adexo3
۹۹۳۵۶۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

شجاعیان: با مجیدی هم نتیجه می‌گیریم

هافبک تهاجمی استقلال معتقد است هنوز قهرمان لیگ برتر مشخص نشده و نباید پیش از پایان آن هیچ تیمی خود را از حالا قهرمان بداند.

ورزش سه: داریوش شجاعیان این روزها با پشت سر گذاشتن مصدومیت شدید خود بار دیگر آماده حضور در میادین شده است و این تعطیلی لیگ هم به او کمک کرده است که در صورت اضافه شدن نامش در لیست استقلال بتواند تا پایان لیگ به تیمش کمک کند.

وی امشب همراه با همبازی جنوبی‌اش محمد دانشگر مهمان برنامه "فوتبال برتر" بود و به سوالات مطرح‌شده در این برنامه پاسخ داد.

شجاعیان ابتدا درخصوص اینکه این روزها به چه‌کاری مشغول است گفت: «کلاً که این روزها اکثر وقتمان را در خانه می‌گذرانیم و به دنبال جایی هستیم که تمرین انفرادی را انجام دهیم تا حداقل بدن خود را طوری نگه‌داریم که اگر تصمیم به برگزاری لیگ گرفته شد لااقل در دوران بدن‌سازی تیم مجبور نشویم فشارمصاعفی به بدنمان وارد کنیم که دوباره منجر به آسیب‌دیدگی شود.»

وی در ادامه درباره وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: «اوضاع که خداروشکر خوب است و روند درمانی را پشت سر گذاشتم. حدود ۶ ماه است که از مدت عمل جراحی من گذشته است و الآن دیگر ۹۰ درصد راه را رفتم. فکر می‌کنم اگر زمین چمن‌ها باز شود و تمریناتم را در چمن دنبال کنم می‌توانم در ادامه لیگ به تیم بزرگ استقلال کمک کنم.»

هافبک تهاجمی استقلال درخصوص اینکه آیا نامش در لیست فعلی استقلال وجود دارد گفت: «گفته می‌شود نامم در لیست وجود ندارد اما به من گفته‌اند با توجه به خروج نام بودورف از لیست، مسئولان قادرند که مجدداً نام من را در فهرست بازیکنان این فصل اضافه کنند. در کل امیدوارم که مسئولان بتوانند این کار را انجام دهند و من همچنان امیدوارم.»

شجاعیان در ارتباط با ادامه لیگ اظهار داشت: «مطمئناً تعیین تکلیف و اینکه چه تصمیمی درنهایت قرار است گرفته شود برای ما از هر چیزی مهم‌تر است. ما در شرایطی هستیم که نمی‌دانیم باید چه‌کاری انجام دهیم. ما باید بدانیم که قرار است چه اتفاقی بیفتد ودرغیر این صورت زندگی‌مان مختل می‌شود. فقط امیدوارم تا سه یا چهار روز آینده تکلیفمان مشخص شود. زمانش واقعاً مهم نیست و دیگر از این بلاتکلیفی خسته شده‌ایم.»

شجاعیان همچنین درخصوص تغییرات مکرر کادر مدیریتی استقلال بیان کرد: « قبل از عید یک سری مشکلاتی داشتیم که فکر کنم که اولین سال بود که من در این چند سال در استقلال هستم هیچ پرداختی نداشتیم و این امر سابقه نداشت. اما رفته‌رفته گذشت تا اینکه آقای سعادتمند آمدند و به نظر من در این چند وقتی‌که ایشان آمدند کنترل را در دست گرفتند و یک قولی به ما هم دادند که خوشبختانه به قول خودشان هم وفا کردند و مطمئن باشند اگر به همین صورت کار کنند اعضای تیم از ایشان حمایت خواهد کرد.»

او همچنین باید دیدن شکل مصدومیتش گفت: « میلاد فخرالدینی در آن صحنه هیچ کاری به من نداشت و من فکر می‌کنم مصدومیت دوم اشتباه از خودم بود. چون اصولاً بدم می‌آید که توپ را لو بدهم، سعی کردم روی یک‌پا تکیه کنم و همین امر منجر به پارگی رباط شد. همان لحظه صدای پارگی رباط را شنیدم و متوجه شدم چه بلایی به سرم آمده است. اتفاقاً روز گذشته که با وریا صحبت می‌کردم به من می‌گفت که تو را خدا اگر برگشتی دیگر پایت را ستون نکن.»

وی درباره ادامه لیگ و میزان امیدواری‌شان و ادعای تیم پرسپولیس مبنی بر قهرمانی لیگ برتر تأکید کرد: «اگر می‌گویند فوتبال بازی پرهیجانی است به این خاطر است که هیچ‌چیزی در آن قابل پیش‌بینی نیست و ما با توجه به بازی عقب‌افتاده‌ای که داریم می‌توانیم هنوز امیدوار باشیم، هرچند می‌دانیم که کار بسیار سختی را در پیش روداریم. البته من معتقدم باید بگذاریم تصمیم بر چه اساسی گرفته می‌شود و اینکه تا قبل از اعلام تصمیم نهایی ما بیاییم دائم مصاحبه کنیم و خودمان را از قبل قهرمان بنامیم فکر نمی‌کنم کار درستی باشد چون هر چیزی در فوتبال اتفاق می‌افتد و نمی‌توان گفت که پرسپولیس از حالا قهرمان است.»

شجاعیان درباره رفتن استراماچونی و حضور فرهاد مجیدی اظهار داشت: «از روز اول که آقای استراماچونی به استقلال آمد واقعاً بعد از هر تمرین متوجه می‌شدیم که به فوتبالمان دارد چیزی اضافه می‌شود. از همان ابتدا بانظم و دیسیپلین خاصی آمد. اما یک اتفاق باعث شد که ما ایشان را از دست بدهیم که خیلی به ضرر استقلال تمام شد. ولی آقای مجیدی به استقلال آمد و این در حالی است که ما فصل گذشته نیز با ایشان کارکرده بودیم و باید بگویم ایشان نیروی جوانی و انگیزه زیادی دارند و درعین‌حال تمرینات به‌روزی را پشت سر می‌گذاریم. شما مطمئن باشید که با آقای مجیدی هم نتیجه می‌گیریم. اما در کل فکر می‌کنم که تغییرات در حوزه مدیریتی بیشتر استقلال را آزار داد. من معتقدم ثبات مدیریتی برای موفقیت مجموعه بسیار لازم است که این اتفاق باید در استقلال هم بیفتد و آرزو دارم با آمدن آقای سعادتمند و حضور آقای مجیدی و کادر فنی خوبشان بتوانیم طوری جلو برویم که همه هواداران از همه ما راضی باشند و لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال باشیم.»

وی در صحبت‌های پایانی خود نیز خاطرنشان کرد: «اولاً می‌خواستم از همه هوادارانمان که در این مدت به من لطف داشتند تشر کنم که انصافاً هرچقدر از آن‌ها تشکر کنم بسیار کم است. من در استقلال دو تا زانوی خود را دادم که فدای یک تار موی تک‌تکشان و امیدوارم که لیاقت این را داشته باشم که بتوانم برای آن‌ها بازی کنم و بازهم از نزدیک همه طرفدارانمان را ببینم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایندفعه دستاتو ستون کن بعد بافرهاد ۴-۵هفته خوبه بعدبه مشکلی براش پیش میاد ول میکنه میره امارات به مشکلاتش (عشقوحالش)برسه

      پاسخ ها

      • kordook

        یه جوری میگه با فرناز هم نتیجه میگیریم انگار تو این چند سال کلا جامارو درو کردن و فرنازم ادامه کار قبلیا رو میره و بازم جامارو کیسه میگیره و اصلا هم این چند سال زیرخواب نبودن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج