adexo3
۶۴۲۵۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ماجدی: معنای نگاه ملی را هم دیدیم!

سرپرست استقلال با انتقاد از تعویق نیفتادن دیدار تیمش برابر راه‌آهن می‌گوید با یک روز تاخیر در بازی‌های استقلال، هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتاده است.

ایسنا: سرپرست استقلال با انتقاد از تعویق نیفتادن دیدار تیمش برابر راه‌آهن می‌گوید با یک روز تاخیر در بازی‌های استقلال، هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتاده است.

میرشاد ماجدی درباره دیدار تیمش برابر بوریرام تایلند، گفت: قاعدتا هر چه گل بیشتر می‌زدیم، بهتر بود. تنها یک نیمه دیدار ما برابر بوریرام پایان یافته و نیمه دوم که در تایلند خواهد بود، بسیار دشوارتر است. تیمی که در تهران آنقدر دوید، در تایلند بیشتر می‌دود. از سویی دیگر شرایط آب و هوایی و تایلند هم کار را تا حد زیادی سخت می‌کند. با این حال ما چند روز زودتر به تایلند خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم از لحاظ بیولوژیک خودمان را تطبیق دهیم. در هر حال استقلال اگر می‌خواهد ستاره سومش را بگیرد، نباید هراسی از این جهات داشته باشد و در تایلند هم به کمک خدا می‌تواند موفق باشد.

او در پاسخ به این سوال که بالاخره استقلال یکشنبه باید به میدان برود یا خیر؟ بیان کرد: متاسفانه فردا باید به میدان برویم. معنای نگاه ملی را هم دیدیم. عده‌ای هم تازه به فوتبال آمده‌اند و بهتر است راجع به استقلال صحبت نکنند. وقتی رییس سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به اردوی استقلال می‌آیند و می‌گویند استقلال نماینده ملی است، این صحبت‌ها که ما استقلال را جز منافع ملی نمی دانیم اهمیت چندانی ندارد و هر کس هر چه می‌خواهد می‌تواند بگوید.

سرپرست تیم استقلال در ادامه تصریح کرد: باید قبول کنیم، زمان ریکاوری ما خیلی کم است. این در حالی است که یک ماه قبل از سازمان لیگ خواهش کردیم که یک روز بیشتر به ما استراحت دهد. ما همه به هم لینک هستیم و مصدومیت بازیکنان، به تیم ملی هم آسیب می‌زند. مطمئن باشید یک روز تاخیر برای بازی‌های ما، به هیچ جا لطمه نمی‌زد. با وجود این همه این مسایل، ما تلاش می‌کنیم با حداقل‌ها، مثل لیگ برتر فصل گذشته قهرمان می‌شویم.

او در ادامه با انتقاد از نتیجه‌گرا بودن فوتبال ایران،‌ اظهار کرد: وقتی نگاه‌ها به ورزش ابزاری باشد، همین می‌شود. بازیکن برای انرژی‌ای که در یک بازی می‌گذارد، یک روز استراحت می‌خواهد. فوتبال نتیجه‌گرا همین است. احساس می‌کنم باید به ما، به عنوان تنها نماینده ایران در میان هشت تیم نهایی آسیا، توجه بیشتری می‌شد.

ماجدی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده، گفت: ان‌شاءالله استقلال به رغم همه مشکلات بتواند مقام در خور نام ایران را کسب کند،‌ اما در این روزها آن کمکی که باید به استقلال می‌شد، نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا شما که بازی نکردید همش تو بازی راه رفتید یه روزشم زیادیه

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        آخی لنگی طفلی...
        ما با یه روز فاصله هم میتونیم ببریم این شما هستین که با 7 روز فاصله و پولا رویانیان و کمک داوارا نمیتونین ببرین....

    • همراه آبی

      اینایی که به استقلال نگاه ملی ندارن بی غیرتن اینایی که توی فدراسیون به خاطر اینکه مفت خوری کنن لباس و توپ قاچاقی وارد میکنن مافیان اینایی که واسه استقلال حاشیه درست میکنن اجنبی پرستن.فوتبالی که با این آدما و با این مشکلات دستو پنجه باید نرم کنه باید هم به زور به جام جهانی بره هرچی به سر فوتبال ملی میاد حقمونه چون از ماست که بر ماست البته آدمایی که سالم توی این فوتبال کار میکنن خدا پشتشونه نتیجه میگیرن و هیچ چیز و هیچ کس جلوشونو نمیتونه بگیره یعنی استقلال امسال هم مثه سالای قبل ان شاء الله جامها رو درو میکنه و همانا آن چیزی که در خاطر میماند و برای همیشه باعث افتخار است کلکسیون افتخارات است و قضاوتها بر مبنای آن. چه کسی بخواهد چه کسی نخواهد

    • بدون نام

      برو کیسه کش شماها پای دلالی و دلالهارو به فوتبال ایران باز کردین همیشه تیم ملی بخاطر شما ضربه خورده همه تیما بازیکنارو در اختیار تیم ملی میذارن فقط استقلاله که طبق عادت همیشگی سنگ میندازه جلو پای تیم ملی هر دفعه یه بهونه یه ایراد . هر موقع پرسپولیس بازیکنیو خواست استقلالیهای مافیا دست گذاشتن روش و آخر با هر روشی که شده (ناجوانمردانه) اونو کشیدن سمت خودشون . مربی تونم مربی نیس زیاد جو نگیردتون هنوزم که هنوزه داره با سیستم 3 5 2 بازی میکنه . آخه چقد رو دارین حالا از هر مربی تیم ملی ایراد گرفتین اشکال نداره مربیا شما میان از کیروش ایراد میگیرن بابا اون مربی رئال بوده !!!!!!!!!!!!!
      همه بازیها هم پول میدین به تیما که به بازن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج