۱۴۱۵۹۴۹
۱۵۵
۱۵۵
پ

راهنمای کامل خرید بیمه پژو ۲۰۶

در این مقاله، راهنمای کامل خرید بیمه ماشین ۲۰۶ را توضیح می‌دهیم و نکات آن را بیان می‌کنیم. شما می‌توانید برای خرید پژو ۲۰۶ از پلت‌فرم‌های خرید بیمه آنلاین استفاده کنید.

اگر ماشین جدید شما پژو ۲۰۶ است، باید هر چه زودتر برای خرید بیمه آن اقدام کنید. بیمه ماشین ۲۰۶ شامل بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث است. بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه جزو بیمه‌های اختیاری است. در این مقاله، راهنمای کامل خرید بیمه ماشین ۲۰۶ را توضیح می‌دهیم و نکات آن را بیان می‌کنیم. شما می‌توانید برای خرید پژو ۲۰۶ از پلت‌فرم‌های خرید بیمه آنلاین استفاده کنید.

بیمه شخص ثالث برای پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت ایران خودرو است. این خودرو ۴ سیلندر با حجم برابر با ۱۳۶۰ سی سی و ۷۵ اسب بخار کار می‌کند. برای اینکه بتوانید با این خودرو در خیابان‌های شهر رانندگی کنید، به بیمه شخص ثالث احتیاج دارید. بیمه شخص ثالث خسارت‌های مالی و جانی افراد ثالث و خسارت‌های راننده مقصر را پوشش می‌دهد. پوشش‌های اصلی بیمه شخص ثالث ۲۰۶ به شرح زیر هستند:

  • خسارت‌های مالی: اگر به شخص ثالث خسارت مالی وارد شود، شرکت بیمه خسارت شخص زیان‌دیده را تا سقف تعهداتش پرداخت می‌کند.
  • خسارت‌های جانی: اگر راننده حین رانندگی به افراد ثالث آسیب بزند و باعث شکستگی، از کارافتادگی و فوت آن‌ها شود، شرکت بیمه هزینه این خسارت‌ها را تا سقف تعهداتش پرداخت می‌کند.
  • خسارت حوادث راننده ۲۰۶: طبق قانون جدید بیمه شخص ثالث، خسارت‌های جانی راننده مقصر هم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

قیمت بیمه شخص ثالث

قیمت بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ به نرخ دیه در سال ۱۴۰۳، تعداد سیلندر، تخفیف‌های عدم خسارت، سقف پوشش‌های مالی انتخابی و جریمه دیرکرد بستگی دارد. علاوه‌بر این‌ها هنگام تکمیل فرم درخواست بیمه باید مدل و سال ساخت ۲۰۶ و مدت زمان قرارداد بیمه را مشخص کنید. 

با توجه به اینکه خودرو ۲۰۶ مدل‌های مختلفی دارد، هنگام محاسبه نرخ بیمه ۲۰۶ باید نوع آن را مشخص کنید. مثلا، قیمت بیمه شخص ثالث ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت بیمه پژو ۲۰۶ صندوق‌دار متفاوت است. نکته دیگر اینکه پوشش‌های بیمه ماشین ۲۰۶ با توجه به ظرفیت خودرو و معادل ۴ نفر حساب می‌شود. 

راهنمای کامل خرید بیمه پژو ۲۰۶

استعلام بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ و انتخاب شرکت بیمه

شرکت‌های بیمه مختلفی در زمینه ارائه بیمه شخص ثالث ماشین ۲۰۶ فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با توجه به سطح توانگری شرکت بیمه، تعداد مراکز پرداخت خسارت، میزان تخفیف‌ها، سقف تعهدات بیمه و پوشش‌های آن، میزان رضایتمندی و سهم شرکت بیمه از بازار، یکی از این شرکت‌ها را انتخاب کنید.

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث ۲۰۶

برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث ۲۰۶ کافیست از پلت‌فرم‌های آنلاین خرید بیمه استفاده کنید. شما می‌توانید در این سایت‌ها، انواع شرکت‌های بیمه را مشاهده کرده و پیشنهادها و پوشش‌های آن‌ها را بررسی کنید. نکته مهم این است که همه شرکت‌ها، بیمه شخص ثالث ۲۰۶ را ارائه می‌دهند، ولی میزان تخفیف و قیمت نهایی آن‌ها با هم متفاوت است. 

در اولین مرحله خرید باید اطلاعات خودرو را در فرم محاسبه‌گر بیمه وارد کنید و قیمت بیمه را ببینید. در این مرحله، انواع قراردادهای بیمه شخص ثالث برای نشان داده می‌شوند. شما می‌توانید قیمت‌ها و پوشش‌های مختلف را مقایسه کنید و یکی از شرکت‌های بیمه را انتخاب کنید. 

امکان مشاهده ارزان‌ترین و گران‌ترین بیمه شخص ثالث هم وجود دارد. شما می‌توانید با چند کلیک، ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث ۲۰۶ را مشاهده کنید و پوشش‌های آن را بررسی کنید. بعد از تکمیل اطلاعات فردی و اطلاعات ماشین، می‌توانید خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث را انجام دهید. بیمه شما در کمترین زمان ممکن صادر می‌شود و به دست شما می‌رسد. 

بیمه بدنه پژو ۲۰۶

بیمه بدنه جزو بیمه‌های اختیاری ماشین ۲۰۶ است و خرید آن اجباری نیست، اما با توجه به اینکه حادثه خبر نمی‌کند و ممکن است حین رانندگی در خیابان و جاده دچار حادثه شوید، بهتر است برای پیشگیری از هزینه‌های سنگین بیمه بدنه را تهیه کنید. پوشش‌های بیمه بدنه پژو ۲۰۶ به شرح زیر هستند:

  • آسیب ناشی از اجسام ساکن یا متحرک
  • آسیب ناشی از آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار به بدنه و لوازم ماشین
  • سرقت پژو ۲۰۶
  • خسارات ناشی از جابه‌جایی و انتقال خودرو

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه پژو ۲۰۶

شرکت‌های بیمه موارد زیر را جزو پوشش‌اضافی بیمه بدنه دسته‌بندی می‌کنند. برای تهیه این پوشش‌ها باید پول بیشتری پرداخت کنید.

  • بلایای طبیعی: پرداخت خسارت ناشی از زلزله، سیل و آتشفشان
  • خسارت ناشی مواد شیمیایی و اسیدی: اگر مواد اسیدی، رنگ و مواد شیمیایی روی بدنه خودرو بپاشد، شرکت بیمه هزینه خسارت را پرداخت می‌کند. 
  • شکستن شیشه ماشین به دلایل طبیعی یا برخورد با جسم سخت: این پوشش شامل خسارت‌های احتمالی وارد شده به شیشه ماشین است. اگر در اثر تغییر دما یا متراکم‌ شدن هوا، شیشه خودرو را بشکند، شرکت بیمه هزینه خسارت را پرداخت می‌کند. 
  • سرقت لوازم ماشین: اگر قطعات داخلی ماشین مثل سیستم صوتی، لاستیک و رینگ به سرقت برود، شرکت بیمه تا ۲۵ درصد ارزش خودرو را به عنوان خسارت پرداخت می‌کند. 
  • کشیدن میخ روی بدنه: این پوشش برای پرداخت هزینه‌ خسارت ناشی از کشیده شدن میخ و اجسام تیز به بدنه ماشین است. 
  • نوسانات و کاهش قیمت خودرو ۲۰۶: اگر قیمت خودروی شما در زمان خرید بیمه افزایش پیدا کند، با این پوشش می‌توانید از شرکت بیمه خسارت دریافت کنید. پوشش افت قیمت هم برای پرداخت خسارت‌هایی مثل رنگ، صاف‌کاری و افت قیمت ماشین بر اثر گذر زمان است. 
  • حذف فرانشیز
  • پوشش ایاب و ذهاب: اگر خودروی شما حین تصادف آسیب ببیند و قابل استفاده نباشد، شرکت بیمه حداکثر تا ۳۰ روز به عنوان هزینه ایاب و ذهاب به شما پرداخت می‌کند. 
  • پوشش ترانزیت: این پوشش مخصوص خسارت‌های وارد شده به ماشین در خارج از کشور است. اگر خودروی شما در خارج از کشور آسیب ببیند، شرکت بیمه خسارت‌های آن را پرداخت می‌کند. 

استثنائات بیمه بدنه پژو ۲۰۶

بعضی از خسارت‌ها زیرمجموعه بیمه بدنه قرار نمی‌گیرند. به این موارد، استثانائات بیمه بدنه می‌گویند. اگر خودروی شما در اثر حوادث زیر آسیب ببیند، شرکت بیمه هزینه آن را پرداخت نمی‌کند:

  • شورش، جنگ، انقلاب، اعتصاب و تهاجم
  • سیل، زلزله، آتشفشان
  • خسارت‌های ناشی از توقف خودرو به دست نیروی انتظامی
  • خسارت ناشی از مصرف الکل و مواد مخدر
  • خسارت ناشی از حمل بار بیش از حد
  • خسارت ناشی از شرکت کردن خودرو در مسابقات رانندگی
  • آسیب‌های ناشی انفجار هسته‌ای
  • خسارت‌های عمدی
  • آسیب‌های وارد شده به ماشین در اثر فرار از نیروی انتظامی

خرید آنلاین بیمه بدنه پژو ۲۰۶

برای خرید آنلاین بیمه بدنه کافیست شماره پلاک و کد ملی خودتان را در سایت‌های خرید بیمه آنلاین وارد کنید. اگر هنوز شماره پلاک ندارید، فقط نوع خودرو و تیپ آن را در سایت مشخص کنید. مثلا، اگر خودروی شما پژو ۲۰۶ آریان است، روی این گزینه کلیک کنید. سال تولید خودرو و تعداد سال‌های بدون خسارت هم در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند. در نهایت، بعد از تکمیل اطلاعات، می‌توانید بیمه بدنه شرکت‌های مختلف را بررسی و انتخاب کنید. 

سخن آخر

در این مقاله انواع بیمه ماشین ۲۰۶ و پوشش‌های آن را توضیح دادیم. شما می‌توانید با استفاده از اطلاعات این مقاله، برای خرید آنلاین بیمه به پلت‌فرم‌های خرید بیمه آنلاین مراجعه کنید و شرایط و قیمت انواع بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را مشاهده کنید. همچنین، خدمات مشاوره ۲۴ ساعته هم وجود دارد. اگر درباره خرید بیمه و دریافت خسارت سوالی دارید، می‌توانید سوال‌هایتان را کارشناس‌های بیمه بپرسید.

منبع

 https://bimebazar.com/ 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج