adexo3
۱۶۴۰۲۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کروش لیگ را دید چرا ما ندیدیم؟

از اخلاق و فضیلت‌های رفتاری آقای کروش به وفور نوشته‌ایم.

خبر ورزشی: از اخلاق و فضیلت‌های رفتاری آقای کروش به وفور نوشته‌ایم. از آنچه کروش در فوتبال ما انجام داد، از راه‌هایی که باید می‌رفت و رفت و حتی نرفت نوشتیم. از اینکه او به درستی در این فوتبال مدیریت نشد و در نتیجه تصور کرد که داروغه این فوتبال است به مراتب نوشته‌ایم.

كروش اگر به خوبي از سوي مديران فدراسيون فوتبال مديريت مي‌شد هرگز گمان نمي‌كرد در شهر كوران، يك چشم پادشاه است.

خلاصه او دچار اين توهم شده است كه به تنهايي مي‌تواند براي تمام اجزاي اين فوتبال تعيين تكليف كند و آنگاه كه مديران فوتبال جلودارش نيستند و مديريتش نمي‌كنند، او حق را به خودش مي‌دهد و در شهري كه كلانتر ندارد، تركتازي مي‌كند.

اين از اخلاق خاص آقاي كروش است كه هر كسي را تحويل نمي‌گيرد. هر وقت دلش بخواهد مي‌رود، دوست داشته باشد مي‌‌آيد، نداشته باشد هم سر جاي خودش مي‌ماند!

... و اما چند خط هم درباره فهرست تيم‌ملي. فهرست‌هاي آقاي كروش در ادوار گذشته مشابه هم بوده و او به ندرت تن به تغيير و دگرگوني از ليگ مي‌داد. هميشه هم با اين اتهام، زندگي‌‌اش را در ايران سر كرد كه ليگ را نمي‌بيند و در لابه‌لاي بازي‌هاي ليگ چرت مي‌زند. منتقدان راه خودشان را مي‌رفتند و كروش هم كار خودش را انجام مي‌داد و از اين چالش‌ها نتيجه‌اي حاصل نمي‌شد.

با اين همه فهرست تيم‌ملي براي جام ملت‌هاي آسيا نشان مي‌دهد كه برخي از بازيكنان خوب ليگ ديده شده‌اند. بازيكناني كه در فهرست تيم‌ملي حضور دارند اما كسي از آنها ياد نمي‌كند.

كروش بيشتر اين بازيكنان را در منطقه دفاعي تيم‌ملي ديده است. او بيرانوند را در خط دروازه به تيم‌ملي دعوت كرد و اين بازيكن را با خودش به استراليا مي‌برد.

در خط دفاع وريا غفوري، رامين رضاييان و مرتضي پورعلي‌گنجي را ديده است و اين‌ها همان بازيكناني بودند كه كروش آنها را نمي‌ديد و اين نديدن - يا خود را به نديدن زدن - باعث يأس و افسردگي منتقدان مي‌شد.

كروش كه عملكرد بازيكنان نفت تهران را در ليگ پسنديده، از وحيد اميري در خط هافبك هم دعوت كرده است كه در جام ملت‌هاي آسيا، تيم‌ملي را همراهي كند. به عبارت بهتر نسلي كه در جام‌جهاني‌ بعدي قرار است با تيم‌ملي باشد و براي تيم‌ملي بازي كند اين بار به جام ملت‌هاي آسيا مي‌رود و چه اتفاقي از اين بهتر؟

آيا ما به دنبال رخ دادن همين اتفاق در تيم‌ملي نبوديم كه امروز هيچ اشاره‌اي به آن نمي‌كنيم؟ كروش تا حدودي سر به راه‌تر و منطقي‌تر شده و حتي اگر از اين بازيكنان در جام ملت‌ها استفاده نكند، آنها را تبديل به بازيكناني مي‌كند كه تيم‌ملي نديده و اردو نديده نيستند، بلكه نسلي هستند كه مي‌دانند بايد آينده فوتبال ملي با وجود همين‌ها ساخته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من کیروش حق داره... ما تو فوتبالمون هیچ حرفی برای گفتن نداریم ...هیچ حرفی..فقط یه مشت ادم داریم که فکر میکنن فوتبالو بلدن که اگه بلد بودن ما پنجاه سال پشت در المپیک نمیموندیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج