adexo3
۱۲۶۷۲۹۴
۱ نظر
۴۷۵۱۳
۱ نظر
۴۷۵۱۳
پ

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

در این جا نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از قوی ترین شخصیت ها در کامیک های مارول. در این لیست در کنار شخصیت های مطرحی چون هالک و ثور، برخی کاراکترهای گمنام، اما بسیار قدرتمند Marvel را هم معرفی خواهیم کرد.

گجت نیوز: در این جا نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از قوی ترین شخصیت ها در کامیک های مارول. در این لیست در کنار شخصیت های مطرحی چون هالک و ثور، برخی کاراکترهای گمنام، اما بسیار قدرتمند Marvel را هم معرفی خواهیم کرد.

ابرقهرمان‌ها در سال‌های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند و دنیای سینمای مارول نقش پررنگی را در این زمینه ایفا کرده است. موفقیت چشمگیر این فرنچایز بسیاری افراد را به سمت شناخت بیشتر ابرقهرمانان مارول و قدرت‌های آن‌ها سوق داده است؛ به طوری که در سال‌های اخیر بحث در خصوص قوی ترین شخصیت های مارول بین بسیاری از هواداران داغ بوده است.

به همین جهت امروز قصد داریم  به معرفی تعدادی از قوی ترین شخصیت های مارول پرداخته و اطلاعات مختصری را در خصوص هریک ارائه کنیم.

قوی ترین شخصیت های مارول

Magneto

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

مگنتو را باید یکی از قدرتمندترین ابرشرورهای دنیای مارول دانست. مکس آیزنهارت پس از این که خانواده‌اش توسط نازی‌ها در مقابل چشمانش به قتل رسیدند، به اردوگاه اجباری آشویتز فرستاده شد. با این وجود، کمی بعد او قدرت‌های فراانسانی خود را بروز داد و به مگنتو تبدیل شد.

قابلیت او در تغییر شکل اشیای فلزی امکان کنترل تقریبا همه چیز را به او داده است. قدرت مغناطیسی او به حدی زیاد است که می‌تواند چنگال‌های ولورین که از جنس آدامانتیوم هستند را از درون بدنش بیرون بکشد!

Hyperion

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

هایپریون را باید به نوعی بدل سوپرمن در دنیای مارول دانست که قدرت‌های فراوانی دارد. او قدرت و سرعت فرابشری داشته و می‌تواند از چشمانش اشعه‌های حرارتی شلیک کند! علاوه بر این، هایپریون قادر است به کمک انرژی‌های کیهانی زخم‌هایش را درمان کند. او همچنین بدن بسیاری مقاوم و سرسختی دارد؛ به طوری که حتی می‌تواند در برابر مشت‌های هالک نیز دوام بیاورد.

ددپول

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

وید ویلسون مزدوری است که قابلیت‌های فرابشری فراوانی دارد و به مزدور وراج یا ددپول معروف است! او فنون رزمی را به خوبی بلد است و در اثر ایک آزمایش نافرجام قابلیت‌های فراانسانی متعددی نظیر ترمیم بسیار سریع بدن، قدرت فرابشری، مقاومت و سرعت بسیار بالا پیدا کرد. قدرت خودترمیمی بدن او به حدی بالاست که عملا می توان او را نامیرا دانست!

Apocalypse

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

ان صباح نور حدود پنج هزار سال پیش در مصر باستان زاده شد و به یکی از قدرتمندترین ابرشرورهای زمان خود و یکی از بزرگ‌ترین دشمنان ایکس من و سایر ابرقهرمانان مارول تبدیل شد. Apocalypse هزاران سال عمر دارد و تقریبا نامیراست. با این وجود قدرت فرابشری این ابرشرور را باید مهم‌ترین ویژگی او دانست. او به کمک این توانایی قادر است حتی هالک را هم کنترل کند!

Vulcan

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

گابریل سامرز برادر دو کاراکتر اسکات سامرز (سایکلاپس) و الکس سامرز (هاوک) است که توسط D’Ken از بدن مادرش جدا شده و سرانجام تحت حمایت پروفسور اکس قرار گرفت. وولکان در کنترل و تغییر فرم انرژی استاد است و می‌تواند ضمن تخلیه انرژی سایرین، اشعه‌های انرژی فوق‌العاده قدرتمندی تولید کند.

Doctor Strange

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های مارول نیز دکتر استرنج است که شاید بسیاری از ما با او آشنا باشیم. پس از یک تصادف دردناک با اتومبیل، دکتر استفان استرنج توانایی جراحی کردن را از دست داد و پس از آن به نپال رفت و اصول جادوگری را فراگرفت.

سپس دکتر استرنج به نیویورک بازگشت تا از زمین در برابر خطرات جادویی مختلف محافظت کند. او سنگ بی نهایت زمان را در اختیار دارد و می‌تواند به کمک آن گذشته، حال و آینده را مشاهده کرده و حتی دستکاری کند. همچنین شنل او نیز در برابز انواع حملات از او محافظت کرده و چشم آگاموتو هم امکان مشاهده سایر ابعاد هستی و تاثیرات تصمیم دیگر افراد در جهان را به او می‌دهد.

Silver Surfer

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

نورین راد در سیاره «زن لا» متولد شده و پس از ایستادگی در برابر گالاکتوس، به اسارت وی درآمده و با بستن یک پیمان با او تبدیل به Silver Surfer می‌شود. سیلور سرفر یکی از قدرتمندترین موجودات دنیای مارول است که اصلی‌ترین تواناییش، کنترل بر انرژی و امکان دستکاری آن است.

Uatu the Watcher

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

اسکار (Skaar)، فرزند هالک و سایرا است که قدرت فوق‌العاده خود را از پدرش به ارث برده و از سمت مادری نیز قادر به کنترل عناصر سازنده هستی نظیر سنگ و زمین است. این کاراکتر البته یک ضدقهرمان است و گاهی اوقات با پدرش، هالک، همراهی کرده و گاهی مقابل او قرار می‌گیرد!

هرکولس

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

هرکولس مطابق با داستان‌های اساطیری یونان باستان، فرزند زئوس است و قدرت‌های فراانسانی دارد. در کنار این قدرت فرابشری، بدن هرکولس همچنین قادر به ترمیم سریع بوده و هرگز پیر نمی‌شود! قدرت این کاراکتر اگر بیشتر از شخصیت‌هایی نظیر ثور، هالک یا Sentry نباشد، کمتر هم نیست!

ثور

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

ثور، فرزند اودین و حمل‌کننده تبر قدرتمند میولنیز است. او سرعت و قدرت بسیار بالایی دارد و می‌تواند در برابر قدرتمندترین دشمنان ایستادگی کند. همچنین قابلیت‌های دیگری چون پرواز یا کنترل عناصر سازنده هستی از این خدای نورس یک ابرقهرمان کامل ساخته است!

هالک

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

یکی از قوی ترین و محبوب ترین شخصیت های مارول زمانی متولد شد که بروس بنر تحت تابش شدید اشعه گاما قرار گرفت. پس از آن اتفاق، هر زمان بنر عصبی یا هیجان‌زده می‌شود به هالک تبدیل می‌شود که قدرتی بی‌نهایت داشته و عملا آسیب‌ناپذیر است! از سوی دیگر، بروس بنر هم یکی از باهوش‌ترین افراد دنیا در زمینه فیزیک هسته‌ای به شمار می‌رود.

اسکارلت ویچ

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

قابلیت تله کینسیس، تله پاتی و دستکاری انرژی، اسکارلت ویچ را به یکی از قوی ترین کاراکترهای دنیای مارول و قدرتمندترین جادوگران این کامیک‌ها تبدیل کرده است. او همچنین می‌تواند پرواز کند و با یک اشاره کنترل اکثر عناصر زمین را در اختیار بگیرد.

اسکارلت ویچ به کمک همین قدرت‌های باورنکردنی بارها واقعیت را در ابعاد مختلف هستی تغییر داده و باعث به خطر افتادن زندگی‌های زیادی شده است.

تانوس

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

تانوس، فرزن L’Ars همزمان با قدرت گرفتن به نفرتی عجیب از انتقام‌جویان رسید. بسیاری از قدرت‌های او بی‌رقیب هستند. تانوس از قدرت، استحکام و سرعت بی‌نظیری برخوردار بوده و فوق‌العاده باهوش است. به این موارد قابلیت کنترل انرژی، تله پاتی و نامیرا بودن را هم اضافه کنید تا متوجه شوید انتقام‌جویان با چه رقیب گردن‌کلفتی طرف هستند!

Amatsu-Mikaboshi

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

بی دلیل نیست که Amatsu-Mikaboshi در دنیای مارول به خدای آشوب معروف است. او نابودگر دنیاهای مختلف است و با این که قدرت فیزیکی‌اش از سایر خدایان کم‌تر است، اما از قدرت جادویی و مقاومت بی‌نظیری برخوردار است. یکی از توانایی‌های منحصربفرد این کاراکتر، اسیر کردن بدن‌های ستاره‌ای موجودات فوت‌شده است!

ولورین

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

قدرت فرابشری و قابلیت ترمیم سریع بدن، ولورین را به یکی از قوی ترین شخصیت های دنیای مارول تبدیل کرده است. لوگان که پس از تعلیم توسط پروفسور اکس به عضویت گروه X-Men درآمد یکی از معدود کاراکترهایی‌ست که قادر است بدون آسیب دیدن فیزیکی رو در روی هالک قرار گیرد! اسکلت و پنجه‌های از جنس آدامنتیوم در کنار ترمیم سریع باعث می‌شود ولورین از بسیاری آسیب‌های خطرناک برای بدن انسان در امان باشد.

اودین

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

اودین قدرتمندترین خدا در دنیای مارول است که با نام خدای خدایان هم شناخته می‌شود. هوش، سرعت، مقاومت و قابلیت تولید انرژی او در میان سایر خدایان سرآمد است و بهره‌مندی از Odinforce قدرتی ماوراء تصور را برای او رقم زده است.

مرد مولکولی

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

مرد مولکولی که در اثر یک تصادف در دستگاه‌های اتمی ایجاد شده است، قادر به انجام هر کاری است! او می‌تواند مولکول‌ها را کنترل کرده و هرچیز را به هر شکلی که دوست دارد، درآورد! به این ترتیب این شخصیت می‌تواند همه کس و همه چیز را به دلخواهش تغییر دهد. علاوه بر این، مرد مولکولی همچنین می‌تواند پورتال باز کرده و گلوله‌های انرژی شلیک کند.

فرانکلین ریچاردز

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

فرانکلین ریچاردز پسر رید ریچاردز (آقای شگفت انگیز) و سوزان ریچاردز (خانم نامریی) است و قدرت دستکاری در زمان، انرژی، واقعیت و حتی مولکول‌ها را دارد. با وجود این که او از لحاظ فیزیکی قدرت خارق‌العاده‌ای ندارد، اما همین توانایی تغییر واقعیت به او امکان می‌دهد که به هر کسی، هر میزان قدرت و توانایی که در ذهن دارد را ببخشد!

پروفسور اکس

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

پروفسور چارلز اگزویر بنیان‌گذار گروه اکس من و یکی از قدرتمندترین جهش‌یافته‌هایی‌ست که قدرت‌های شگفت‌انگیز تله پاتی در اختیار داشته و دائما به دنبال برقراری صلح میان انسان‌ها و جهش‌یافته‌هاست.

Professor X می‌تواند ذهن افراد و زبان بدن آن‌ها را به طور واضح بخواند و خاطرات آن‌ها را مرور کند. علاوه بر این، پرواز کردن و از زمین بلند کردن اشیا با نیروی فکر نیز از دیگر قابلیت‌های منحصربفرد پروفسور اکس است.

کاپیتان مارول

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

اگر به دنبال قدرتمندترین ابرقهرمان مارول می‌گردید، احتمالا گزینه‌ای بهتر از کاپیتان مارول پیدا نخواهید کرد. کارول دنورز در اثر یک انفجار در یک آزمایشگاه به قدرت‌هایی باورنکردنی مانند قدرت فرابشری، سرعت بسیار بالا و پرواز کردن دست پیدا کرده است. علاوه بر این، او می‌تواند نور و جاذبه را نیز کنترل کرده و تا حدی جادو و تشعشعات رادیواکتیو را هم جذب کند. در کنار این قدرت‌ها، کاپیتان مارول بسیار باهوش بوده و یک استراتژیست به تمام معنا تلقی می‌شود.

Phoenix Force

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

نیزوی ققنوس، سمبل حیاتی است که هنوز زاده نشده است! این نیرو یکی از قدیمی‌ترین پدیده‌های کهکشانی است که فناناپذیر و ابدی بوده و می‌تواند هرچیزی را خلق کند یا از بین ببرد!

Eternity

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

ابدیت (Eternity) هم همانند نیروی ققنوس، بیشتر یک مفهوم انتزاعی است! این موجود در حقیقت تجسم تمامی سیاره‌های درون مالتی ورس است و از حیث قدرت و توانایی، تنها پایین‌تر از قاضی زنده قرار می‌گیرد!

قاضی زنده (Living Tribunal)

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

قاضی زنده هم یکی از قوی ترین شخصیت های دنیای کامیک‌های مارول است. او یک انسان‌نماست که مسئولیت حفاظت از مالتی ورس در برابر هرگونه عدم توازنی را بر عهده دارد. قدرت‌های قاضی باعث می‌شود که سنگ‌های ابدیت چیزی بیش از یک جوک به نظر نرسند!

Beyonder

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

بیاندر توسط ابرشروری به نام اینتل به کره زمین منتقل شده است. او بسیار قدرتمندتر از قاضی زنده است و می‌تواند واقعیت را به هر شکلی که دوست دارد، درآورد. به همین جهت توانایی‌های او پایان‌ناپذیرند.

One-Above all

قوی‌ترین شخصیت‌های مارول را بشناسید

One-Above All خالق مالتی ورس است و بر قاضی زنده نظارت می‌کند. قدرت‌های او بی‌نهایت و بالاتر از هرآن چه تصور می‌کنیم است. او فراتر از تمامی نیروهای کهکشانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شخصیت های دی سی ام قاطی مارول کردید دیگه خب حداقل یه سرچ میکردید تو گوگل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج