۵۸۲۶۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرادی: حضور کی‌روش انرژی ما را ۲ چندان کرد

سرپرست تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ و ۱۷ سال فوتبال ایران، گفت: حضور کارلوس کی‌روش در تمرین روز گذشته تیم ملی زیر ۱۶ سال انرژی ما را ۲ چندان کرد.

خبرگزاری فارس: حسین مرادی در مورد حضور کارلوس کی‌روش در تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال ایران، گفت: حضور کی‌روش به بازیکنان، کادرفنی و مجموعه تیم روحیه داد. تیم ملی زیر ۱۶ سال به تازگی تشکیل شده است. من به همراه عباس چمنیان در حال حاضر در دو تیم زیر ۱۶ و زیر ۱۷ سال فعالیت می‌کنیم. روزهای زیادی است که از خانواده دور هستیم و پشت سر هم اردوهای تیم زیر۱۶ و زیر ۱۷ سال را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در تمرین روز گذشته کی‌روش نکته خوبی به من گفت و باعث شد انرژی‌مان برای کار بهتر دو چندان شود. کی‌روش گفت زمانیکه سرمربی تیم ملی جوانان پرتغال بودم همزمان رده‌های ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ را هم اداره می‌کردم و از ۳۶۰ روز سال ۳۲۰ روز در اردو بودم و هر وقت به منزل می‌رفتم همسرم می‌گفت کارلوس بالاخره بازگشتی؟ او می گفت شرایطش اینطور نبوده که دائم به منزل برود و دائم در اردوهای تیم‌های ملی بوده است. او به ما اعلام کرده هنوز با برگزاری چنین اردوهای سختی فاصله دارید و تازه در اول راه هستید.

سرپرست تیم ملی جوانان، خاطرنشان کرد: کی‌روش آدم بسیار بزرگی است و در آن مقطع بازیکنانی مثل روی کاستا، لوئیز فیگو و ... شاگردش بودند. کی‌روش دیروز انرژی خوبی به ما داد. با شرایط فعلی فدراسیون فوتبال و حضور مثلث کی‌روش، مهدی تاج و محمدرضا ساکت در فوتبال ایران امیدواریم همینطور که کارها به خوبی پیش می‌رود این وضعیت در ادامه هم مشاهده شود. باید بگویم نایب قهرمانی سال قبلمان در مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا را هم به نوعی مدیون کی‌روش هستیم. او با پیام‌هایی که به ما می‌داد توانستیم با مشت آهنین در مسابقات آسیایی موفق شویم تا امسال خودمان را آماده حضور در جام جهانی زیر ۱۷ سال کنیم.

مرادی در مورد اینکه آیا برای حضور کی‌روش‌ هماهنگی صورت گرفته بود، گفت:‌ خیر او سر زده حضور پیدا کرد. کی‌روش در یک سال‌ گذشته دائم به تیم پیام می‌فرستاد و ما این مسئله را به بازیکنان اعلام می‌کردیم. او در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا در هند هم دائم به اعضای تیم پیام می‌داد و این مسئله از لحاظ روحی به بازیکنان ما خیلی کمک می‌کرد.

وی در مورد وضعیت تیم ملی زیر ۱۶ و زیر ۱۷ سال، عنوان کرد: اسامی دو تیم را ریجستر کردیم. تیم ملی زیر ۱۶ سال را برای مسابقات قهرمانی آسیا با ۵۰ بازیکن و تیم ملی زیر ۱۷ سال را روز جمعه ۳۵ بازیکن را برای جام جهانی زیر ۱۷ سال ریجستر کردیم. اسامی کادرفنی و بازیکنان تکمیل شد تا مشکلی بابت این مسئله وجود نداشته باشد.

مرادی در ادامه یادآور شد:‌ در حال حاضر تیم ملی زیر ۱۶ سال در اردو به سر می‌برد. در این اردو دو بازی پیش بینی کردیم که یک مسابقه روز چهارشنبه در ورزشگاه راه آهن و یک بازی روز جمعه با شهرداری شهر قدس در ورزشگاه ۲۵ هزار نفری شهر قدس برگزار می‌شود. روز شنبه اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال به اتمام می‌رسد و از عصر همان روز تیم ملی زیر ۱۷ سال وارد اردو می‌شود. این اردو تا ۳ شهریور ادامه دارد. سپس اردوی زیر ۱۶ سال آغاز می‌شود و طی روزهای ۵ و ۷ شهریور در ۲ بازی دوستانه به مصاف سوریه می‌رود. این دو بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج