adexo3
۱۱۱۱۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روبن: شانس رفتنم به منچستر صفر است

مهاجم هلندي بايرن‌مونيخ شانس پيوستنش به سرخپوشان اولدترافورد را صفر درصد عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم: پس از اينکه لوئيز فن‌خال به طور رسمي به عنوان سرمربي جديد منچستريونايتد معرفي شد، شايعاتي مطرح شد که احتمال حضور بازيکنان هلندي از جمله آرين روبن در اين تيم وجود دارد.

آرين روبن، مهاجم هلندي بايرن‌مونيخ در خصوص احتمال پيوستنش به جمع شياطين سرخ به روزنامه «De Telegraaf» هلند گفت: منچستريونايتد؟ نه اين تيم اصلاً گزينه‌ام نيست. من تا پايان مدت زمان قراردادم در بايرن‌ مونيخ مي‌مانم. البته نمي‌توانم تصور هم کنم که بايرن‌مونيخ تمايلي به فروش من داشته باشد. قراردادم را به تازگي با بايرن تمديد کرده‌ام و هر دو طرف از هم راضي هستيم. اينکه در مقطعي در بايرن ناراحت بودم هم داستاني متفاوت دارد.

وي افزود: البته بعد از اتمام قراردادم مي‌توانم به لوئيز فن‌خال ملحق شوم چون روزهاي خوبي را زيرنظر او در بايرن داشتم و تأثير شگرفي روي دوران حرفه‌اي من داشته است. البته نبايد از اين حقيقت غافل شد که در حال حاضر از بودن در بايرن خيلي خوشحالم.

مهاجم ۳۰ ساله باواريايي‌ها در پايان خاطرنشان کرد: فن‌خال و گوارديولا بهترين مربياني هستند که تاکنون با آنها کار کرده‌ام. از بودن در بايرن خوشحالم و جايي نمي‌روم و به اين ترتيب شانس پيوستنم به منچستريونايتد صفر درصد خواهد بود. به نظرم لوئيز فن‌خال هم گزينه مناسبي براي هدايت شياطين سرخ بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج