adexo3
۹۵۸۵۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کریستیچوویچ: باید جشن بگیریم و خوشحال باشیم

سرمربی شاهین بوشهر گفت: برد داخل خانه برای باشگاه یک موفقیت بزرگ است و برای من خیلی مهم است که در دو بازی اخیر ما پنج گل زدیم و می توانم بگویم که باید جشن بگیریم و خیلی خوشحال باشیم.

خبرگزاری ایسنا: میشو کریستیچوویچ در نشست خبری بعد از برد ۲ بر ۱ مقابل نساجی قائم شهر اظهار کرد: خیلی خوشحالم و همه ما می دانیم که بچه ها برای هر توپ جنگیدند. یک اتفاق بد افتاد و ما بعد از یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

وی اضافه کرد: در مقابل یک تیم قوی چون نساجی کار ساده ای نیست که به بازی برگردیم و آن را ببری. ولی این تلاش بازیکنان و فعل خواستنشان بود که این موفقیت بزرگ حاصل شد.

این سرمربی خاطرنشان کرد: بعد از اولین برد خارج از خانه این اولین برد داخل خانه بود، این برای باشگاه یک موفقیت بزرگ است و برای من خیلی مهم است که در دو بازی اخیر ما پنج گل زدیم و می توانم بگویم که باید جشن بگیریم و خیلی خوشحال باشیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: بازی با ماشین سازی سخت است و باید از فردا تلاشمان را برای پیروزی مضاعف کنیم و کاری که در بازی های گذشته انجام داده ایم را تکرار کنیم.

کریستیچوویچ یادآور شد: خیلی از هواداران شاهین تشکر می کنم، بعد از اینکه اول بازی نساجی به ما گل زد هواداران از ما حمایت کردند و تا آخر بازی که ما موفق شدیم برگردیم و بازی را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: می توانم بگویم که نساجی تیم خیلی خوب و باشخصیتی است و اینکه هر سرمربی دیدگاه خود را دارد.

سرمربی شاهین بوشهر اظهار کرد: خداراشکر الان تیم ما رشد کرده و بهتر و بهتر شده است.

میشو کریستیچوویچ اضافه کرد: این را هم دوباره تکرار کنم که در بازی داخل خانه مسائل غیر از بازی فوتبال مثل داوری به ما ضربه زد.

وی تصریح کرد: ولی با همه اینها خداوند ما را مستحق برد دید و توانستیم پیروز شویم. میتوانم بگویم امروز یک فشار مضاعف برای برد بر روی ما بود. وقتی باید پیروز شوی و وقتی باید بازی کنی متفاوت است.

سرمربی شاهین بوشهر اظهار کرد: این پیروزی ها نوید خوبی برای آینده است و کار ساده ای نیست. امیدوارم که در بازی های بعد بازی سازی ما به روند خوبی برسد و موفق شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج