adexo3
۵۸۲۰۷۷
۵۲۵۳
۵۲۵۳
پ

فیجت اسپینری که ۱۲ دقیقه بی وقفه می‌چرخد

فیجت اسپینر‌ها این روز‌ها همه جا هستند، اما اگر به دنبال بهترین نوع آن هستید، شما را با اسپینر Saturn آشنا می‌کنیم، یکی از عجایب مهندسی که می‌تواند بدون هیچ وقفه‌ای بیش از هر فیجت اسپینر دیگری در بازار، یعنی بیش از ۱۲ دقیقه بچرخد.

برترین ها: فیجت اسپینر‌ها این روز‌ها همه جا هستند، اما اگر به دنبال بهترین نوع آن هستید، شما را با اسپینر Saturn آشنا می‌کنیم، یکی از عجایب مهندسی که می‌تواند بدون هیچ وقفه‌ای بیش از هر فیجت اسپینر دیگری در بازار، یعنی بیش از ۱۲ دقیقه بچرخد. به این اسپینر لقب رولز رویس فیجت اسپینر‌ها را داده اند و توسط یک شرکت ژاپنی ساخته شده است. این اسپینر شبیه چرخ کشتی است و وزنه هایی در حلقه بیرونی و یک توپ آلومینیومی سبک در مرکزش دارد تا نیروی گریز از مرکز را افزایش دهد.
فیجت اسپینری که ۱۲ دقیقه بی وقفه می‌چرخد

این اسپینر حداقل ۱۲ دقیقه می‌چرخد بنابراین همه اسپینرهای تولیدی این شرکت آزمایش شده و همه آن هایی که نمی‌توانند ۱۲ دقیقه بچرخند کنار گذاشته می‌شوند. این درحالیست که بیشتر فیجت اسپینر‌ها می‌تواند دو دقیقه یا کمتر بچرخند و بهترین نمونه موجود در بازار نیز تن‌ها ۸ دقیقه می‌چرخد.
فیجت اسپینری که ۱۲ دقیقه بی وقفه می‌چرخد

در هنگام ساخت این اسپینر‌ها هیچ خطایی جایز نیست. همه چیز باید تا ریزترین جزئیات محاسبه شوند و حتی ذره‌ای گرد و غبار می‌تواند عملکرد آن را تحت تاثیر قرار دهد؛ بنابراین کارکنان کارخانه باید لباس، دستکش و ماسک‌های مخصوص استفاده کنند و از دوش هوا عبور کنند تا کوچکترین ذره‌ای روی آن‌ها هنگام ورود به محل کار باقی نماند.
فیجت اسپینری که ۱۲ دقیقه بی وقفه می‌چرخد
همان طور که تصورش را می‌کنید، رولز رویس فیجت اسپینر‌ها ارزان نیست. درحالی که میانگین قیمت اسپینر‌ها در بازار ۱۲ دلار است، این اسپینر ۱۵۷ دلار قیمت دارد. بااین حال گران‌ترین اسپینر دنیا نیست. این عنوان قبلا توسط یک اسپینر طلا با ارزش ۱۷۰۰۰ دلار کسب شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج