۵۷۸۳۳۶
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

رئال - منچستریونایتد؛ جنگ ستارگان در اسکوپیه

رئال مادرید و منچستر یونایتد برگزار کننده مسابقه سوپر جام اروپا در سال ۲۰۱۷ خواهند بود.

وبسایت نود: مسابقه سوپر جام اروپا بین تیم های رئال مادرید و منچستر یونایتد، سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ به میزبانی ورزشگاه فیلیپ دوم آرنا شهر اسکوپیه پایتخت مقدونیه و با قضاوت جانلوکا روکی ایتالیایی برگزار خواهد شد. رئال مادرید در فصل گذشته برای دومین سال پیاپی، فاتح لیگ قهرمانان اروپا گردید و منچستر یونایتد نیز عنوان قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورد. رئال مادرید و منچستر یونایتد به ترتیب با عبور از سد یوونتوس و آژاکس به مقام قهرمانی در این دو تورنمنت اروپایی رسیدند. طی سال های گذشته، همواره مسابقه سوپر جام اروپا در ورزشگاه لوئی دوم موناکو برگزار می شد اما یوفا تصمیم به برگزاری مسابقه امسال در مقدونیه گرفته است. با توجه به گرمای ۴۰ درجه مقدونیه، احتمالاً دو وقت استراحت کوتاه در دقایق ۳۰ و ۷۵ بازی منظور می شود.

رئال - منچستریونایتد؛ جنگ ستارگان در اسکوپیه

منچستر یونایتد در اردوی پیش فصل، نتایج خوبی گرفته و طی ۷ بازی، به ۶ پیروزی دست یافته است. تنها شکست یاران ژوزه مورینیو، در دیدار مقابل بارسلونا رقم خورد. جالب این که منچستر یونایتد چند هفته پیش نیز طی یک بازی دوستانه با رئال مادرید رو به رو گردید که آن مسابقه با تساوی ۱-۱ در ۹۰ دقیقه خاتمه یافت ولی شاگردان مورینیو در ضربات پنالتی، پیروز شدند. جسی لینگارد و کاسمیرو زننده دو گل آن بازی دوستانه در خاک آمریکا بودند. رئال مادرید در بازی های دوستانه پیش فصل، نتایج چندان جالبی کسب نکرده است. شاگردان زین الدین زیدان دو شکست بد را مقابل منچستر سیتی و بارسلونا پذیرفته اند.

منچستر یونایتد پس از چند فصل کابوس وار، به تدریج با مورینیو در حال عبور از بحران است. قهرمانی شیاطین سرخ در فصل گذشته لیگ اروپا موجب بازگشت یونایتد به جمع بزرگان فوتبال اروپا و رقابت در فصل آینده لیگ قهرمانان خواهد گردید. درخشش در سوپر جام، بهترین پیام مورینیو برای هواداران باشگاه است. رئال مادرید پس از سوپر جام اروپا، باید دو مسابقه جذاب رفت و برگشت در چارچوب سوپر جام اسپانیا را مقابل بارسلونا برگزار کند. کهکشانی ها در فصل گذشته به ۴ عنوان قهرمانی دست یافته و یکی از رؤیایی ترین فصول تاریخ خود را به یادگار گذاشتند.

رئال - منچستریونایتد؛ جنگ ستارگان در اسکوپیه

نکات آماری بازی:

منچستر یونایتد تاکنون سه بار در سوپر جام اروپا به میدان رفته اما فقط یک بار در سال ۱۹۹۱ به عنوان قهرمانی دست یافته است. یونایتد در تنها عنوان سوپر جام اروپا، با تک گل برایان مک کلیر از سد ستاره سرخ بلگراد قهرمان اروپا عبور کرد. شیاطین سرخ طی دو حضور بعدی در سوپر جام به ترتیب در سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۸ مقابل لاتزیو و زنیت سن پترزبورگ شکست خوردند.

رئال مادرید سه قهرمانی سوپر جام اروپا را در ویترین افتخارات خود دارد. مادریدی ها طی ۳ سوپر جام اخیر، به دو قهرمانی رسیده اند. رئال مادرید در سوپر جام اروپا در سال ۲۰۰۲ از سد فاینورد روتردام گذشت. دو قهرمانی دیگر رئال مادرید در سوپر جام، به سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ مربوط می شود که هر دو پیروزی مادریدی ها مقابل تیم سویا بود. قهرمانی رئال مادرید در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ به ترتیب در شهرهای کاردیف و تروندهایم رقم خورد.

رئال مادرید طی سال های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۰ در مسابقه سوپر جام اروپا مقابل تیم های چلسی و گالاتاسرای به ترتیب با نتایج ۱-۰ و ۲-۱ شکست خورد.

آخرین رویارویی رسمی این دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۳ مربوط می شود. رئال مادرید با پیروزی ۲-۱ در ورزشگاه الدترافورد و برتری مجموع ۳-۲ طی دو مسابقه رفت و برگشت، راهی مرحله بعدی شد. جالب این که ژوزه مورینیو در آن زمان سرمربی رئال مادرید بود.

هم منچستر یونایتد و هم رئال مادرید در هر ۶ تقابل اخیر با یکدیگر، گلزنی کرده اند. آخرین پیروزی منچستر یونایتد مقابل رئال مادرید در یک مسابقه رسمی، به سال ۲۰۰۳ مربوط می شود. رئال مادرید در حال حاضر، مدافع عنوان قهرمانی سوپر جام اروپا است.

رئال - منچستریونایتد؛ جنگ ستارگان در اسکوپیه

منچستر یونایتد طی ۱۱ مسابقه اروپایی اخیر، شکست نخورده است.

لیورپول در سال ۲۰۰۵، آخرین تیم انگلیسی است که فاتح سوپر جام اروپا شد.

رئال مادرید در صورت پیروزی مقابل منچستر یونایتد، پس از میلان در سال های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰، تبدیل به نخستین تیمی خواهد شد که دو قهرمانی پیاپی را در سوپر جام اروپا جشن می گیرد.

جانلوکا روکی داور مسابقه سوپر جام، یک مرد ۴۳ ساله اهل شهر فلورانس است. او در بازی فینال لیگ اروپا بین تیم های منچستر یونایتد و آژاکس، داور چهارم بود. روکی برای چهارمین بار، قضاوت مسابقه تیم منچستر یونایتد را بر عهده گرفته و آخرین داوری او برای یونایتد به سال ۲۰۱۴ مربوط می شود. یونایتد در آن بازی توانست مقابل المپیاکوس به پیروزی برسد.

خوان ماتا دو بار با پیراهن چلسی در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳، طعم تلخ شکست در سوپر جام اروپا را به ترتیب مقابل اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ چشید.

رئال - منچستریونایتد؛ جنگ ستارگان در اسکوپیه

آخرین اخبار پیرامون دو تیم:

رئال مادرید: کریستیانو رونالدو پس از مدت ها غیبت، اخیراً به تمرینات تیمش برگشته ولی همچنان بر روی پرونده فرار مالیاتی خود متمرکز است. رونالدو طی یک مصاحبه، بابت این اتهام ابراز گلایه کرده و حتی شائبه هایی مبنی بر بازگشت خود به اولدترافورد را به وجود آورده است. زین الدین زیدان نام ابرستاره پرتغالی را در فهرست بازیکن های خود برای مسابقه سوپر جام گنجانده ولی هنوز حضور یا عدم حضور رونالدو در این بازی، قطعی نیست. تئو هرناندز و دنی سبایوس دو یار تازه وارد رئال مادرید، از شانس خوبی برای بازی در ترکیب اصلی برخوردار می باشند. گرت بیل نیز کاملاً به شرایط آمادگی بازگشته ولی شایعاتی پیرامون جدایی وی و امضاء قرارداد با منچستر یونایتد شنیده می شود. او در تمرینات اخیر رئال مادرید، لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد اما به همراه تیمش به اسکوپیه سفر نمود. حضور اشرف حکیمی دفاع راست گمنام و لوکا دروازه بان سوم در فهرست رئال مادرید، جالب توجه است.

رئال - منچستریونایتد؛ جنگ ستارگان در اسکوپیه

منچستر یونایتد: اریک بایی به علت دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل سلتا ویگو (نیمه نهایی لیگ اروپا در فصل گذشته)، همچنان محروم است. فیل جونز نیز به علت درگیری با مأمور کنترل دوپینگ در فصل گذشته لیگ اروپا، با محرومیت دو جلسه ای مواجه می باشد. در غیاب این دو مدافع، شانس حضور کریس اسمالینگ در قلب خط دفاعی یونایتد بسیار زیاد است. در صورت نیمکت نشینی مایکل کریک، احتمالاً بازوبند کاپیتانی به پل پوگبا می رسد. سرخیو رومرو و جسی لینگارد طی مسابقه دوستانه با سمپدوریا، به علت مصدومیت حضور نداشته و شاید به بازی سوپر جام نیز نرسند. روملو لوکاکو، نمانیا ماتیچ و ویکتور لیندلوف سه یار تازه وارد شیاطین سرخ برای نخستین بازی رسمی خود بی تابی می کنند. لوک شاو، اشلی یانگ و مارکوس روخو به علت مصدومیت، قادر به همراهی یونایتد نیستند. مورینیو در اغلب بازی های تدارکاتی پیش فصل، از سیستم ۲-۵-۳ استفاده کرده اما هنوز سیستم بازی شیاطین سرخ مقابل رئال مادرید نامشخص است. مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و هنریک مخیتاریان برای حضور در کنار روملو لوکاکو با یکدیگر رقابت می کنند. جسی لینگارد نیز به علت مصدومیت، دو بازی دوستانه اخیر را از دست داد و حضور وی در سوپر جام، نامعلوم است. در صورت عدم حضور نمانیا ماتیچ در ترکیب اصلی، احتمالاً مروان فلینی یا مایکل کریک در خط هافبک به میدان خواهند رفت.

رئال - منچستریونایتد؛ جنگ ستارگان در اسکوپیه

ترکیب احتمالی دو تیم:

رئال - منچستریونایتد؛ جنگ ستارگان در اسکوپیه

پیش بینی نتیجه بازی:

رئال - منچستریونایتد؛ جنگ ستارگان در اسکوپیه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج