adexo3
۱۲۷۸۳۹۶
۷۷۳
۷۷۳
پ

مبلمان اداری سیلا

شرکت سیلاکو با بهره گیری از مجموعه ایی از افراد توانا که تمام تلاش خود را برای ساخت انواع صندلی و مبلمان با کیفیت نموده اند، توانسته است در بین دیگر تولید کنندگان این عرصه جایگاه مناسبی پیدا کند.

مبلمان اداری سیلا

شرکت سیلاکو با بهره گیری از مجموعه ایی از افراد توانا که تمام تلاش خود را برای ساخت انواع صندلی و مبلمان با کیفیت نموده اند، توانسته است در بین دیگر تولید کنندگان این عرصه جایگاه مناسبی پیدا کند. این شرکت با تجربه ایی بیش از سه قرن و به کارگیری از مواد مرغوب محصولات با کیفیت و مدرنی را به بازار عرضه نموده است. این مجموعه با هدف متمایز کردن محصولات از دیگر محصولات موجود، داشتن خدمات پس از فروش بر اساس مدل های روز جهانی و راه اندازی مرکز امور مشتریان نوید یک تولید مدرن و مانا را به مصرف کنندگان می دهد و همین عوامل توانسته است موجب فروش زیاد این محصولات گردد.

ویژگی صندلی اداری مناسب

صندلی اداری ساخت شرکت سیلاکو با رعایت نکات استاندارد در ساخت خود از صندلی اداری های مطرح شده در این زمینه به شمار می رود، زیرا این صندلی از بهترین مواد موجود در بازار ساخته شده است. صندلی های اداری به دلیل استفاده زیاد کارمندان از این محصول، وسیله مهم برای سلامتی این عزیزان به حساب می آید. این صندلی باید را به گونه ایی طراحی نموده اند که چهار ناحیه ستون فقرات ( گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را پوشش می دهد و کاملا ارگونومیک می باشد و سلامت فرد را در برابر این مشکلات تضمین می کند. از دیگر ویزگی های صندلی های ادرای می توان موارد زیر را نام برد.

  • پشتی این صندلی ها قابل تنظیم است و مهره ها در بهترین شکل ممکن قرار می گیرند.
  • قسمت میانی صندلی به گونه ایی طراحی شده است که گردش خون در پاها راحت اتفاق بیفتد و خون در زانوها جمع نگردد.

این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع و نشیمن گاه را دارد که این امر موجب می شود که فرد با توجه به قد خود ارتفاع مناسب با زمین را مشخص و بدن خود را در وضعیت درستی قرار دهد.

مبلمان اداری سیلا

صندلی چرخ دار و مزایای آن

در سال های اخیر در بیش تر مراکز و ادارات به منظور سهولت و تسریع در انجام امور از صندلی های چرخ دار استفاده می شود. صندلی چرخ دار ساخت شرکت سیلاکو با رعایت نکات فنی و در نظر گرفتن ویژگی ارگونومیک در ساخت آن یکی از بهترین صندلی های ممکن در بازار  می باشد. این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد که از مهم ترین مزایای این محصول به شمار می آید. زیرا ارتفاع مناسب فرد با سطح زمین سبب می شود فرد دچار خستگی نشود و به بیماری های ستون فقرات دچار نشود.

پشتی مناسب و ارتفاع مناسب که موجب پوشش دهی نواحی مختلف بدن می شود، از دیگر مزایای این صندلی ها می باشد. چرخ های به کار رفته در این صندلی از پلاستیک مرغوب صنعتی است که علاوه بر بی صدا بودن در حین چرخش موجب ماندگاری بالای این محصول گشته است. از فاکتورهای مهم دیگری که مصرف کنندگان معمولا به آن توجه می کنند، ظاهر آن است که استفاده از روکش چرم با بهره گیری از مواد با کیفیت در طرح و رنگ های متفاوت سبب پرفروش بودن این محصول گشته است.

 خرید میز عسلی اداری مناسب

یکی از لوازم پرکاربرد در بیش تر مراکز و ادارات میز عسلی اداری است. این مدل از میز عسلی ها که حالت کلاسیک دارند، به محیط های اداری حالت رسمی می بخشند. این محصول به منظور قرار گرفتن کتاب، مجله، گلدان و ... در مکان استفاده می شود، میز عسلی اداری ساخت شرکت سیلاکو از ترکیبی از شیشه و نیکل کروم ساخته شده است که می تواند به فضای مورد نظر انرژی مثبت زیادی بخشد. شرکت سیلاکو میز عسلی اداری را در طرح و رنگ های مختلفی تهیه می نماید که موجب آزادی عمل در انتخاب این محصول برای مصرف کنندگان شده است. شما عزیزان با مراجعه به سایت سیلاکو و مشاهده انواع میز عسلی های اداری می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید، زیرا این شرکت علاوه بر دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و ضمانت پس از کالا این امکان را برای شما فراهم نموده است که به صورت غیر حضوری نیز خرید مطمئنی داشته باشید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج