۱۴۲۴۰۳۷
۹۳
۹۳
پ

امضای تفاهم نامه بین سیلانه سبز و انجمن علمی بازاریابی

هلدینگ سیلانه‌ سبز با انجمن علمی بازاریابی ایران یک تفاهم‌نامه را امضا کرده و گام‌های بسیار مهمی را در زمینه بازاریابی محصولات برداشته است.

هلدینگ سیلانه‌ سبز یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه تولید محصولات آرایشی بهداشتی است که بیش از سی سال در این عرصه فعالیت دارد‌.‌ این شرکت با تکیه بر فناوری‌های جدید موفقیت‌های بسیاری را در رضایت مشتریان و بازاریابی محصولات خود کسب کرده و به جایگاه بالایی در این حوزه رسیده است. 

امضای تفاهم نامه بین سیلانه سبز و انجمن علمی بازاریابی

تفاهم نامه بین سیلانه‌ سبز و انجمن علمی بازار‌یابی

انجمن علمی بازاریابی ایران طی یک تفاهم‌نامه، همکاری خود را با هلدینگ سیلانه سبز آغاز کرد.

در این نشست، مازن حریری به عنوان مدیرعامل هلدینگ سیلانه سبز و پرفسور حسین وظیفه‌دوست به عنوان رییس انجمن علمی بازاریابی حضور داشتند و این تفاهم‌نامه را امضا کردند.

از این به بعد قرار است همکاری بین دانشگاه و صنعت به شکل جدی‌تر دنبال شود و از ایده‌های جدید دانشجویان، در هلدینگ سیلانه سبز حمایت صورت بگیرد.

شرکت سیلانه‌ سبز برای بازاریابی محصولات خود مطابق با آخرین ترندهای جهان یک تفاهم‌نامه را با انجمن علمی بازاریابی کشور امضا کرده است‌. مطابق با این تفاهم‌نامه دانشگاهی - پژوهشی این شرکت سعی دارد با مشارکت دانشگاه‌ها و دانشجویان خلاق حوزه مدیریت و بازاریابی سمینارهایی را برگزار می‌کند، ایده‌ها و نظرات آن‌ها را مورد بررسی قرار داده، در معرض کارایی قرار گرفته و در تیم بازاریابی هلدینگ سیلانه سبز از روش‌ها و پیشنهادات عملی استفاده خواهد شد.  این امر یک قدم تحقیقاتی و پژوهشی بوده و اهمیت ویژه‌ای در میان شرکت‌ها دانش بنیان دارد.

فضای کاری این شرکت برخلاف سایر شرکت‌ها به رشد کارکنان در ابعاد مختلف مالی، اجتماعی، عاطفی، سلامت و ... کمک می‌کند. این شرکت همچنین دستاوردهای تیم خود را در اختیار انجمن علمی بازاریابان قرار می‌دهد تا با استفاده از شیوه‌های مدرن به تجربیات کاربردی بهتری در این حرفه برسند.‌

امضای تفاهم نامه بین سیلانه سبز و انجمن علمی بازاریابی

جمع ‌بندی

شرکت سیلانه‌ سبز یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه بازاریابی دیجیتال است. این شرکت در ماه‌های اخیر با انجمن بازاریابی ایران هم یک تفاهم‌نامه امضا کرده است تا با همکاری هم چالش‌های بازاریابی سنتی را از بین ببرند و به بهینه شدن این حرفه با استفاده از هوش مصنوعی کمک کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج