اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۳۲۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بهروان: طالب‌لو با استقلال نمی‌تواند ثبت کند

مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: وحید طالب لو فعلا تا مدیریت باشگاه راه‌آهن تعیین تکلیف نشود نمی‌تواند قراردادش را با استقلال ثبت کند.

خبرگزاری فارس: غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص ضرب‌الاجل AFC مبنی بر حرفه‌ای شدن لیگ دسته اول فوتبال ایران اظهار داشت: AFC فرصت یک ساله نیمه‌ای داده تا تیم‌های دسته اولی با توجه به دستورالعمل AFC به سمت حرفه‌ای شدن برود. ما هم این موضوع را به تیم‌های دسته اول اطلاع دادیم آنها باید از حالت غیرحرفه‌ای بیرون بیایند. این تیم‌ها باید منابع مالی مشخصی داشته باشند. آکادمی خود را فعال کنند و به سمت تجاری‌سازی بروند.

وی افزود: یکی از مسائل مهم امکانات سخت‌افزاری مانند داشتن ورزشگاه و محل تمرین مناسب است و این مهم زمانی حاصل می‌شود که خصوصی‌سازی در فوتبال داشته باشیم و امیدواریم که این مسئله از سوی وزارت ورزش و دولت جدی گرفته شود.

بهروان در پاسخ به این سؤال که با توجه به این شرایط از سال آینده شاهد ریزش تیم خواهیم بود یا خیر،‌گفت: آنچه مهم است در فصل آینده تعداد کمتری تیم خواهیم داشت و فکر می‌کنم در فصل آتی تعداد تیم‌ها به ۲۰ برسد. البته ما از حالا در حال رایزنی هستیم تا به تیم‌ها بگوییم فصل آینده لیگ دسته اول در یک گروه انجام شود.این مسئله را به کمیته و آقای کفاشیان اعلام کرده‌ایم و موافقت فدراسیون را گرفته‌ایم. ما حتی دنبال این هستیم که تیم‌ها را به ۱۶ و ۱۷ برسانیم. لیگ دسته اول ما فوتبال حرفه‌ای را می‌طلبد و فوتبال آماتوری را باید به لیگ‌های دسته دو و ۳ برسانیم.

مسئول مسابقات فوتبال ایران درباره اینکه چرا سازمان لیگ به فروش سعیدی بازیکن فوتبال مجوز بازی داده در حالی که نظام وظیفه و شخص سردار کمالی اعلام کرده او مشکل سربازی دارد، گفت: ما به سردار کمالی که شخصیت قانونمند دارد ارادت داریم و در مورد فروش سعیدی در همین حد بسنده می‌کنم که همانند گذشته که همه مکاتبات از نظام وظیفه به سازمان لیگ صورت می‌گرفته در مورد فروش سعیدی هم با توجه به نامه‌ای که از نظام وظیفه داشتیم این مجوز را صادر کردیم. اما کما اینکه پیش از این طبق نامه خود نظام وظیفه اجازه بازی را به سعیدی نداده بودیم.

بهروان همچنین در خصوص وحید طالب‌لو و فسخ قرارداد او با را‌ه‌آهن و حضورش در تمرین استقلال اظهار داشت:‌ طالب‌لو از جمله بازیکنان با اخلاق فوتبال ما است اما با توجه به اینکه تاکید شده تا زمان تعیین تکلیف مدیریت باشگاه راه‌آهن بازیکنی از این تیم جدا نشود و یا بازیکنی جذب این تیم نشود طالب‌لو فعلا نمی‌تواند قراردادش را با استقلال ثبت کند البته تاج و سازمان لیگ به دنبال این است که مدیریت باشگاه راه‌آهن هر چه زودتر تعیین تکلیف شود. البته طالب‌لو هم برابر قانون ذکر شده در قراردادش، قرارداد خود را با راه‌آهن فسخ کرده و قطعا حقوق قانونی دارد و ظرف هفته آینده این مسئله حل می‌شود. و

وی در پاسخ به این سؤال که آیا او می‌تواند در تمرینات شرکت کند یا خیر،‌ گفت: او فعلا قراردادش را نمی‌تواند ثبت کند اما مشکلی برای تمرین ندارد. من این مسئله را بگویم که خیلی از تیم‌ها به بازیکنان خود بدهکار هستند و اینکه بازیکنی بخواهد به خاطر پول نگرفتن از تیمش جدا شود و این اتفاق در لیگ بیفتد کیان تیم‌ها از هم می‌پاشد و لیگ از حالت عادی خود خارج می‌شود.

بهروان با توجه به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه مدیران تیم‌ها یابد طوری با بازیکنان قرارداد ببندند که توان پرداخت آن پول را داشته باشند و اگر بازیکن خارجی جای طالب‌لو بود چه اتفاقی می‌افتاد،‌گفت: قطعا حرف شما درست است و برای ما بازیکن خارجی و ایرانی ندارد مدیران باید فکر این روزها را بکنند. بازیکن خارجی محترم است اما بازیکن ایرانی هم برای ما عزیز است و زندگی آنها از این راه می‌گذرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج