adexo3
۵۰۷۶۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سیگورنی ویور خبر داد:

فیلمبرداری «آواتار ۲» پاییز امسال آغاز می‌شود

سیگورنی ویور که در فیلم اصلی «آواتار» در نقش «دکتر گریس آگوستین» ظاهر شده بود، از آغاز تولید دنباله جدید پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما خبر داد.

وب سایت آی ‌سینما: سیگورنی ویور که در فیلم اصلی «آواتار» در نقش «دکتر گریس آگوستین» ظاهر شده بود، از آغاز تولید دنباله جدید پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما خبر داد. بازیگر ۶۷ ساله امریکایی که دیروز برای حضور در مراسم فرش قرمز جدیدترین فیلمش با عنوان «وظیفه» در نیویورک حاضر شده بود، به شروع فیلمبرداری «آواتار ۲» در پاییز امسال اشاره کرد و توضیح داد: «ما تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم.»
فیلمبرداری «آواتار 2» پاییز امسال آغاز می‌شود

جیمز کامرون پیش از این هم اشاره کرده بود نگارش فیلمنامه هر چهار فیلم بعدی «آواتار» به پایان رسیده است و دومین بخش این فیلم عملی-تخیلی پرطرفدار احتمالا برای اکران در کریسمس ۲۰۱۸ آماده می‌شود.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، سم ورثینگتن و زوئی سالدانا نیز برای ایفای نقش‌های قبلی خود در جدیدترین فیلم «آواتار» حضور خواهند داشت. هر چند، تاریخ اکران «آواتار ۲» هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما اخیرا شایعاتی مبنی بر این که فیلم بعدی کامرون به اکران سال ۲۰۱۸ نمی‌رسد سر زبان‌ها افتاده بود. فیلم اصلی «آواتار» در سال ۲۰۰۹ روی پرده رفت و بیش از ۲.۷ میلیارد دلار در گیشه سینماهای سراسر دنیا فروخت.

بازیگر نامزد اسکار همچنین در توضیح داستان دنباله‌های جدید «آواتار» گفته است: «از من می‌شنوید این فیلمنامه‌ها بسیار شگفت‌انگیزند، به هیچ وجه نگران ناامید کردن هواداران نیستم. اما نگران چگونگی به تصویر کشیدن داستان‌های جدید هستم، چون بسیار جاه‌طلبانه هستند. اما ارزشش را دارند. کاملا ارزشش را دارند که برای‌شان صبر کرد. داریم تلاش می‌کنیم تا جای ممکن، فیلم را به سرانجام برسانیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج