adexo3
۱۷۸۸۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کرار شاهین را هم قال گذاشت

برخلاف صحبت های شاهینی ها این بازیکن در طول هفته گذشته هم در تمرینات حاضر نشد و حتی به بوشهر هم نرفت.

کرار شاهین را هم قال گذاشت

هفت صبح: هفته گذشته بود که مدیرعامل جدید شاهین روی خط برنامه ۹۰ آمد و از حضور کرار در تمرینات این تیم خبر داد. مدیرعامل شاهین مصدومیت را دلیل اصلی غیبت های کرار عنوان کرد و حتی از احتمال حضور این بازیکن در بازی هفته بیست و سوم سخن گفت. برخلاف صحبت های شاهینی ها این بازیکن در طول هفته گذشته هم در تمرینات حاضر نشد و حتی به بوشهر هم نرفت.

قضیه جاسم کرار و شاهین روز گذشته جالب تر هم شد. براساس شنیده ها کرار، ایران را ترک کرده و به قطر رفته است. این بازیکن عراقی دلیل سفر به قطر را درمان مصدومیتش در مرکز درمانی تخصصی اروپایی در این کشور عنوان کرده و به شاهینی ها قول داده به زودی به بوشهر بازمی گردد.

سفر کرار به قطر هم حرف و حدیث های فراواین را ایجاد کرده که آینده این بازیکن را در وضعیتی نامشخص قرار می دهد. از طرفی گفته می شود این بازیکن عراقی پیش از این از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی بوده و حالا دوباره از این ناحیه آسیب دیده است.

براین اساس بازیکن در زمان قررداد بستن با شاهین هم مصدوم بوده و حالا چطور شاهینی ها بدون تست پزشکی با او قرارداد بسته اند، جای سوال دارد. از طرفی دیگر شنیده می شود مصدومیت بهانه ای بیش نیست.

از بوشهر خبر رسیده کرار قرار بوده پیش از حضور در تمرینات مبلغی از قراردادش را بگیرد، اما شاهینی ها به وعده های خود عمل نکرده اند تا کرار هم با بهانه کردن مصدومیتش در تمرینات حاضر نشود.

کرار که از بدقولی شاهینی ها حسابی ناراحت است حالا به قطر رفته تا مذاکراتش با چند باشگاه قطری را دنبال کند. این بازیکن عراقی در سال ۲۰۰۷ با الوکره در لیگ قطر حاضر بوده و در ۲۷ بازی ۹ بار موفق به گلزنی شده است.

هرچند مدیر برنامه های کرار مذاکره با تیم های قطری را تکذیب کرده اما هیچ بعید نیست این بازیکن در روزهای آینده با تیمی جدید قرارداد امضا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Maryam

      چقدر از این کرار بدم میاد....خیلی بی ادبه.بی تربیت....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج