adexo3
۵۱۹۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اخراج تيم ملي کشتي ايران از آمريکا!

تيم ملي کشتي آزاد ايران که قرار بود براي ديداري دوستانه بعد از مسابقه نيويورک به لس‌آنجلس سفر کند، به ايران ديپورت شد.

خبرگزاری فارس: تيم ملي کشتي آزاد ايران که قرار بود براي ديداري دوستانه بعد از مسابقه نيويورک به لس‌آنجلس سفر کند، به ايران ديپورت شد.

بعد از دعوت فدراسيون کشتي آمريکا از فدراسيون کشتي کشورمان قرار شد تيم منتخب ايران براي برگزاري ديداري دوستانه و نمادين به منظور حفظ کشتي در بازي‌هاي المپيک راهي نيويورک شود.

بعد از اين هم قرار شد به فاصله ۴ روز يعني ۲۹ ارديبهشت ديداري ديگر بين تيم‌هاي ايران و آمريکا در لس‌آنجلس برگزار شود.

تيم ملي کشتي آزاد کشورمان در نخستين ديدار که در ايستگاه تاريخي قطار واندربيلت در ترمينال بزرگ مرکزي شهر نيويورک در ۲۵ ارديبهشت ماه برگزار شد با نتيجه ۶ بر يک مقابل آمريکا به برتري دست يافت.

بعد از اين ديدار قرار بود ملي‌پوشان بلافاصله عازم لُس‌آنجلس شوند تا خود را براي ديدار دوم مقابل آمريکا آماده کنند، اما آمريکايي‌ها دستور دادند تا هر چه زودتر به ايران بازگردند.

البته سايت فدراسيون کشتي ايران در خبري اعلام کرده است که فدراسيون کشتي آمريکا پس از کسب پيروزي تيم ايران در خاک اين کشور در رقابت‌هاي روز جهاني کشتي که زير نظر فدراسيون جهاني کشتي برگزار شد، اعلام کرد که هيچ گونه مسئوليتي در قبال سفر تيم ايران به لس آنجلس براي ديدار دوستانه روز ۲۹ ارديبهشت ماه را نمي‌پذيرد.

بنابراين فدراسيون کشتي ايران بر اساس عرف بين‌المللي که مسئوليت هر تيم در سفرهاي خارجي برعهده کشور ميزبان است و با توجه به اينکه با کسب يک نتيجه قاطعانه در رقابت هاي روز جهاني کشتي و حضور نمايندگان کشورمان در مقر سازمان ملل متحد در راستاي برنامه‌هاي فيلا رسالت خود را در اين مقطع براي حفظ کشتي در المپيک به پايان رسانده است، تصميم به بازگشت به کشور گرفت.

به اين ترتيب اعضاي تيم ملي کشتي آزاد کشورمان ساعت يک بامداد روز شنبه ۲۸ ارديبهشت ماه از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد ميهن اسلامي مي‌شوند.

گفته مي‌شود اين بازگشت زودهنگام دلايلي ديگري داشته است که مسئولان فدراسيون کشتي آمريکا اين ديدار را لغو کرده و دستور بازگشت تيم کشورمان به ايران را صادر کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج