اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۵۰۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره‌هاي ايتاليا در جام‌جهاني از نگاه دل‌پيرو

کاپيتان پيشين يوونتوس ۳ بازيکن را به عنوان ستاره‌هاي احتمالي آتزوري در جام جهاني ۲۰۱۴ معرفي کرد.

تسنیم: الساندرو دل‌پيرو؛ جوزپه روسي، مهاجم تيم فيورنتينا که اين روزها به ماشين گلزني بنفش پوشان فلورانس تبديل شده، لورنزو اينسينيه، هافبک خوش آتيه ناپولي و کلوديو مارکيزيو هافبک يوونتوس را به عنوان مهره‌هاي کليدي تيم ملي ايتاليا در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل معرفي کرد.

دل‌پيرو در گفت و گو با نشريه گاتزتا دلواسپورت اظهار داشت: از جوزپه روسي انتظار زيادي دارم. در کل طرفدار آن کساني هستم که مي‌دانند چطور بايد بر مشکلات خود غلبه کنند و پيروزي را از سر بگيرند. دوست دارم اينسينيه جايگاه خود را به عنوان سمبل فوتباليست‌هاي جوان ايتاليا حفظ کند. در عين حال اطمينان دارم که مارکيزيو هم عملکرد فوق‌العاده‌اي را در جام جهاني تجربه خواهد کرد.

وي افزود: در سال ۲۰۰۶ توانستيم جام جهاني را فتح کنيم در حالي که مردم تصورش را هم نمي‌کردند. پس دليلي ندارد که اين بار هم به توانايي خودمان براي انجام دوباره اين کار ايمان نداشته باشيد. به عقيده من برزيل، آرژانتين، آلمان و ايتاليا بيشترين شانس را براي قهرماني در جام جهاني دارند، هرچند نبايد خطر تيم‌هايي مانند شيلي، فرانسه و اروگوئه را هم ناديده گرفت.

دل‌پيرو در ادامه به عملکرد تيم پيشين خود در اين فصل از رقابت‌هاي باشگاهي در فوتبال اروپا اشاره و حذف آن از مرحله گروهي ليگ قهرمانان را غيرمنتظره توصيف کرد.

وي گفت: حذف يوونتوس مرا متعجب کرد. واقعاً به توانايي‌ها يوونتوس ايمان داشتم و از بابت اتفاقي که افتاده ناراحتم. البته يوونتوس در ليگ اروپا هست و نبايد اين تورنمنت را دستکم بگيرد. اين را تنها به خاطر اينکه فينال رقابت‌ها امسال در استاديوم يوونتوس برگزار مي‌شود نمي‌گويم. نمي‌دانم مهم‌ترين هدف يووه در سال ۲۰۱۴ چيست اما بردن سومين اسکودتوي متوالي يک اتفاق فوق‌العاده خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج