adexo3
۱۰۹۷۵۷۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

حداقل حقوق کارکنان دولت در سال آینده تعیین شد

نمایندگان مجلس حداقل حقوق کارمندان رسمی و پیمانی را سه میلیون و پانصد هزار تومان تعیین کردند.

جماران: نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز (شنبه، ۱۶ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۰، بند ۲ و ۳ تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را تصویب کردند.

در بند ۲ تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ آمده است: در سال ۱۴۰۰ در کلیه دستگاههای اجرائی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی (به استثنای مشمولان قانون کار جمهوری اسلامی ایران)، حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و حداقل حقوق سایر حقوق بگیران، حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمول صندوق‌ بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاههای اجرائی و مستمری‌ها و سایر حمایت‌های متناسب با آنها، معادل افزایش ضریب ریالی افزایش می‌یابد.

حداقل حقوق کارمندان رسمی و پیمانی

همچنین براساس بند ۳ تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰؛ پس از اعمال افزایش ضریب ریالی حقوق برای گروه های مختلف حقوق بگیر موضوع جزء یک این بند و معادل افزایش ضریب ریالی برای افزایش حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران مجموع مبالغ مندرج در حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی و مبلغ قرارداد منعقده ماهانه برای کارکنان قرارداد کار معین و کارکنان طرح خرید خدمت پزشکان و پیراپزشکان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نسبت مدت کارکرد و حکم حقوق بازنشستگان متناسب سنوات خدمت قابل قبول از سی و پنج میلیون (۳۵.۰۰۰.۰۰۰) ریال معادل سه میلیون و پانصد هزار تومان کمتر نباشد.

لازم به ذکر است که سقف معافیت مالیاتی مجلس موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات های مستقیم در سال ۱۴۰۰، مبلغ چهارصد و هشتاد میلیون ریال تعیین می شود و بر این اساس حقوق دریافتی تا ۴ میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقوق مستمری بگیری که ۸۰۰تومانه باید چکارکنه،یه فکری هم برا این گروه کنید

    • Zamen

      یه فکری هم برای مستمری بگیران حداقل بگیر که حقوقشان کمتر از دو میلیون تومن میباشد بکنید،مستمری بگیران حداقل بگیر و،زیرِحداقل بگیرتامین اجتماعی قشر بیچاره و مظلوم و بدبختین که سالهاست در سخت ترین شرایط ممکن نفس میکشند...
      وسالهاست فریاد میزنند
      برترینها صدای فریاد و ناله و نفرین
      این مستمری بگیران حداقل بگیر و زیر حداقل بگیرتامین اجتماعی را به گوش مسئولین مربوطه برساااان...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج