adexo3
۵۲۷۵۱۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

دیو چاپل همبازی لیدی گاگا و بردلی کوپر شد

بازیگر «شی-راق» در سومین بازسازی یک پروژه قدیمی، نقش یک ستاره موسیقی کانتری را ایفا می کند.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر «شی-راق» در سومین بازسازی یک پروژه قدیمی، نقش یک ستاره موسیقی کانتری را ایفا می کند.

به نقل از د رپ، فردی مطلع از پروژه بازسازی «ستاره ای متولد می شود» گفته که دِیو چاپل در این فیلم به لیدی گاگا و بردلی کوپر ملحق خواهد شد. کوپر همچنین قرار است با این فیلم نخستین تجربه کارگردانی خود را هم پشت سر بگذارد.
دیو چاپل همبازی لیدی گاگا و بردلی کوپر شد

کوپر نقش شخصیت جکسون مِین را بازی می کند، یک ستاره موسیقی کانتری که در شرف عفول قرار دارد اما یک استعداد ناشناخته به نام آلی را کشف می کند که نقشش را لیدی گاگا ایفا خواهد کرد. در حالیکه آلی به سرعت به یک ستاره تبدیل می شود و شهرت پیدا می کند، این دو یک رابطه عاشقانه را با هم آغاز می کنند.

لیدی گاگا همچنین در این فیلم چند آهنگ اوریجینال می سازد و آن ها را اجرا می کند. از اندرو دایس کلی و سم الیوت می توان به عنوان دیگر اعضای اصلی جمع بازیگران فیلم اشاره کرد.

بیل گربر، جان پیترز، تاد فیلیپس، لاینت هاول تیلور و کوپر مسئولیت تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده خواهند داشت و بازیل اوانک و راوی مهتا به عنوان تهیه کنندگان اجرایی در آن حضور دارند. کوپر، ویل فترز و اریک رات فیلمنامه این پروژه را با اقتباس از یک داستان کلاسیک سال ۱۹۳۷ نوشته ویلیام ای. ولمن و رابرت کارسون، به رشته تحریر درآورده اند.

این فیلم تا به حال دو بار بازسازی شده است. جودی گارلند و جیمز میسون سال ۱۹۵۴ نخستین بازسازی آن را روی پرده بردند و برای دومین بار، این پروژه در سال ۱۹۷۶ بازسازی شد که باربارا استرایسند و کریس کریستوفرسون در آن نقش آفرینی کردند.

«ستاره ای متولد می شود» روز بیست و هشتم سپتامبر سال ۲۰۱۹ روی پرده خواهد رفت.

اخیرا چاپل در فیلم «شی-راق» اسپایک لی نقش آفرینی کرد. او همچنین در ماه نوامبر مجری برنامه هجو هفتگی «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» بود و سه پروژه استندآپ کمدی دارد که به زودی به نت فلیکس می رسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج