adexo3
۱۴۲۳۹۵۸
۳ نظر
۳۴۱۵
۳ نظر
۳۴۱۵
پ

دو عزیز کرده فوتبال ایران که همیشه محترم خواهند ماند

بعد از چیزی حدود یک فصل دوری از فوتبال، در واپسین هفته‌های لیگ بیست‌وسوم، سرانجام اشکان دژاگه به این نتیجه رسید که با انتشار یک پیام ساده، صمیمی و متواضعانه، بازنشستگی‌اش از دنیای فوتبال را اعلام کند.

روزنامه همشهری: بعد از چیزی حدود یک فصل دوری از فوتبال، در واپسین هفته‌های لیگ بیست‌وسوم، سرانجام اشکان دژاگه به این نتیجه رسید که با انتشار یک پیام ساده، صمیمی و متواضعانه، بازنشستگی‌اش از دنیای فوتبال را اعلام کند. به این ترتیب قصه یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازیکنان این سالیان فوتبال ایران برای همیشه به پایان رسید؛ فوتبالیست خوش‌سابقه‌ای که با وجود بازی در لیگ‌های آلمان، انگلیس و حتی تیم‌های ملی پایه آلمان، پذیرفت برای تیم ملی ایران به میدان برود و از قضا هر چه هم در توان داشت برای این تیم گذاشت. از زمان اعلام خداحافظی اشکان، بیش از هر چیز دیگری در مورد خطای پنالتی نادیده گرفته شده زابالتا روی او، در بازی ایران و آرژانتین در مرحله گروهی جام‌جهانی۲۰۱۴سخن گفته شده است؛ توپی که اگر پنالتی گرفته می‌شد، شاید بزرگ‌ترین برد تاریخ فوتبال ایران رقم می‌خورد و پس از آن صعودی بی‌سابقه به مرحله حذفی جام‌جهانی اما نشد.

دو عزیز کرده فوتبال ایران که همیشه محترم خواهند ماند

یکی از ویژه‌ترین واکنش‌ها را به خداحافظی اشکان، رضا قوچان‌نژاد نشان داد. گوچی به شوخی خطاب به دوست قدیمی‌اش نوشت: «یادت باشد من کمی از تو بهترم!» این دو نفر، یکی از خواستنی‌ترین زوج‌های تاریخ فوتبال ایران بودند؛ کسانی که از اروپا برای کمک به تیم سرزمین پدری‌شان آمدند و عالی بودند. نه تلاش و جنگجویی دژاگه به آسانی از یادها خواهد رفت و نه گل‌های حساسی که همیشه رضا سر بزنگاه‌ها به ثمر می‌رساند. هر دوی این بازیکنان هم به شکلی غیرمنتظره از فوتبال کنار رفتند. تا آخرین روزها همیشه شایعاتی در مورد حضور اشکان یا گوچی در پرسپولیس و استقلال به گوش می‌رسید اما در نهایت هم هیچ‌گاه این اتفاق رخ نداد و البته آنها برای جاودانگی نیازی هم به این حضور نداشتند. دژاگه و قوچان‌نژاد همیشه احترام حداکثری هواداران فوتبال را با خودشان خواهند داشت. آنها یادآور روزهایی هستند که حال همه ما بهتر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین تاجی

      دمشون گرم ،در کشورهای اروپایی بزرگ شدند،ورشد کردن و ثمرش برای ایران بود،سلامت و موفق و شاد باشند

    • اسماعیلی‌‌دزفول

      اگرتیم‌ملی‌آلمان‌میبردش‌هیچ‌به‌ایران‌نمیامد

    • سعید

      ممنون که خاطرات خوبی برای ما ساختید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج