adexo3
۱۲۲۵۲۳۲
۱ نظر
۶۹۱
۱ نظر
۶۹۱
پ

آزادی ۵محکوم به اعدام در تهران

سال گذشته نیز بیش از ۵۰ نفر از محکومان به قصاص با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای جنایی از قصاص نجات یافته و از زندان آزاد شدند

ایسنا:  سال گذشته نیز بیش از ۵۰ نفر از محکومان به قصاص با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای جنایی از قصاص نجات یافته و از زندان آزاد شدند

دادستان تهران گفت: ۵ محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال با تلاش واحد صلح و سازش دادسرا و خیرها با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشتند.

علی صالحی بیان کرد: با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای جنایی تهران ۵ نفر از محکومان به قصاص، با جلب رضایت اولیاء دم و با کمک خیران آزاد شدند.

وی افزود: این محکومان شامل یک خانم، یک نفر از اتباع افغانستان و ۳ نفر مرد ایرانی هستند و بیش از ۱۰ سال است که در زندان به سر می‌بردند.

دادستان تهران تصریح کرد: سال گذشته نیز بیش از ۵۰ نفر از محکومان به قصاص با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای جنایی از قصاص نجات یافته و از زندان آزاد شدند و از ابتدای امسال تاکنون نیز با تلاش همکاران واحد صلح و سازش دادسرا، خیرها و صلح یاران ۱۱ نفر از محکومان به قصاص موفق به اخذ رضایت شده‌اند.

وی افزود: واحد صلح و سازش دادسرای جنایی تهران متشکل از قضات و صلح یاران‌اند که در حال تلاش جهت اخذ رضایت محکومان به قصاص هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آخه چرا ؟!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج