adexo3
۱۴۲۴۴۹۳
۱ نظر
۸۷۲۳
۱ نظر
۸۷۲۳
پ

خبری درباره پرسپولیس و استقلال که باورش سخت است

کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای اقدام به معرفی باشگاه ها در حوزه‌های مختلف برای دریافت مجوز حرفه ای کرد.

خبرگزاری مهر: در ماه‌های گذشته تلاش فراوانی برای صدور مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گرفت و حتی با واگذاری این دو تیم به بخش خصوصی، گام بزرگی در راه حضور آنها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برداشته شد.

با این وجود، اخباری مبنی بر برخی مشکلات دیگر در راه دریافت مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها شنیده می‌شد تا اینکه امروز اخبار غیررسمی مبنی بر حل موانع موجود در رسانه‌ها منتشر گردید که نشان می‌دهد این دو باشگاه می‌توانند در نخستین دوره رقابت‌های لیگ نخبگان شرکت کنند.

خبری درباره پرسپولیس و استقلال که باورش سخت است

کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای صبح امروز تصمیم خود در خصوص اعطای مجوز به تیم‌های مختلف در بخش آقایان و بانوان را گرفت که طی آن تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با برطرف شدن موانع در زمینه مالکیت مشترک توانستند مجوز حرفه‌ای دریافت کنند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از طریق سازمان لیگ به باشگاه‌ها در این خصوص اطلاع رسانی کرده است و همزمان نیز نامه‌های مربوطه را به AFC ارسال کرده تا پاسخ آنها را ظرف دو هفته آینده دریافت کرده و مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها قطعی شود.

بنابراین سرخابی‌های پایتخت مشکلی برای حضور در مسابقات بین‌المللی نظیر لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

البته پیش از این، مصطفی زارعی مدیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرده بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 10 خرداد ماه، اسامی باشگاه‌هایی که موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای می‌شوند را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

 باشگاه سپاهان با توجه به عملکرد مطلوب در کلیه معیارهای A و B، حائز شرایط دریافت مجوز AFC Champions League Elite تشخیص داده شد.

باشگاه‌های آلومینیوم اراک، استقلال، پرسپولیس، تراکتور، فولاد و گل‌گهر با توجه عملکرد مطلوب در کلیه معیارهای الزامی A حائز شرایط دریافت مجوز  AFC Champions League Elite و ملی ایران با جریمه تشخیص داده شدند.

باشگاه‌های پیکان، شمس آذر، نساجی و  هوادار با توجه به نقص مدارک بارگذاری‌شده در یک یا چند معیار الزامی A، حائز شرایط دریافت مجوز AFC Champions League Elite تشخیص داده نشدند اما براساس آیین‌نامه مجوز باشگایی، شایسته دریافت مجوز ملی با جریمه هستند.

باشگاه‌های استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، صنعت‌نفت آبادان، مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی با توجه به نقص مدارک بارگذاری‌شده در چندین معیار الزامی A، شایسته دریافت مجوزهای AFC Champions League Elite و ملی تشخیص داده نشدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آغا تا این فدراسیون ناتوان و مدیران بی لیاقت را داریم امید بهبود و پیشرفت نداشته باشید در بر همون پاشنه دهه شصت خواهد چرخید ،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج