adexo3
۱۵۲۱۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همان قوچان‌نژاد جام جهانی هستم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: چون در کویت بازی می‌کنم دلیل نمی‌شود قوچان‌نژاد جام جهانی نباشم.

خبرگزاری تسنیم: رضا قوچان‌نژاد در خصوص اردوی تیم ملی اظهار داشت: تمرینات خوبی را شروع کرده‌ایم و هدف ما این است که خود را برای بازی دوستانه با کره جنوبی و پس از آن جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا آماده کنیم. بازی سختی با کره در پیش داریم و باید با آمادگی کامل در این دیدار حاضر شویم.

وی افزود: کره را دو بار برده‌ایم اما دیگر نباید به گذشته فکر کرد. در فوتبال باید روی مسائل که در پیش است، تمرکز کرد. نتایج قبلی ما با کره هیچ ربطی به بازی هفته آینده‌مان با این تیم ندارد. در این بازی شرایط با گذشته کاملاً متفاوت است و ما با این هدف به میدان می‌‌رویم که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده کنیم.

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: دیدار با کره به ما نشان خواهد داد که در چه سطحی از نظر هماهنگی و کیفیت تیمی هستیم. خوشبختانه تمرینات به خوبی برگزار می‌شود و همه چیز برای یک بازی خوب و سطح بالا مقابل کره آماده است.

وی در واکنش به اینکه این روزها بحث بازی‌های تدارکاتی کم تیم ملی در مقایسه با رقبا در میان است، گفت: بازی تدارکاتی خوب است و هر چه بیشتر باشد کمک زیادتری به تیم می‌کند. ما برای جام جهانی هم بازی‌های تدارکاتی کمی انجام دادیم اما دیدید که در این رقابت‌ها حتی بهتر از تیم‌های آسیایی دیگر ظاهر شدیم. هم اکنون باید روی بازی با کره تمرکز کنیم و دنبال این باشیم که در این بازی کیفیت تیمی خود را بالاتر ببریم. نباید به این فکر کنیم که بازی‌های تدارکاتی کم است و امکانات نیست.

قوچان‌نژاد یادآور شد: ما نباید کاری به چگونگی آماده‌سازی رقبا داشته باشیم. به اینکه می‌گویند استرالیا و ژاپن شرایط خیلی بهتری را نسبت به دیگر تیم‌ها دارند، توجه نمی‌کنیم بلکه حواس‌مان به تیم خود است. اگر ما بتوانیم کیفیت تیم‌مان را بالاتر برده و مثل جام جهانی ظاهر شویم احتمال موفقیت‌مان در جام ملت‌های آسیا زیاد است.

وی در مورد آمادگی‌اش گفت: من مثل هر مهاجم دیگری دوست دارم در هر بازی برای تیم ملی گلزنی کنم اما تیم ملی خیلی مهمتر از رضا قوچان‌نژاد است. همه باید اول به موفقیت تیم فکر کنیم و بعد به خودمان. من آماده‌ام تا با عملکردی خوب برای تیم ملی بازیکن مؤثری برای این تیم باشم. امیدوارم تیم ملی در جام ملت‌ها نتایج قابل قبولی کسب کند و مردم از ما راضی باشند.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سؤال که قوچان‌نژاد فصل پیش تیم چارلتون انگلیس چه تفاوتی با مهاجم فعلی الکویت دارد، یادآور شد: مطمئناً تفاوت زیادی بین فوتبال انگلیس و کره است و نمی‌شود فوتبال آنها را با هم مقایسه کرد اما من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و در هر سطحی که بازی کنم باید بهترین عملکرد را ارائه دهم اینطور نیست که چون در کویت بازی می‌کنم اُفت کرده باشم بلکه من همان قوچان‌نژاد جام جهانی هستم و تلاش می‌کنم در جام ملت‌ها نیز بهترین عملکرد را برای تیم ملی کشور داشته باشم.

وی همچنین در مورد اینکه آیا تیم ملی با همان تاکتیک دفاعی در جام ملت‌ها حاضر می‌شود، گفت: این سؤالی است که باید از آقای کی‌روش بپرسید. در جام جهانی شرایط بسیار متفاوت بود و حریفان کمترین شناخت را از ما داشتند اما ما در جام ملت‌ها با تیم‌هایی بازی داریم که شناخت‌شان از تیم ملی کامل است. مطمئناً تاکتیک کادر فنی برای این بازی‌ها متفاوت با جام جهانی خواهد بود و ما بازیکنان نیز وظیفه داریم دستورات کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج