adexo3
۱۴۲۳۷۵۸
۱۹۲
۱۹۲
پ

انواع فیشیال صورت و کاربردهای آن ها

ما در این مطلب به‌طور مفصل درباره بهترین انواع فیشیال که می‌توانند به شفاف‌تر شدن و لطافت بیشتر پوست صورتتان کمک کنند، صحبت خواهیم کرد.

فیشیال و پاکسازی صورت به شما در داشتن پوستی سالم و شفاف کمک می‌کند. همه افرادی که علاقمند به انجام کارهای زیبایی برای پوست صورتشان هستند حداقل یک‌بار انواع فیشیال صورت را امتحان کرده‌اند. بااین‌حال اگر شما جزو کسانی هستید که آشنایی چندانی با فیشیال صورت ندارند؛ نگران نباشید.

انواع فیشیال صورت و کاربردهای آن ها 

معرفی شش مورد از پرطرفدارترین انواع فیشیال صورت

انواع فیشیال با توجه به مراحل و محصولاتی که برای پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند به چند دسته تقسیم می‌شوند. هر کدام از انواع فیشیال برای افرادی با مشکلات پوستی متفاوت مناسب هستند. بنابراین شما با دقت در انتخاب نوع فیشیال می‌توانید نتیجه بهتری از این روش پاکسازی پوست بگیرید. برخی از متداول‌ترین انواع فیشیال صورت به شرح زیر هستند.

فیشیال کلاسیک

یکی  از متداول‌ترین انواع فیشیال صورت که در اکثر مراکز پوستی برای مراجعان انجام می‌شود، فیشیال کلاسیک است. این نوع فیشیال که برخی از افراد آن را با نام فیشیال اروپایی هم می‌شناسند از چند مرحله تشکیل شده است. پاکسازی، لایه‌برداری، ماساژ، بخور و ماسک‌گذاری از جمله مراحلی هستند که در فیشیال کلاسیک برای مراجعه‌کنندگان انجام می‌شوند.

در این روش فیشیال یک لایه‌برداری ساده انجام می‌شود و معمولا ماسک‌های آبرسان و مرطوب‌کننده بر روی پوست گذاشته می‌شوند. پس از اتمام فیشیال کلاسیک شما می‌توانید نرمی و لطافت پوست صورتتان را احساس کنید. فیشیال کلاسیک برای انواع پوست مناسب است و شما می‌توانید به صورت روتین هر ماه یک‌بار از این فیشیال برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید.

فیشیال لیفتینگ یا ضد پیری

با افزایش سن میزان کلاژن‌سازی پوست به‌طور چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند. روش‌های مختلفی برای وادار کردن پوست به کلاژن‌سازی وجود دارد که یکی از آن‌ها انجام فیشیال لیفتینگ و ضد پیری است. در این نوع فیشیال چین‌وچروک‌های سطحی پوست تا حدود زیادی از بین می‌رود. فیشیال ضد پیری به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و از بین رفتن سلول‌های مرده سطح پوست کمک می‌کند. در این روش فیشیال از محصولاتی برای پوست مراجعه‌کنندگان استفاده می‌شود که پوست را آبرسانی کرده و به شادابی و سلامت پوست کمک می‌کنند. البته به‌جز سرم‌ها و ماسک‌های آبرسان از دستگاه‌های مختلفی هم برای افزایش کیفیت پوست استفاده می‌شود.

انواع فیشیال صورت و کاربردهای آن ها

 به‌عنوان‌مثال در فیشیال ضد پیری از دستگاه‌هایی که نور LED را به پوست صورت می‌تابانند، استفاده می‌کنند. این نور باعث افزایش خون‌رسانی به پوست و در نتیجه افزایش میزان سرعت کلاژن‌سازی می‌شود. دستگاه‌های میکرودم هم با لایه‌برداری ملایم، پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورند. افرادی که بالاتر از سی سال سن دارند می‌توانند از فیشیال ضد پیری به صورت دوره‌ای برای رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنند.

هیدرا فیشیال یا فیشیال آبرسانی

اگر پوست شما به آبرسانی نیاز دارد، بهتر است از هیدرا فیشیال استفاده کنید. این نوع فیشیال صورت برخلاف بسیاری از انواع فیشیال صورت بر روی آبرسانی پوست تأکید دارد. در فیشیال آبرسانی از دستگاه‌ها، سرم‌ها و محصولاتی برای پوست استفاده می‌شود که تا حد زیادی مشکل دهیدراته بودن پوست صورت را برطرف می‌کنند. دستگاه‌هایی مانند آکواجت و سرم‌های حاوی هیالورونیک اسید جزو دستگاه‌ها و محصولاتی هستند که در فیشیال آبرسانی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع فیشیال صورت و کاربردهای آن ها

 یکی از مشکلات پوستی مهم در بسیاری از افراد، دهیدراته بودن پوست است. افرادی که پوستی کم آب و دهیدراته دارند مستعد چین‌وچروک، ایجاد لک و اگزما هستند. این افراد باید با روش‌های مختلفی مانند هیدرا فیشیال این مشکل را برطرف کنند. همه افراد در هر سنی می‌توانند از مزایای این نوع فیشیال بهره ببرند و محدودیتی از نظر سنی برای انجام هیدرا فیشیال وجود ندارد.

فیشیال لایه ‌برداری

بهترین روش غیرتهاجمی برای لایه‌برداری پوست صورت انجام فیشیال لایه‌برداری یا میکرودرم است. این نوع فیشیال به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند. زمانی که لایه‌برداری انجام می‌شود، پوست تحریک می‌شود تا سلول‌های آسیب‌دیده را بازسازی کند. بنابراین شما بعد از مدتی متوجه بهبود کیفیت پوست صورت خود خواهید شد. افرادی که دارای جوش‌های سرسیاه، منافذ باز، لک و جای جوش هستند، می‌توانند بهترین نتیجه را فیشیال لایه‌برداری بگیرند. نکته جالب دیگر اینکه مانند بسیاری از انواع فیشیال صورت شما می‌توانید از فیشیال لایه‌برداری برای دست‌ها و گردنتان هم استفاده کنید. در انتها لازم است بدانید که این روش فیشیال برای افرادی با پوست دهیدراته باید با احتیاط بیشتری انجام شود.

فیشیال روشن ‌کننده پوست

یکی دیگر از انواع فیشیال صورت که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، فیشیال روشن‌کننده پوست نام دارد. افراد زیادی با مشکلاتی مانند لک، جای جوش و تیرگی در نواحی مختلف صورت روبه‌رو هستند. این افراد می‌توانند از این فیشیال برای بهبود مشکلات پوست صورتشان استفاده کنند.

علت ایجاد لک یا تیرگی در نواحی مختلف صورت می‌تواند به خاطر مشکلات داخلی باشد یا بر اثر آلودگی هوا، عدم رسیدگی به پوست صورت و کم‌آبی پوست به وجود بیاید. اگر مشکل تیرگی پوست شما داخلی نباشد، فیشیال روشن‌کننده پوست تا حد قابل قبولی می‌تواند کیفیت پوست شما را بیشتر کند و باعث از بین رفتن لک‌ها و تیرگی‌ها شود.

انواع فیشیال صورت و کاربردهای آن ها

فیشیال ضد آکنه

آکنه یکی از رایج‌ترین مشکلات پوستی در میان جوانان و نوجوانان است. افرادی که با چنین مشکلی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، می‌توانند برای بهبود مشکلات پوست صورتشان از فیشیال ضد آکنه کمک بگیرند. در این روش پوست به‌طور کامل و عمیق پاکسازی می‌شود زیرا همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین دلایل به وجود آمدن انواع آکنه، بسته شدن منافذ پوست صورت با آلودگی یا چربی اضافی پوست است.

 خارج کردن جوش‌های سرسیاه با استفاده از تکنیک‌های مخصوص هم یکی از دیگر مراحل فیشیال ضد آکنه است. بااین‌حال شما از یک‌بار فیشیال ضد آکنه نباید انتظار معجزه داشته باشید. افرادی که پوست مستعد آکنه دارند باید به صورت دوره‌ای از این مدل فیشیال استفاده کنند. در ضمن همه دستگاه‌ها و محصولات پوستی مورد استفاده در فیشیال ضد آکنه با توجه به نوع آکنه و نوع پوست مراجعه‌کننده انتخاب می‌شود. بنابراین مراحل فیشیال ضد آکنه برای همه افراد یکسان نیست.

انواع فیشیال صورت در یک نگاه

با توجه به اینکه این روزها افراد زیادی به کیفیت پوست صورت خود اهمیت می‌دهند و به دنبال انجام کارهای زیبایی و پاکسازی پوست صورتشان هستند؛ انواع مختلفی فیشیال صورت در کلینیک‌های پوستی برای مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود. هر کدام از انواع فیشیال صورت کاربرد متفاوتی دارند و برای افرادی با مشکلات پوستی مختلف مناسب هستند. هیدرا فیشیال، فیشیال روشن‌کننده، فیشیال ضد آکنه، فیشیال ضد پیری و فیشیال کلاسیک جزو متداول‌ترین و پرکاربردترین انواع فیشیال هستند که در صورت انجام صحیح و تکرار در بازه‌های زمانی مختلف می‌توانند بسیاری از مشکلات پوست صورت شما را از بین ببرند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج