۴۷۶۹۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

از امروز منتظر کری استقلالی ها باشید

پیشکسوت پرسپولیس گفت:از امروز منتظر کری استقلالی ها باشید.

تماشاگران امروز: علی پروین همیشه حرف‌هایش شیرین است. او که این روزها سعی می‌کند تا یک جورهایی هوای فوتبال را داشته باشد، روز گذشته هم دیداری با مهدی تاج داشت. در این جلسه، حرف از کی‌روش و اختلاف با برانکو به میان آمد و طرفین به این نتیجه رسیدند که بهتر است زمینه‌ای را فراهم کنند تا این دو مربی بزرگ فوتبال با هم آشتی کنند، چون پای منافع ملی در میان است. با علی پروین درباره تیم ملی، بازی استقلال با السد و البته دربی پایتخت حرف زدیم، اما پروین هر بار بحث را به کی‌روش و برانکو می‌کشاند و می‌گفت: «اولویت باید منافع ملی باشد و اتحاد و همدلی. باید این دو نفر با هم آشتی کنند تا فوتبال ما رنگ آرامش را ببیند. الان با این اختلافی که افتاده، فقط دل دشمنان و رقیبان را شاد کرده‌ایم.»

*علی‌آقا اما خیلی سخت است که این اتفاق بیفتد. کی‌روش و برانکو مثل کارد و پنیر هستند!

ما رفتیم با آقا تاج حرف زدیم. ایشان هم حرف‌های ما را قبول کرد. حالا دیگر باید خودشان یک کاری بکنند. جلسه‌ای، چیزی بگذارند و مشکل را حل کنند. پای منافع ملی در میان است.

*شما بارها در این مورد حرف زده‌‌اید. خودتان نمی‌خواهید میانجی شوید و...

الان هم دارم همین کار را می‌کنم. هم آقا کی‌روش و هم آقا برانکو از مربیان خوبی هستند. شما ببینید هم پرسپولیس صدر است و هم ایران. این یعنی که دارند خوب کار می‌کنند. خب چرا باید قدر این فرصت‌ها و قدر این مربیان را ندانیم؟ درد‌مان چیست؟ نمی‌خواهیم بدون دغدغه به جام جهانی‌ برویم؟ من به همه می‌گویم. هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی‌ها و هم همه مردم ایران. کمک کنید. کمک کنید تا اتفاق‌های خوبی برای ایران بیفتد. حالا از آقای تاج هم خواستم که نشستی بگذارد تا کی‌روش و برانکو با هم آشتی کنند. به نظرم سوء‌تفاهم‌هایی پیش آمده و شک نکنید اگر طرفین رو در رو با هم حرف بزنند همه چیز حل می‌شود. این روزها فوتبال ما به همدلی بیشتر از هر چیزی نیاز دارد.

*علی آقا بازی با استقلال را هم دیدید؟ شما چند روز پیش گفته بودید که السد را با ژاوی شکست می‌دهند.

دیدید گفتم آقا «ژاوی‌شون» کاری نکرد! ولی خطرناک بود. ۱۲۰ دقیقه دوید. انگار نه انگار ۳۶ -۳۷ سال سن دارد. به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. از هواداران پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که حرف پیشکسوتان خودشان را گوش کردند و رفتند ورزشگاه. بازی با استقلال ملی بود. حالا هم نوبت پرسپولیس و تیم ملی است. باید بازیکنان را از لحاظ روحی آماده کنیم تا انشاءالله بتوانیم قطر و چین را هم شکست بدهیم. من فکر می‌کنم تیم ملی به راحتی به جام جهانی‌ صعود خواهد کرد.

*یک‌شنبه دربی پایتخت برگزار می‌شود. استقلال السد را برده و روحیه خوبی دارد و پرسپولیس هم با شکست دادن تراکتورسازی مقابل تیم علی‌منصور قرار می‌گیرد.

علی، بچه خوبی است. تیمش دارد راه می‌افتد. اعتماد کردن به جوان‌ها تاوان دارد که او پس داده. تیمش مقابل السد هم با آن همه ستاره خوب بازی کرد. به او تبریک می‌گویم.

*نتیجه را نگفتید؟

نتیجه که واقعاً قابل پیش‌بینی نیست. هر دو تیم حالا مدعی هستند. پرسپولیس صدرنشین است و می‌خواهد قهرمان شود، استقلال هم پس از چند بازی حالا روی دور افتاده است. هر کدام از تیم‌ها که قدر موقعیت‌های خودشان را بدانند، می‌توانند برنده شوند. من پیش‌بینی خاصی نمی‌کنم، ولی امید زیادی دارم که این بازی یکی از بهترین دربی‌ها شود.

*مهدی طارمی و بقیه پرسپولیسی‌ها که ادعا کرده‌اند می‌برند، عدد چهار نشان می‌دهند و...

کری خوانده‌اند دیگر. از امروز هم منتظر باشید که استقلالی‌ها کری بخوانند. زمان ما این چیزها بیشتر بود. ما کری می‌خواندیم و حرف‌مان را هم در زمین می‌زدیم. امیدوارم هواداری که به ورزشگاه می‌‌آید از بازی دو تیم راضی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج