adexo3
۱۴۲۴۴۵۸
۱۶۱۰
۱۶۱۰
پ

شمسایی: امروز، روز سختی برای مردم ایران است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفتگویی شهادت آیت‌الله ابراهیم رییسی را تسلیت گفت.

ورزش سه: وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، ساعاتی پس از اعلام خبر شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی تلویزیون اظهار داشت: خدمت مردم عزیز کشورمان، مقام عظمای ولایت و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم. یک مصیبت سنگین بود. خوشا به سعادت‌شان که برای خدمت به مردم و خدمتگزاری به کشورشان به درجه رفیع شهادت رسیدند. مدتی قبل بود ما برای تقدیر از ورزشکاران در خدمت این بزرگوار و جامعه ورزش بودیم. ایشان پای کار ورزش بودند و به سربلندی کشور فکر می‌کردند.

او ادامه داد: خدمتگزاری به مردم وظیفه همه ماست اما امروز روز خیلی سختی برای کشور است، چون ایشان هم خادم‌الرضا و هم خدمتگزار بودند و خدمت‌شان را هم کردند. در خبرها دیدم که سه سال قبل در روز تولد آقای علی ابن موسی الرضا حکم خدمتگزاری برای مردم را گرفتند و امروز هم در تولد علی ابن موسی الرضا به شهادت رسیدند. خوش به سعادت‌شان. انشالله با این مُهر شهادت که نصیب‌شان شد، دست ما و همه مردم را بگیرند. امروز روز سختی برای ما و کشور عزیزمان است.

شمسایی: امروز، روز سختی برای مردم ایران است

شمسایی در خصوص دیدار با آیت‌الله رییسی در‌ مراسم تجلیل از ورزشکاران عنوان کرد: همیشه ریاست محترم جمهور در هر دوره‌ای ورزشکاران را دعوت می‌کرد و جوایزی می‌دادند تا خوشی و نشاط در کشور باشد. در آخرین دوره سعادت نصیب من و ورزشکاران شد که مدتی قبل در خدمت ایشان باشم. نگاه ایشان به ورزش ویژه بود. خود ما هم که قهرمان آسیا شدیم، اولین پیام تبریک را از ایشان گرفتیم. وقتی ورزشکار یک لحظه بتواند در جامعه باعث شور و نشاط بشود، باعث افتخار برای همه ماست و ایشان هم این موضوع را به خوبی درک می‌کردند. وقتی با ایشان صحبت می‌کردیم می‌گفتند هر آنچه برای ورزش و ورزشکار هزینه شود تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم، باعث غرور و افتخار است. بسیار دید بلندی نسبت به ورزش داشتند. خدا رحمت‌شان کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در خصوص انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش توسط آیت‌الله رییسی گفت: شروع کارشان با جناب آقای سجادی بود و پس از آن هم آقای کیومرث هاشمی عزیز که من سبقه دوستی با ایشان را دارم، انتخاب شدند. ایشان یک انسان شریف و ورزشی هستند و انتخاب‌شان به واسطه فعالیت‌هایشان کاملا اصلح بود. ایشان به همه رشته‌ها نگاه ویژه دارند و برای مثال ۷-۸ ساعت در مسیر بودند و برای فینال ما آمدند. ۷-۸ ساعت رفت و ۷-۸ ساعت برگشت نشان می‌دهد که تمام تفکر جناب هاشمی این بود که افتخاری برای کشور کسب کردند. من دیدم که ایشان در همه میادین قدم برمی‌دارند. انتخاب آقای هاشمی که ورزشی و شریف بودند، نگاه ویژه رئیس جمهور را نشان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج