adexo3
۱۷۸۲۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

با دلالان تماس می گیرند و از آنها رشوه می خواهند

سوءاستفاده از نام برنامه «نود»

عادل فردوسی پور که مدتی است بحث دلالی و سردمداری مبارزه با مفاسد اخلاقی و مالی در فوتبال را عهده دار شده و حتی در این راه خطر را هم به جان خریده، این روزها بدون اینکه خودش بداند از سوی بعضی از افراد سودجو تبدیل به یک تهدید برای برخی از اهالی فوتبال شده است.

سوءاستفاده از نام برنامه «نود»

تماشا: عادل فردوسی پور که مدتی است بحث دلالی و سردمداری مبارزه با مفاسد اخلاقی و مالی در فوتبال را عهده دار شده و حتی در این راه خطر را هم به جان خریده، این روزها بدون اینکه خودش بداند از سوی بعضی از افراد سودجو تبدیل به یک تهدید برای برخی از اهالی فوتبال شده است.

سایت اوج خبر داده که این روزها و در فوتبال و به ویژه خارج از تهران، هستند افرادی که سوابق کمی در امر رسانه های دیداری دارند و با استفاده از همین سوابق اندکشان، خود را در محافل فوتبالی و به ویژه در حوالی تیم های لیگ برتری و لیگ یکی به عنوان نماینده های برنامه نود معرفی می کنند و در غالب این پوشش به تهدید برخی از بازیکنان و مربیان و مدیران پرداخته و از آنها انواع و اقسام مطالبات را طلب می کنند و تاکید دارند در غیر این صورت، اقدام به تهیه و پخش گزارشی علیه باشگاه و تیم و افراد مزبور و پخش آن در برنامه نود خواهند کرد.

شنیدن این خبر در نوع خود بسیار عجیب بود و این سوال پیش می آید وقتی مبارزه با مفاسد اخلاقی و دلالی و راهکارهایی برای جمع آوری این قبیل افراد ذهن همه را درگیر کرده است حالا چطور ممکن است بعضی افراد از همین مبارزه با بحث فوتبال پاک خود را شریک این موضوعات می کنند.

اگرچه راستگو یکی از گزارشگران نود بعد از شنیدن این موضوع به تماشا گفت: «اصلا این موضوع صحت ندارد و منابع ما کاملا مشخص است. ما در هر جایی یک یا دو نفر نماینده داریم که با لوگوی برنامه نود اقدام به تهیه گزارش می کنند و اصلا یکی از شرایط این برنامه داشتن لوگوی ماست و فردوسی پور هم بدون این لوگو اجازه پخش نمی دهد. مگر اینکه کسانی بخواهند با فردوسی پور هماهنگ کنند تا گزارشی بدهند. کسانی که این کار را کردند قطعا از طرف ما نبوده اند».

میثاقی یکی دیگر از گزارشگران نود هم به تماشا گفت: «این موضوع خیلی خنده دار است و اگر این کار صورت گرفته باشد مصداق همان بحث دلالی و مفاسد اخلاقی است. به نظر من کسی که این خبر را گذاشته است باید مصداق کاملی داشته باشد».

البته موفق به پیداکردن عادل فردوسی پور نشدیم و باید منتظر ماند و دید عکس العمل کسی که پرچم دار فوتبال پاک است نسبت به این اتفاق چیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeidzebel

      هر کی با فوتبال سرو کار داره به جز طرفدارا پولدارن .یعنی اونایی که کمتر تو کار هستن باد بقیه بهشون بگیره توپ شدن.برو سراغ چیزی که به ما مردم عادی ربط داشته باشه .وگرنه برایه کی مهمه که فلان مولتی سرمایه دار از اون ور اومده سره هدایتی رو کلاه گزاشته .خواهشمندم غصه هدایتی بقه میلیاردرا رو نخوریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج