adexo3
۷۶۰۰۵۰
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

یارانه ۵۰ هزار میلیاردی دولت به ارز ۴۲۰۰ تومانی

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: یارانه‌ای که دولت برای ۱۱ میلیارد دلار ۴۲۰۰ تومانی پرداخت کرده ۵۰ هزار میلیارد تومان است در حالی که بودجه وزارت آموزش و پرورش ۳۷ هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ «معلم انقلابی و استکبارستیزی»، با تأکید بر اینکه تا کی باید سوءمدیریت‌ها را در این کشور تحمل کنیم، ادامه داد: ۳۵ میلیارد دلار ثبت سفارش با دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومان انجام شده که ۱۱ میلیارد دلار آن عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یارانه‌ای که دولت برای ۱۱ میلیارد دلار داده ۵۰ هزار میلیارد تومان است، بودجه آموزش و پرورش ۳۷ هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به کسری ۱۴ هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: یارانه‌ای که دولت به بخش عملیاتی ثبت سفارش‌ها اختصاص داد چه چیز‌هایی آوردند، چیز‌هایی که ۷۰ درصد آن‌ها اگر هیچ وقت هم نیاید نه به درد معلم و نه به درد مردم عادی می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه باید مشخص شود چه چیز‌هایی ثبت سفارش شده و یارانه به آن‌ها پرداخت شده است، اظهار کرد: روشن و شفاف به مردم بگویید، ما که سینه سپر می‌کنیم و کار‌ها را می‌گوییم تا کی این ندانم‌کاری‌ها باید ادامه یابد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه سال‌هاست می‌گویم در نظام جمهوری اسلامی ایران وقتی کسی وزیر، وکیل و استاندار شد نباید کار اقتصادی کند، نباید کارخانه و شرکت داشته باشد، گفت: نتیجه عدم توجه به این موضوع می‌شود آنچه امروز می‌بینیم.

وی بیان کرد: همان موقع که در مجلس برخی عنوان کردند که باید رئیس جمهور را برداریم و ...، اولین کسی که علیه این موضوع نطق و سخنرانی داشت من بودم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهنگی

      تنها جایی که برای روحانی مهم نیست آموزش و پرورش هست .

    • بدون نام

      خب اقای حاجی بابایی چی شد چرا شما تصویب کردین زودتر اجراییش نمیکنید حق التدریس حالا شورای نگبانم زودتر کار انجام بده

    • نلشناس

      دولت خودش جزیی از بزرگترین دلال هاست و فقط به منفعت خودش و صاحبان امتیاز فکر می‌کنه
      مسؤلین ما چ جوری میلیاردر شدن اینطوری.

    • حسین

      اگر قرار است همه چیز شفاف باشد شما افرادی را که کار سیاسی می‌کنند وکارخانه دار هستند را معرفی بفرمایید خیلی از نمایندگان مجلس ودولتمردان فعالیت اقتصادی دارند وآنها باعث آشفته بازاز اقتصادی شدند عامل اصلی گرانی این افراد هستند

    • بدون نام

      راست می گویند پوپولیسم سیاستمداران کشوررا به اینجاکشانده

    • بدون نام

      برادر ارزش پولمان را برگردان بعد می بینی که یارانه ای هم در کار نیست.
      هالو گیر آوردین!!!

    • بردیا

      ببیند با سیاست های خصمانه و پوچتون چه خسارتی به اقتصاد و مردم ایران میزنید
      اینه حفظ و حراست از منافع ملی
      بی ارزشی پول ایران و جلوگیری از تورم لجام گسیخته رو با تزریق یارانه ارزی جبران کردن هنر نیست ،
      براتون مهم نیست که این هزینه های کمر شکن رو از جیب مردم و بیت المال بدید ، پول مفت کلی در زیر زمین خوابیده چه اشکالی داره برای ماله کشی بر روی اقتصاد ورشکسته اینجوری هزینه بیهوده بشه
      خوبه از ترکیه کمی یاد بگیرید وقتی فشار به مردم و اقتصاد امد دولت ترک باب گفتگو رو با امریکا قبول کرد
      چرا که اونا خوب میفهمن که نباید بی جهت به منافع و اقتصاد و مردمشون خسارت کلان بزنن و در بعضی از مواقع دنده عقب کردن هیچ اشکالی نداره

    • بدون نام

      آقای اصول گرا تو خودت به آموزش و پرورش گند زدی

    • بدون نام

      یک سوالی دارم چرا این ۵۰۰۰۰ میلیارو تومان رو به حقوق کارگران و کارمندان اًافه نمیکنید و ارز را ازاد کنید کاری که خیلی از کشورها کردند مانند ترکیه که در یک دورانی حقوق حقوق بگیران رو به روز محاسبه میکرد بر مبنای نرخ تورم تا اینکه نرخ ارز و دریافتی حقوق بگیران به تعادل رسید و از این رانت وراتت بازی راحت شد نمونه های زیادی در دنیا وجود دارد ما باید همیشه لقمه رو از پشت به دهانمون بکنیم

      پاسخ ها

      • حسین

        دوست عزیز دولت ترکیه دلسوز مردمش بود در ترکیه اختلاس و رانت یا وجود ندارد یا اگر باشد قابل اغماض است آقای اردوغان کشور وملتش را نجات داد به ترکیه اعتبار داد در ایران افراد حاکمیت کشور را گند زدند اعتبار و ابرو برای ایران نگذاشتند فساد در تمام ارکان نظام نفوذ کرده وقسمت اعظم سیستم شده تازه بعضی ها از کتمان می کنند که کشور را فساد ورانت گرفته است بعد چگونه‌انتظار بهبود اوضاع دارید امید وارم ناجی پیدا شود و ملت را خلاص کنند از این وضع موجود

    • اصفهانی

      روحانی که نمیتواند دلار را ارزان کند میتواند کمی از پولهای که از دلار 11000 تومانی را به مردم پس دهد تا از گشنگی نمیریم.

    • مشایی

      چهار دلار یارانه در خارج پول یک قهوه هم دیگه نمیشه از روی گل محمود احمدی نژاد خجالت بکشین.

    • بدون نام

      چی میگی

    • بدون نام

      تو به گذشته ات برگرد نمی توانستی یک وزارتخانه را اداره کنی! دولت را کمک کنید اگر راست می گویید.

    • بدون نام

      لعنت به شماعراق جنگ زدفقط ازنفتش ماهی۲/۵ملیون تومان یارانه میدن باجمعی۴۰ملیونی ایران چراباید۴۵تومان بده واین ظلم درحق ایران وایرانی بزرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج