adexo3
۶۵۳۸۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یک معاون دیگر حسن روحانی منصوب شد

با حکم حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، حجت الاسلام مجید انصاری به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب شد.

خبرگزاری مهر: با حکم حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، حجت الاسلام مجید انصاری به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب شد.

مجید انصاری در سال ۱۳۵۹ و در اولین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم زرند در سن ۲۶ سالگی وارد مجلس شورای اسلامی شد. وی همچنین در مجلس دوم به نمایندگی از مردم زرند و در مجلس پنجم و ششم به نمایندگی از مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عضویت داشت. وی در دوره اول مجلس عضو کمیسیون اقتصادی و در ادوار بعدی عضو کمیسیون های آیین نامه داخلی و برنامه و بودجه بود.

انصاری در سال آخر ریاست‌ جمهوری سید محمد خاتمی به‌عنوان معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور در هیأت دولت حضور داشت. وی معاونت پارلمانی وزارت کشور و معاونت برنامه ریزی سازمان بازرسی کل کشور را نیز در کارنامه دارد.

انصاری همچنین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو کمیسیون های زیربنایی و اقتصاددانان این مجمع است ، و ریاست پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی را بر عهده دارد. وی عضو مجمع روحانیون مبارز است و نماینده تهران در دوره سوم مجلس خبرگان رهبری بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروووود بر یکی دیگر از معاونان اصلاح طلب رئیس جمهور روحانی . . . هرچه ایشان بیشتر از اصلاح طلبان عزیز استفاده کند بیشتر و بیشتر مورد اعتماد و حمایت مردم قرار خواهد گرفت . . . فقط ایکاش ایشان آقای دکتر عارف را نیز به معاون اولی یا مشاور ارشدی خود برمیگزید تا کدورتی که از ایشان در دل مرد هست برطرف میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج