adexo3
۱۴۲۴۰۹۷
۳۷۸۵
۳۷۸۵
پ

اخبار ضد و نقیض از بروز سانحه برای بالگرد رئیسی

اخبار ضد و نقیض از بروز سانحه برای بالگرد رئیس ‌جمهور حکایت دارد و تاکنون هیچ منبع رسمی در این خصوص اعلام موضع نکرده است.

تسنیم: اخبار ضد و نقیض از بروز سانحه برای بالگرد رئیس ‌جمهور حکایت دارد و تاکنون هیچ منبع رسمی در این خصوص اعلام موضع نکرده است.

اخبار ضد و نقیض از بروز سانحه برای بالگرد رئیسی

خبرگزاری تسنیم در خبری فوری مدعی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی شد و نوشت:  برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس‌جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.

در این کاروان، ۳ هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسولان در آن حضور داشته‌اند سالم به مقصد رسیده‌اند. شنیده شده است آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور حضور داشتند.

اخبار ضد و نقیض از بروز سانحه برای بالگرد رئیسی

برخی از منابع محلی مدعی شدند که بالگرد حادثه دیده احتمالا متعلق به همراهان رئیس‌جمهور بوده است.

پیگیری‌ها برای دریافت صحت و سقم این خبر ادامه دارد.

خبرگزاری صداوسیما هم نوشت: تلاش تیم‌های امدادی برای رسیدن به محل سانحه ادامه دارد.

زیرنویس شبکه خبر درباره بروز حادثه برای بالگرد رئیسی

اخبار ضد و نقیض از بروز سانحه برای بالگرد رئیسی

 ویدیویی از زیرنویس صداوسیما درخصوص وقوع حادثه برای بالگرد حامل رئیسی 

اخبار ضد و نقیض از بروز سانحه برای بالگرد رئیسی

خبرگزاری کن‌نیوز، که اخبار صعنت هوایی را پوشش می‌دهد، نوشته هلی‌کوپتر حامل وزیر نفت در مناطق شمال غربی کشور مجبور به فرود اضطراری شد.

در همین حال خبرگزاری صداوسیما در خبری فوری نوشت که خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور است.

تسنیم از تلاش گسترده نیروهای امدادی برای جستجوی بالگرد حامل رئیس‌جمهور خبر داد و نوشت:  نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای کمکی نظامی و انتظامی از همان ابتدای گزارش سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، عملیات گسترده ای برای یافتن این بالگرد آغاز کرده‌اند. افراد محلی می‌گویند که به دلیل فضای مه آلود منطقه، هنوز وضعیت بالگرد مشخص نیست.

استاندار آذربایجان شرقی، آیت الله آل هاشم و امیر عبداللهیان نیز در بالگرد حامل رئیس جمهور‌ حضور داشته‌اند. با توجه به تماس تلفنی یکی از همراهان رئیس جمهور با مرکز که پس از سانحه صورت گرفته، امیدهای فراوانی برای پایان بدون تلفات جانی این واقعه وجود دارد.

آقایان محرابیان و‌ بذرپاش، وزرای نیرو و راه که در بالگردهای دیگر حضور داشته اند، سالم به مقصد رسیده‌اند.

از ۳ بالگرد یک بالگرد در نزدیکی ورزقان سقوط کرده است

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی درباره خبر سقط بالگردی که گفته می‌شود رئیس دولت هم در آن بوده است، به شبکه شرق گفت: «من هنوز به محل حادثه نرسیده‌ام و از جزییات حادثه اطلاعی ندارم».

ذاکری با بیان اینکه محل حادثه نزدیکی ورزقان است، ادامه داد: «3 بالگرد بوده که 2 تای آن به سلامت به زمین نشسته و یکی از آنها سقوط کرده است».

او با تاکید به اینکه هنوز در مسیر رسیدن به محل حادثه است، گفت: «با توجه به اینکه هنوز به محل حادثه نرسیده ام، از عتعداد و مشخصات مصدومان احتمالی و علت و ابعاد دقیق حادثه اطلاعی ندارم».

بالگرد حامل رئیسی در ورزقان دچار سانحه شد

خبرگزاری ایرنا نوشت: بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه عمومی ورزقان دچار سانحه «فرود سخت» شده است.

آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده است.

گروه‌های امدادی در مسیر اعزام به محل سانحه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج