adexo3
۲۳۴۲۷
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

۳ میان وعده خوشمزه برای یك روز خوب در دل طبیعت

بهار فصل گشت و‌گذار است. حیف است این طبیعت زیبا و هوای خوب را از دست بدهید. هوای خوب طبیعت هم همانطور كه می‌دانید اشتها را باز می‌كند.

3 میان وعده خوشمزه برای یك روز خوب در دل طبیعت
برترین ها: بهار فصل گشت و‌گذار است. حیف است این طبیعت زیبا و هوای خوب را از دست بدهید. هوای خوب طبیعت هم همانطور كه می‌دانید اشتها را باز می‌كند. برای این‌كه لذت گردشی كه می‌روید كامل شود، این میان‌وعده‌ها را امتحان كنید. حتما از خوردن آن‌ها لذت خواهید برد.


3 میان وعده خوشمزه برای یك روز خوب در دل طبیعت

۱- سمبوسه: درست كردن سمبوسه جنوبی بر‌خلاف چیزی كه به‌نظر می‌رسد اصلا كار سختی نیست. برای این كار اول از همه باید مقداری سیب‌زمینی آب‌پز كنید. سیب‌زمینی‌ها را خرد كنید، كمی نمك و فلفل قرمز بزنید و كمی در روغن تفت دهید. مقداری تره و جعفری را هم خرد كنید، تفت دهید و با سیب‌زمینی‌ها مخلوط كنید. برای هر ۳ سیب‌زمینی، نصف لیوان شیره تمبر هندی رقیق شده هم به مواد اضافه كنید. حالا باید مواد را لای نان لواش بپیچید. اگر پیچیدن مثلثی سمبوسه را بلد نیستید، نگران نباشید. می‌توانید مواد را لای نان لوله كنید و نان‌ها را در روغن مایع سرخ كنید. بعد از سرخ كردن حتما سمبوسه‌ها را روی دستمال حوله‌ای بگذارید تا روغن آن‌ها كاملا گرفته شود چون روغن مانده روی نان‌ها در هوای خنك ماسیده می‌شود و شكل خوبی ایجاد نمی‌كند.


3 میان وعده خوشمزه برای یك روز خوب در دل طبیعت

۲- تارت پنیر: یك قالب كره را آب كنید و آرد را كم‌كم به آن اضافه كنید تا به خورد كره برود. در وسط كار یك زرده تخم‌مرغ را اضافه كنید و باز هم آرد اضافه كنید. برای این كار به حدود ۲۰۰ گرم آرد نیاز خواهید داشت. وقتی خمیر كمی سفت شد و دیگر آرد به خوردش نرفت، آن را در یك كیسه پلاستیكی در جای خنك قرار دهید تا استراحت كند. بعد آن را در قالب‌های كوچك پهن كنید و به دیواره‌ها فشار دهید تا شكل كاسه به‌خودش بگیرد. قالب‌ها را ۱۰ دقیقه در فری كه از قبل با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم كرده‌اید قرار دهید. بعد از ۱۰ دقیقه كمی ژامبون خرد شده، فلفل دلمه‌ای، گوجه فرنگی خرد شده و مقداری پنیر پیتزا روی آن بپاشید و برای ۱۵ دقیقه دیگر در فر بگذارید تا كاملا بپزد.


3 میان وعده خوشمزه برای یك روز خوب در دل طبیعت

۳- پیراشكی: برای درست كردن پیراشكی به راحت‌ترین شكل ممكن به مقداری خمیر آماده نیاز دارید. اگر در اطراف منزل‌تان مغازه نان فانتزی وجود دارد، می‌توانید قبل از این‌كه آن مغازه پخت نانش را شروع كند، مقداری خمیر نان باگت از آن بخرید. این خمیر تا چند ساعت در یخچال خراب نمی‌شود اما باز هم برای احتیاط، زمان نگهداری آن را از فروشنده بپرسید. خمیر را به شكل مربع‌های كوچك پهن كنید، یك سوسیس وسط آن بگذارید و ۲ لبه مربع را روی هم بیاورید. حالا می‌توانید خمیر‌ها را هم در فر با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت بپزید و هم در روغن‌داغ سرخ كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باران

      ببخشیدنگفتیدپیراشکی هارو یابایدسرخ کنیم یاتوفربزاریم ویاهردوش؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج