adexo3
۱۴۲۱۶۸۱
۱۵۱۸
۱۵۱۸
پ

عکسی از ورودی دانشگاه تهران که خبرساز شد

۸ مه در تقویم گرگوری، صد و بیست و هشتمین (در سال‌های کبیسه صد و بیست و نهمین) روز سال است و این روز در تقویم با مناست‌هایی چون «روز جهانی یادبود درگذشتگان در جنگ جهانی دوم»، «آغاز نبرد آزادسازی شوشی در ۱۹۹۲» و «روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر» گره خورده است.

خبرآنلاین: ۸ مه در تقویم گرگوری، صد و بیست و هشتمین (در سال‌های کبیسه صد و بیست و نهمین) روز سال است و این روز در تقویم با مناست‌هایی چون «روز جهانی یادبود درگذشتگان در جنگ جهانی دوم»، «آغاز نبرد آزادسازی شوشی در ۱۹۹۲» و «روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر» گره خورده است. اما ۸ مه یک مناسبت دیگری هم دارد؛ «روز جهانی خر». در همین راستا، روزبه جدیدالاسلام، عکاس ویژه محمود احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری‌اش، که مدتی است تصاویری قدیمی از آرشیو خود را شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک می‌گذارد؛ به مناسبت روزجهانی خر، تصاویری از ۲۲ بهمن سال ۸۴ به منتشر کرده است. در این تصاویر که در مقابل دانشگاه تهران گرفته شده است، خرهایی را مشاهده می‌کنید که بر روی بدن آنان پرچم کشورهایی چون آمریکا و انگلیس به انداخته‌اند. جدیدالاسلام درباره این تصاویر با هشتگ عکس‌های خاص نوشته است: «۸ ماه می مصادف با روز خر هست با اجازه دوستان‌ گفتم‌ تنوع بدم به عکس‌ها مراسم خربازی عکس بزارم مکان جلو دانشگاه تهران بود زمستان سال ۱۳۸۴»

عکسی از ورودی دانشگاه تهران که خبرساز شد

عکسی از ورودی دانشگاه تهران که خبرساز شد

عکسی از ورودی دانشگاه تهران که خبرساز شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج