adexo3
۱۴۱۵۸۹۱
۳ نظر
۴۷۷۵
۳ نظر
۴۷۷۵
پ

پلی‌میکر مخفی استقلال مشخص شد!

بلانکو در بازی با شمس‌آذر وظایف و پست متفاوتی داشت.

ورزش سه: یک تغییر قابل توجه در خط حمله استقلال در بازی با شمس‌آذر ایجاد شده بود که در نهایت به سود این تیم تمام شد و مهرداد محمدی ۲ گل در این مسابقه به ثمر رساند.

چیدمان خط حمله استقلال در این مسابقه یک تغییر قابل توجه داشت و حضور مهرداد محمدی یک گام جلوتر از گوستاوو بلانکو بود و بازیکن آرژانتینی استقلال مانند بازی‌های ابتدایی خود برای استقلال به خط هافبک اضافه می‌شد و در بازیسازی و پرس به هم‌تیمی‌های خود کمک می‌کرد.

این تصمیم نکونام شرایطی را ایجاد کرده بود که مهرداد محمدی روی خط آفساید و سایه به سایه با آخرین مدافع شمس‌آذر حرکت می‌کرد و در انتظار دریافت پاس از بلانکو و ماشاریپوف بود که به خوبی هم از این تدبیر استفاده کرد، یک پنالتی گرفت و یک گل هم به ثمر رساند و هر دو اتفاق در عمق خط دفاعی شمس‌آذر رقم خورد.

پلی‌میکر مخفی استقلال مشخص شد!

جابجایی بلانکو در این مسابقه فقط روی مهرداد محمدی تاثیرگذار نبود و کمک زیادی به خط هافبک استقلال کرد، او نزدیک به ماشاریپوف بازی می‌کرد و با ستون کردن بدن خود و ارسال پاس‌های کوتاه حلقه اتصال جالبی بین ماشاریپوف و بازیکنان کناری استقلال شده بود، بلانکو بعد از انتقال توپ همزمان با مهرداد محمدی به قلب دفاع شمس آذر استارت می‌زد و فضاسازی خوبی برای ماشاریپوف و دو فول بک کناری استقلال ایجاد می‌کرد.

بازگشت بلانکو تا میانه‌های میدان یک اتفاق جالب هم رقم زده بود، استقلال بیش از تمامی مسابقات رو به بازی تک ضرب آورده بود و بدون لمس چندباره توپ توسط بازیکنان فقط با یک ضربه توپ را به گردش درمی‌آورد و شکل هندسی فنی بین ماشاریپوف-بلانکو (جلالی یا حردانی) شکل گرفته بود.

پلی‌میکر مخفی استقلال مشخص شد!

استقلال و نکونام در هفته‌های اخیر برای هر مسابقه با یک تغییر جالب به میدان آمدند و مزد آن را هم گرفته‌اند و امیدگل بالای استقلال در این مسابقه تاثیرگذاری تاکتیک‌های هجومی این تیم را نشان می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sh

      بهترین بازیکن کیسه داور بود

    • ناشناس

      گل آفساید به ملوان بود

    • ناشناس

      لنگ فقط بدون داور میبره 😂
      امتیاز معشیتی لنگ🤣

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج