adexo3
۱۲۵۹۵۷۴
۵۹۴۱
۵۹۴۱
پ

برهم خوردن چند النگو ثروتم را به صدا درآورد

یکی از زیورآلاتی که به شدت مورد استقبال بانوان قرار می گیرد النگو می باشد، با توجه اینکه کمتر بانویی پیدا می شود که در خرید طلا مقاومت کند من نیز تصمیم گرفتم کسب و کار خود را در حوزه النگو آغاز کنم و در مدت زمان کوتاهی به ثروت فراوان برسم.

النگو

همانطور که همه ی ما به آن آگاه هستیم بیشتر خانمهای ایرانی از زمان گذشته تاکنون طرفداران النگو طلا بوده اند تا برای خود اندوخته ای را جمع کنند و در مواقع ضروری از آن استفاده نمایند.

 اما امروزه با گذر زمان و عوض شدن طرز فکرها اکثر خانمها و دختران جوان دیگر آنقدر علاقه ی زیادی به استفاده از طلا ندارند و ترجیح می دهند تا از اکسسوریهای بدلی و نقره استفاده نمایند زیرا هم قیمت مناسب تری نسبت به طلا داشته و هم از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید النگوها و دستبندهای نقره را به دوستان خود در مناسبتهای متفاوت هدیه بدهید.

برهم خوردن چند النگو ثروتم را به صدا درآورد

النگو طلا

یک نوع  زیورآلات که جنبه زیبایی زیادی داشته و معمولا خانم ها از آن استفاده می کنند النگو و دستبند طلا می باشد. النگو طلا در مدلهای پهن، ضخیم، نازک و غیره ساخته شده و جدیدترین آنها به بازار ارائه گردیده است جنس النگوها معمولا از فلز، طلا، چوب، پارچه، پلاستیک، مهره و سایر مواد ساخته شده است.

برای زیبا کردن النگوها از جواهرات نظیر طلا، چوب، کریستال ها فلزی یا پلاستیکی و غیره بسیاری از موارد دیگر باشد. النگوها دارای عیارهای مختلفی می باشد که بالاترین و کامل ترین آنها عیار 24 می باشد و کمترین انها عیار 18 می باشد.

النگوهای ۲۴ عیار از طلایی به کار رفته خالص می باشد الیاژ ترکیبی از هیچ نوع فلزی به کار نبرده استهر چقدر میزان عیار طلا بالاتر باشد طلا نرم تر و شکل پذیری آن راحت‌تر می‌شود به همین دلیل طلا را معمولاً با آلیاژهای دیگری ترکیب می کنند تا میزان استقامت و استحکام النگو افزایش یابد.

برهم خوردن چند النگو ثروتم را به صدا درآورد

النگو نقره

سازندگان و طراحان جواهر و زیور آلات النگو نقره و سایر زیور آلات را با استفاده از نقره ساخته و با روکش طلا رنگ ثابت آن را تزئین می کنند تا هم قیمت مناسب و هم زیبایی و جذابیت داشته باشد و مورد پسند همگان باشد، حتی مدلهای بچه گانه برای پسند و علایق کودکان تولید می شود تا خرد سالان نیز از این محصولات برای خود استفاده نمایند.

طلا و جواهر از اصلی ترین علایق و خواسته های بانوان می باشد که هر زنی دوست دارد برای خود مقداری زیور آلات داشته باشد تا همیشه از آن استفاده کند و در مجالس شادی، مهمانیها، تفریح و مسافرت و حتی مکانهای عمومی از آنها استفاده نماید و با استفاده از آنها ظاهر خود را جذاب و شیک کند.

برهم خوردن چند النگو ثروتم را به صدا درآورد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج