adexo3
۲۵۰۰۹۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ادعای رویترز: ارتش ایران وارد سوریه شد

خبرگزاری انگلیسی رویترز مدعی شد: صدها نفر از ارتش ایران در ده روز اخیر وارد سوریه شده اند و به زودی به نیروهای ارتش سوریه ملحق می شوند و از طرفی نیروهای حزب الله لبنان در سوریه هستند و تمامی این ها بوسیله حملات هوایی روسیه حمایت می شوند.

جام نیوز: خبرگزاری انگلیسی رویترز مدعی شد: صدها نفر از ارتش ایران در ده روز اخیر وارد سوریه شده اند و به زودی به نیروهای ارتش سوریه ملحق می شوند و از طرفی نیروهای حزب الله لبنان در سوریه هستند و تمامی این ها بوسیله حملات هوایی روسیه حمایت می شوند.

خبرگزاری رویترز در مطلبی با عنوان "اسد، ایران و روسیه برای حمله نظامی آماده هستند" در تیتر یک خود نوشت: صدها نفر از ارتش ایران در ده روز اخیر وارد سوریه شده اند و به زودی به نیروهای ارتش سوریه ملحق می شوند و از طرفی نیروهای حزب الله لبنان در سوریه هستند و تمامی این ها بوسیله حملات هوایی روسیه حمایت می شوند.

رویترز به نقل از دو منبع لبنانی نوشت: حملات هوایی روسیه با حملات زمینه که در سوریه انجام می شود هماهنگ شده است و تمامی این ها برای باز پس گرفتن مناطق از تسخیر داعش می باشد.

این خبرگزاری ادعا کرد: اکنون عده زیادی از نیروهای ارتش ایران نیز به سوریه رسیده اند و به نظر می رسد که قرار است افسران و سربازان ایرانی نیز در این جنگ زمینی شرکت کنند. تاکنون دخالت ایران در اوضاع سوریه تنها در زمینه آموزش نظامی و مشاوره بود اما اکنون ایران بااعزام نیروهای نظامی شیعه که شامل نیروهای افغان و عراقی نیز می شود در کنار نیروهای ارتش سوریه با داعش خواهد جنگید.

این در حالی است که روزنامه واشنگتن پست نیز باانتقاد از سیاست های اوباما نوشت: در حالیکه اوباما و دولتش ادعای سیاست جداگانه ای را در قبال سوریه دارند، این روسیه و ایران هستند که ابتکار در سوریه را ربوده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دم ایران روسیه سوریه عراق گرم

    • حامد

      کار درستی می کنند یکی باید جلوی داعش بگیره چون یکی از اهدافشون گرفتن کشور ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج