۷۸۴۵۵۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

کلانی:‌ دستیار کی‌روش در حد استیلی نیست

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: دستیار کارلوس کی‌روش در حدی نیست که بخواهد در مورد مدیر تیم ملی ایران که حمید استیلی است، صحبت کند.

خبرگزاری فارس: حسین کلانی در مورد چالش ایجاد شده بین کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و همچنین دستیار او با مربیان تیم ملی گفت: کی‌روش یک مربی و یک استاد قابل احترام است اما من متن قرارداد کی‌روش را نمی‌دانم.

ولی می‌دانم که کی‌روش ظاهرا برای حمایت از دستیارش در این مسئله ورود کرده است اما واقعیت این است که دستیار او در حدی نیست که بتواند در مورد مدیر تیم امید ایران که حمید استیلی است، صحبت کند. متاسفانه رسانه‌های ما نیز باید از بازتاب چنین صحبت‌هایی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: بهتر است مربیان با نزاکت و احترام صحبت کنند، باید ببینیم کجای کار ما ایراد دارد که برخی به خود اجازه می‌دهند اینگونه چنین مسائلی را بیان کنند.

به نظرم رسانه‌های کشورمان نباید چنین حرف‌هایی را بازتاب بدهند. واقعیت این است که وسایلی که در کشور ما وجود دارد متعلق به همه مردم کشور است و کسی نمی‌تواند برای آن خط مشی تعیین کند و بگوید فقط این و آن از این وسایل استفاده کنند مگر اینکه این وسایل بسیار تخصصی باشند و زیر نظر متخصصین باید از آنها استفاده شود.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تشکیلات و امکانات ملی متعلق به همه بازیکنان تیم‌های ملی از بزرگسالانه گرفته تا امید جوانان است. در هرحال دیروز کی‌روش سعی کرده این مسئله را به نوعی خاموش کند و من امیدوارم در آینده تفاهم و تعاملی بین کی‌روش و مسئولان تیم امید به وجود بیاید.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برگزاری کمیته فنی در روز دوشنبه عنوان کرد: امروز جلسه کمیته فنی تشکیل می‌شود و در مورد مسائل تیم دختران، تیم جوانان و همچنین مسائل اخیر رخ داده بین تیم ملی بزرگسال و امید بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محامد

      زنده باشد کیروش عزیز
      شما اقایون کاری ب کیروش نداشته باشید اونم ب شما کاری نداره
      ولی دمش گرم پوکونده بعضیا رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. هشت ساله این نخاله ها میخوان تیم ملی وکی روش رو زمین بزنن و از هر ترفندی استفاده کردند ولی نتونستند

      • پرویز

        آقای حامد لطفا شما در مورد فردی بنام کلانی اظهار نظر نکنید چون هیچی حالیت نیست اقای کلانی یک فوتبالیست تحصیل کرده دهه ۵۰ می باشد و نزد مردم ایران احترام زیادی دارد ثانیا کی روش یک فرد بی ادب و خودخواهی است و فکر می کند در موزامبیک زندگی می کند و مردم ایران هم افریقایی هستند سوما همانطوریکه کلانی گفته باید سراغ متن قرارداد این دلال با فدراسیون رفت و شکافهای به نفع کی روش دلال را مورد بررسی قرار داد

    • بدون نام

      بله خوب استیلی بابا تیمی درست کرد و فرستاد به قهرمانی اسیا که دنیا برای ایران ایستاد. دیدیم چه نتایجی گرفت خیلی مربی بزرگیه اما راست میگی کیروش در گند زدن به تیم به پای استیلی نمیرسه نه کیروش نه هیج مربی دیگه ای جز مایلی کهن و قلعه نویی و ذوالفقار نسب

    • بدون نام

      کل کار استیلی یه گل به امریکا بوده که بتش کردید!!!

    • بدون نام

      استیلی مواظب باشه میره آمریکا آب جو از دستش نیفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج