adexo3
۱۴۲۱۷۶۰
۲ نظر
۲۰۸۳
۲ نظر
۲۰۸۳
پ

مورایس جانشین خود را در سپاهان مشخص کرد

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان به این دلیل که در دومین فصل حضور در تیم سپاهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده، با انتقادات تماشاگران مواجه شده است.

خبرورزشی: ژوزه مورایس در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس رفسنجان گفت او و تیمش چیزی را از دست نداده‌اند. به این خاطر که پرسپولیس فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و اگر این فصل قهرمان لیگ برتر نشود، چیزی را از دست نداده است. به زعم مواریس تیم سپاهان در نه فصل گذشته قهرمان لیگ برتر نشده و اگر این فصل هم نشود، چیزی را از دست داده است و در حال تلاش برای دستیابی به این عنوان است.

با وجود این حرف ها تماشاگران تیم سپاهان در بازی های اخیر با سر دادن شعارهایی گاها زشت خواهان برکناری مورایس شده اند و سرمربی تیم سپاهان که به طور حتم  متوجه این موضوع شده جانشین خود را معرفی کرده است.

مورایس جانشین خود را در سپاهان مشخص کرد

او در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اینطور گفت: «نویدکیا بازیکن و مربی این تیم بوده و عملکرد خوبی در مس داشته است. این اتفاقات معمولا می‌افتد و خوشحال می‌شوم که مردم مربیان را به یاد دارند، به خواسته خودشان یک مربی را می‌خواهند و اگر قرار باشد در آینده کسی جای من باشد، کسی که باکیفیت باشد، شانس دوم برای ارائه عملکرد داشته باشد، کمک هم می‌کنم و خوشحال می‌شوم بعد از من نویدکیا باشد، دنیا سرشار از موقعیت‌هاست و هرلحظه می‌توانیم از موقعیت جدید استفاده کنیم و جای نگرانی نیست.»

جالب اینکه مواریس جانشین محرم نویدکیا در تیم سپاهان شد و حالا باید جای خود را به این مربی بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اتفاقا هواداران سپاهان به کوری چشم بعضی ها خیلی دوستش دارند.

    • ناشناس

      پرسپولیس در این ۸ فصل گذشته دوبار نائب قهرمان شد و ۶ بار قهرمان، و البته اگر بخاطر تصمیم به برکناری یحیی نبود و اول فصل درویش اجازه تقویت تیمو داشت و اگر بدستور سجادی حرومزاده دو فصل قبل کیسه رو با پنالتی های یارانه ای و امتیازات دزدی معیشتی قهرمان نکرده بود ،این فصل بدون شک تا الان هشتمین قهرمانی متوالی رو جشن میگرفتیم، موری جون ولی طویله شما با هزینه هزار میلیاردی و داشتن ۶ مهاجم و حداقل ۵ بازیکن خارجی مورد نظرت ،نتونسته در بین ۳ تیم اول قرار بگیره و واسه مقام چهارمی داره دست و پا میزنه، پرسپولیس چیزی واسه از دست دادن نداره چون سقف آرزوی شما ،خاطرات ۸ ساله ماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج