدا کردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای تخریب گذاشتن باباش میگه تو‌جنگ ایران عراق بوده

    • بدون نام

      بخاطر آبرو کی پسرشو میکشه بیسواد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا کشتن رو آدم میگه شاید عصبانی شده ولی دیگه تکه تکه کردن رو نمیشه قبول کرد آخه چه پدر ومادری بودین شما مگه مرغ بود که تکه تکه کردین

    • بدون نام

      حق داشته پسر اذیت شون اگر میکرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورم پسر حق داشت با این پدر قاتل بیخودنبوده اذیت میکرده پدرشو

      • بدون نام

        هیچکسی حق نداره بخاطر اذیت و ازار کسی رو بکشه پس انسانیت کجا رفته

      • بدون نام

        دهنتو ببند تو با این حرفت معلومه خودت پتانسیل قاتل شدنو داری

      • بدون نام

        14.21
        تو‌چی میگی دهنتو ببند از زیر نظرات معلومه خودت پتانسیل قاتلی داری

    • بدون نام

      باورکردنی نیست

    • بدون نام

      نباید از لندن میامد

    • بدون نام

      چه روزگار وحشتناکی شده!!! یعنی آدم باید از پدر و مادر خودش هم بترسه!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله دیگه باید حواستون را جمع کنید

    • بدون نام

      قتل فرزند توسط پدر مجازاتش چیست؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عذاب وجدان ابد

    • Mohammad

      یکی بیاد منو بگیره

    • بی نام

      هیچ کس نیست که فرزندش را دوست نداشته باشه حالا این آدم چیکار کرده و چه آبرو ریزی می کرده که پدر و مادر هر دو تصمیم گرفتند به زندگیش خاتمه دهند . در حرفهای پدر دنیایی پند وجود دارد مطمئن باشید بی هوا ایکار را نکرده و اگه تا حالا هم چیزی نگفته باز هم به خاطر آبرو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتمالا آبروریزی منظور سروصدای دعواهاشون که همسایه ها میشنیدند.
        ای کاش حداقل ازش خواسته بودند منزلشون رو برای همیشه ترک کنه.

      • بدون نام

        هر کاریم کرده باشه این حقش نبوده الکی از این پدر و مادر دفاع نکنید

      • بدون نام

        یعنی الان آبروداری شد؟

    • yas

      خدایی این دیگه کار آمریکاست . دشمن ....

    • بدون نام

      چه پدر و مادری !!!!!

    • بدون نام

      راي بي راي

    • بی نام

      حالا فرض کن که جاسوس بود آیا باز هم همین نظر را داشتید خواهشا یکطرفه به قاضی نروید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب جاسوس باشه خود حکومت میگیره مجازاتش میکنه

      • بدون نام

        جاسوس حکومت یا در و مادر؟

      • بدون نام

        خدایااااااا چقدر چرت و پرت میگید

    • شهاب

      جدای موضوع اصلی این نکته حائز اهمیت هست افرادی مثل من چه قدر خوش شانس هستند که صبحشون رو با خبر قتل و جنازه و شکنجه شروع می کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین که صبح پا میشی زنده ای خدا را شکر کن :)

    • بدون نام

      من دیگه نمیرم اکباتان به باباینا سر بزنم آخه اونو سرهنگ بازنشسته ارتش هست.

      پاسخ ها

      • ایرانی کاربر قدیمی

        مواظب خودت باش

      • بدون نام

        خخخخخ نه برو

      • بدون نام

        خخخخخ

      • بدون نام

        برو نمون

      • سام

        نه زشته.بروسربزن ولی چیزی نخور شبم نمون .هم اوضاع اقتصاد خرابه.هم مدشده ابگوشتی بریدن

    • بی نام

      در پاسخ به اون عزیزی که می فرماید خوب که حالا جاسوس بود خود حکومت مجازاتش میکنه . اولا که این فقط یک فرض بود و مثال و ثانیا شما درخت میکارید که میوه بدهد و مفید باشد نه اینکه موجب اذیت و آزار گردد و دیده بانی برای بیگانگان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتی جاسوس وطن فروش هم که باشه باید به قانون تحویلش داد تا اتهام وجرمش ثابت بشه بعد قانون براش تصمیم بگیره نه اینکه قیمه وقورمه اش کنن

    • ما

      ماشاالله،یه نفس بکشین! بذارید اولا دلیلش معلوم بشه،بعد رگباری تحلیل کنید.کجای حرف پدرش مجردی را دلیل قتل گفته؟

    • نمنم

      پدر و مادر احتمالا رفتاری غیر قابل بخشش و زشت رو از فرزندشون دیدن و اگه اینطور بوده اینکه اون رو به قتل رسوندن اشتباه بزرگتری بوده و نهایتا میتونستند ازش شکایت کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطور دو تا آدم نمی‌توانند زبان یکدیگر را درک کنند! خدایا پس از غریبه ها چه انتظاریه؟

      • بابایی

        آره فساد در خانه در پدری و علنی فکرش بکن پسر باید زودتر جدا میشده

    • ناشناس

      دوستان کسی رو قضاوت نکنید ما در جایگاهی نیستیم که مردم رو قضاوت کنیم ما قاضی نیستیم . سکوت کنیم بهترین کار هست

    • بدون نام

      از یه سنی به بعد باید از خانواده جدا شد. من مجردم و 38 سالمه و بخاطر مشکل مالی نمیتونم خونه جدا بگیرم و واقعا در عذابم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدر و مادر هم باید کمک کنند که بتونید مستقل شوید حتی در پایین‌ترین حد

    • بدون نام

      واقعا قتل توسط پدر و مادر خودش عجیبه مثله کردن اونم توسط پدر و مادر پیر و انداختن تو سطل اشغال ، چه نیرویی همینطوری همه جاشون درد می‌کنه از در و دیوار مطب و بیمارستان اویزونن چه طور تونستن

    • بدون نام

      چی باید صبر میکردن مثل ۶ سال قبل که تو فاز یک پسر مادرش رو بکشه

    • بدون نام

      چقدر وحشتناک، چقدر قساوت، کاش خبرای بد تموم میشد، حتی مادر به بچش رحم نمیکنه، البته پدر و مادرهای زیادی هستند که بچه هاشون رو نمیکشن ولی زندگی بچه هاشون رو تباه میکنن، در کشور ما پدر و مادرها مجازات نمیشن و حتی مقصر هم شناخته نمیشن ، اینها اصلا آدمای نرمالی نبودن، کاش مجازات بشن

    • سویل

      واقعا ربطی به دختر پسر نداره از ی طرف ترسیدم از طرفی باورم نمیشه چطور پدرومادر میتونن چنین کاری با جگر گوشه شون بکنن معلومه که بیمار روانی هستن.

    • بدون نام

      مجرد ی پسر فقط نیست که می ره دنباله مواد مثل شیشه دیگه خوب بشو نیست خدا به همه رحم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هه گیر دادین مصرف شیشه من ده ساله تریاک میکشم

      • شاهین

        خوبی شما؟!!!!!
        الان شیشه این وسط چی بود، از کجا آوردی؟!!!!!!!

    • فهیمه

      دنیا روز به روز جای ترسناک تری میشه و زندگی هر روز خالی تر از مفهوم‌های زیبایی که میتونه داشته باشه..

    • بی نام

      باید از زاویه دیگه نگاه کرد که پدر و مادر اگر سلامت عقلی داشته باشن به چه درجه ای از خشم رسیدن که پاره تن خودشونو از بین بردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون دیگه، سلامت روانی نداشتن. وگرنه هیچ درجه‌ای از خشم وجود نداره که آدم بچه خودشو تیکه تیکه کنه.

      • خسته از قرنطینه

        و پسر چیکار باهاشون کرده که به این میزان خشم رسیدن!

    • بی نام

      چقدر وحشتناک'فجیع'''غیر قابل انتظار اون هم بدست پدر مادر بیرحم

    • محمد

      خسته ام از این جامعه
      خسته ام از دروغ از کثیفی از نفرت از بی احترامی
      خسته ام از ظاهربینی و متنفرم از خودم که دارم توی همچین جامعه ای نفس می کشم.
      هیچ معلوم نیست که انتهای کار این رفتارها به کجا ختم می شه و جامعه رو کجا میبره
      ای خدا خودت بهمون کمک کن ما مردم ایران داریم به قهقرا میریم.

    • بی نام

      اکثر آدما چه خوب'چه بد یا پدر مادر هستند یا پدر مادر خواهند شد''مگه صدام لعین پدر نبود'فرزند هر چقدر هم بد باشد کدوم مادری حاضر به مثله کردنش هست مگه قاتل بالفطره باشه

    • بدون نام

      روز پسر بودا!

      پاسخ ها

      • بابا

        این مرد میانسال بود

    • بدون نام

      هرچی فکر می کنم به عنوان یک مادر، نمی تونم قبول کنم که پدر و مادر با بچه شان این کار را بکنند. حتی از نظر جسمی هم به نظر من توانش را ندارند. شاید کار کس دیگری را که می شناسند برعهده گرفتند.

    • بدون نام

      مارو چه شد که به فرزند کشی هم افتادیم

    • بهار

      به نظر من که این ماجرا فوق العاده بو دار و عجیبه

    • بدون نام

      کاش با زبان دیگری بهش می گفتند از این خانه برو

      پاسخ ها

      • بابایی

        گفته صد بار هم گفته نرفته به نقل از پدر

    • بدون نام

      اینا همه سرچشمه ش فرهنگ غلطه که مدام زیر گوشمون گفتن احترام پدر و مادر واجبه .اگر احترام نزارید عاق میشید .ولی هیچ کس نگفته حق فرزند این وسط،چی میشه.من خودم زخم خورده همین افکارم.یک عمر همسر به خاطر پدر و مادرش بدترین بلاها رو سرمون اورد فقطم میگفت پدر و مادرم اولویتم هستن .منم تقریبا الان مرده حساب میشم .با یه زندگی نابه سامان .به خدا که همه پدر ومادرا لایق محبت واحترام نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عین انگل به پدر و مادر نچسبید احترام نخواستیم!

    • بدون نام

      جامعه ای به شدت بیمار داریم. باید خسته نباشید جانانه ای به مسئولین امر گفت

    • بدون نام

      کاربر ایرانی ۱۳:۵۲ خودت داری میگی قضاوت نکنیم پس از کجا میدونی فرزند ناصالح بوده که اگه ناصالح بوده بازم مقصر خود این پدر و مادرن که نتونستن بچه ی صالحی تربیت کنن. قرار نیست تحت هر شرایطی حق رو به پدر و مادر بدیم

      پاسخ ها

      • دانیال

        بچه ی صالح نتیحه ی جامعه است نه خانواده! اگر نگاهی به زندگی او بیندازیم می بینیم که خیلی مورد توجه بوده تحصیل در لندن هزینه زندگی اونم در این سن!

    • بدون نام

      دیگه لازم نیست اسراییل نابودمان کند ، خودمان. داریم خودکشی می کنیم .
      هر کس می تواند می رود ، آنهایی هم که می مانند از گرانی و بی ایندگی. ازدواج نمی کنند و بچه نمی آورند .

    • بدون نام

      تهران روی کشورهای غربی رو سفید کرده از شدت افسردگی و تنهایی آدمها

      پاسخ ها

      • شاهین

        اطلاعات شما خیلی تاریخ گذشته ست.
        کجا غربی ها تا به این حد افسردگی و تنهایی دارن؟!!!!
        بخصوص به سریال دعا و فیلم ها و فرهنگ سازی شون در سی سال گذشته دقت کنید.
        ببینید خانواده الان چه جایگاهی برای مردمشون داره.

    • بدون نام

      پدر مادره بیمار لب گور ! تلف کردن بچشونو عجب
      قانون چی میگه: بچه مال خودشون وهیچ

      پاسخ ها

      • بابا

        اگر پسر تو هم در خانه بماند و تو را کتک بزند و دوستانش را به خانه بیاورد و وفتی هم بگی بهت پول میدم بری مستقل شی نره چیکار می کنی؟

    • بدون نام

      همین یه بچه بوده ؟؟؟؟؟؟؟

      خواهری ؟برادری ؟

      شاید اونا اینو اذیت می کردند ،بچه ی بینوا

      پاسخ ها

      • خسته از قرنطینه

        بچه کجا بود 47 سالشه!

    • بدون نام

      خودتون رو یه لحظه جای پدر و مادر پسر ۴۷ ساله ای بگذارید که خانه که مکان مقدسی است تبدیل به جای فساد کرده باشد
      پدر و مادری که کارد به استخوانشان رسیده و دیگه نمی تونن از دست بچه ی ناخلف نفس بکشن ...
      شما جای اونا نیستین پس قضاوتشون نکنین لطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی اگه کارد به استخون من رسید میتونم کسی رو بکشم؟

      • بدون نام

        این عمل فقط از شیاطین بر میآید هیچ توجیهی ندارد

      • دنیا

        چه پدر و مادری میاد بچشو تیکه تیکه کنه

      • بدون نام

        خودت حرف یک قاتل را سند و مدرک قرار دادی و داری قضاوت میکنی
        بعد میگی لطفا قضاوتشون نکنید؟
        واقعاً ملت جالبی هستیم

      • ب

        درسته اما پسر باید فضا رو کنترل می کرده و می رفته نه این که عصبانی ترشون کنه

      • هدی

        کاش به جای کشتنش زنگ میزدن پلیس بیاد جمش کنه و از خونه زندگیشون شرش کم شه.. چرا اینجوری کشتنش؟!!!

    • بدون نام

      کشور نیست که دیونه خونه شده!

    • یزدانی

      احتمالا پدرش بخاطر مشکلات عصبی ناشی از جنگ،موجی و شیمیایی،ناخواسته اینکارو کرده،نمیخان باسم این قضیه مطرح کنند.بودم با این جور ادما،میرن تو توهم و دیگه دست خودشون نیست.نظر منه،شایدم اینطور نبوده..

    • بدون نام

      اینجا یران است صدای مارو از اکباتان در آخرالزمان می شنوید

    • انسان

      پدر و مادر شیطان تمام عیار هستند این کار جنایت غیر قابل باور و فقط ار شیاطین بر میآید لعنت خدا بر این شیاطین

    • بدون نام

      پناه میبرم بر خدا از شر شیطان اصلا از شنیدن خبر فلج شدم مگه میشه مگه داریم اخه چطوری ؟حالا میگیم پدر مرد جنگ بوده وقسی القلب شده مادرچطور تونسته؟؟؟ای وای حالا هر چقدرم از دستش خسته شده بودید نهایتا ولش میکردید ومیرفتید ماشین را میفروختید یه اتاق یه جا رهن میکردید

    • مستاجر

      ببین مقتول با این پدر مادر چکار کرده که جنون بهشون دست داده
      میتونستن شکایت کنند به مراجع قضایی و از خونه بیرونش میکردند
      اما جنون جنون جنون
      عقل آدم رو ازش میگیره
      خدا رحمتش کنه

    • بدون نام

      نظرات همگیتون را خواندم اینطور نیست اون جوان برای کارش یا هرچیزی پول لازم داشته حتما اول با زبان خوش بعد با ناراخت شدن بعد با تهدید وزور وضرب میخواسته خونه باباشو از چنگش در آره خوب اونها هم راضی نبودند آواره بشند واون جوان هم ول کن نبوده ومیخواسته به هر قیمتی به خواسته اش برسد پدر ومادر را مورد ضرب وشتم در حد مرگ قرار میداده واونها هم میدانستند شکایت راه به جایی نمیبره هم از ترس پسر هم از ترس بی خانمانی او را کشتند واین تصمیم رادر اثر فشار ووحشت زیاد اتخاذ کردند واو را کشتند چون فکر کردند راه به جایی ندارند شما نمیدانید دوتا آدم بی پناه وقتی دست یه جوان اسیر بشند چه حالی دارند فقط مرگ اون طرف را میخواهند که از شرش خلاص شوند

    • حبیپ

      من نضامی هستم اولا ما سرهن پیاده ستاد در ارتش نداریم دوما افسرانه ستادی تا حالا در خط مقدم ندیدم حتی کسانی که فارق التحصیله دانشکده اموزشگاه افسی میشن با اولین درجه که ستوان دومی هست اگر دوره ستاد دیده باشد مقره خدمتش در دفتره ستاده پادگان هست تا اخرین درجه

    • Achilles lomomba!!!

      مملکت چه مملکتی شده

    • بدون نام

      دوستانی که ادعای روشنفکری میکنید و پدر و مادر بیچاره رو متهم میکنید، توی این ۴۷ سالی که پدرو مادر مرگ رو جلوی چشم خودشون می دیدند و کتک میخوردند و تحقیر میشدند ،کجا بودید..مراقب قضاوت های عجولانه باشید.

    • یک پدر همدرد

      سلام هموطن بنده خودم یک پدرم خدا برای هیچ خانواده ای چنین شرایطی فراهم نکنه ...بعضی اوقات چنان حالم از دست پسرم گرفته میشه که دلم میخواست یا من نبودم یا اون .....
      پس زود قضاوت نکنیم

    • بابایی

      از نگاه پدر به قضیه نگاه کنید به پسر می گوید پول هم می دهم برو مستقل شو نمی رود پدر را کتک می زند حرکات خلاف شئونات در منزل پدری انجام می دهد به نظرم پسر می تونسته به جای این که عصبانیشون کنه بره مستقل شه و این عصبانیت فروکش کنه. متاسفانه پسر هم نتونسته این فضا را کنترل کنه و خشم والدین بهبود بده. گاهی درک ما از پیرامون هم به خودمون کمک می کنه هم اطرافیان

    • بدون نام

      این دیگه نوبره که پدومادرباخیال راحت جگرگوشه خودشونه میکشندبعدمی شینندقیمه اش می کنندومی اندازندتوسطل بنظرم این ماجراهای عجیب ازنشانه های سقوط بشریته یاهمون اخرالزمانه که میگن کشتن یه مرغ خانگی برای صاحبش سخته وزجرآوره تا اینکه آدم بخوادپاره تن خودش رااینجوری بقتل برسونه

    • ماه

      قضاوت نکنییییییددددد
      مگه شما می دونید و تجربه کردیدن سختی داشتن بچه ی ناخلف رو ؟؟؟؟به خدا در مقابل تمام حرفهایی که می زنید امتحان می شید

    • بدون نام

      پدر ومادر هیچ جایگاه قدسی ندارند

    • زی زی

      حس میکنم داریم برمیگریم به عصر حجر...به دوران جاهلیت...همون قصه ی زنده به گور کردن و ...اما با شکلای دیگ

    • بدون نام

      پدری مستبد و روان پریش،مادری مطیع و تحت سلطه پدر. .حال چه‌پسر خوب یا بد بوده،این جنایت سنگدلانه‌هیچ توجیهی ندارد.

    • بدون نام

      چه پدر و مادر بی رحم و سنگدلی
      از ریاست محترم قوه قضاییه تقاضای عاجزانه دارم که اشد مجازات را برای پدر و مادر سنگدل در نظر بگیرین

    • بدون نام

      نمیدونم از کی وحشی شدیم خب این پدر و مادر نکبت از اون خونه میرفتن اخه مگه میشه خدایا خودت به دادمون برس

    • بدون نام

      هیچوقت درباره بچه ها سفارش نکردن همیشه میگن پدرو مادر

    • بیطرف

      باید قانونی بااین قضیه برخورد میکردن وشکایت پسرشونو میکردن نه اینکه هم خودشونو نابود کنن وهم پسره رو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج