۱۰۰۷۸۹۵
۹۹ نظر
۵۰۰۳
۹۹ نظر
۵۰۰۳
پ

رضایی: نرخ باروری کشور نزدیک به فاجعه است

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از نظر سیاست خارجی و دفاع و امنیتی پیشرفت‌ها بسیاراست، گفت: ماهواره نظامی ما از بالای سر آمریکا و اسرائیل عکس‌های دقیق می‌فرستد و موشک‌های نقطه‌زن ما رعب در دل آمریکایی‌ها افکنده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی عصر روز یکشنبه در سومین آئین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی با گرامی‌داشت یاد و خاطر استادان شهید بویژه شهید دکتر مصطفی چمران گفت: ملت‌ها با نمادها و اسطوره‌هایشان شناخته می‌شوند، به تعبیری این نمادها شناسنامه ملت‌ها هستند و معمولا از میان برجستگان، قهرمانان ملی، شعرا و اندیشمندان، جمعی را ملت‌ها انتخاب می‌کنند و آنها را برسر دست می‌گیرند و به این طریق خودشان را به دنیا معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نمادها، به جوامع اعتماد به نفس، پویایی و نشاط می‌دهند، گفت: ملت‌ها و به خصوص جوانان، انتظار دارند این قله‌های افتخار و این اسطوره‌های استوار، بارها و بارها تکرار شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: اینکه دانشگاهیان عزیز ما، دکتر چمران را به عنوان نمادی از استاد تراز انقلاب انتخاب کرده‌اند، کاری درست و قابل تقدیر است. آن شهید بزرگوار، هم از بعد انقلابی و مردمی و هم از بعد اعتقادی و علمی در جایگاهی قرار دارد که می توان گفت، وی نماد استادان دانشگاه ماست.

رضایی با بیان اینکه شهید چمران از دوران دبیرستان و از کلاس‌های قرآن حضرت آیت‌الله طالقانی مبارزه را شروع می کند و در دوران دانشگاه نیز همین طور بودند، گفت: در آمریکا هم انجمن اسلامی را تشکیل می‌دهد و در تظاهرات‌ها شرکت می‌کند. وقتی اسرائیل به تنهایی، ارتش‌های کشورهای عرب را شکست می‌دهد و احساس خفتی به جهان اسلام دست می دهد، چمران از موقعیت عالی خود در آمریکا می‌گذرد و به مصر مهاجرت می‌کند و در اردوگاه‌ها، آموزش جنگ چریکی می‌بیند و در لبنان اسلحه به دست می‌گیرد و در برابر دشمنان جهان اسلام، قیام می‌کند.

رضایی: نرخ باروری کشور نزدیک به فاجعه است

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس افزود: شهید چمران، یک انقلابی برجسته بود و همزمان از نظر علمی هم یک استاد درجه اول بود. دکترای فیزیک پلاسما داشت و آنقدر با استعداد بود که در آزمایشگاه‌های پیشرفته آمریکا بر روی پیشران جت، کار می کرد.

رضایی به فعالیت‌های شهید چمران در لبنان اشاره کرد و افزود: او در لبنان، در کنار امام موسی صدر به فعالیت‌های علمی ادامه داد. بعد از انقلاب هم با وجود اینکه وزیر دفاع بود، در خط مقدم با خمپاره 60 و در نزدیکی خط دشمن به شهادت می‌رسد. از بعد سلامت سیاسی هم با اینکه او عضو برجسته نهضت آزادی بود و این نهضت پس از تسخیر لانه جاسوسی کنار رفته بود. او محکم در کنار امام ماند.

وی تصریح کرد: ادامه مسیر انقلاب و پیاده نشدن از قطار انقلاب، معیار مهمی برای اساتید انقلابی ماست. او با یک دست علم و دانش و با یک دست عمل و اسلحه را برداشته بود. علم و دانش در عرصه عمل می تواند به بهبود جامعه کمک کند. شهید چمران علم و عمل را با هم داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ویژگی های برجسته دکتر چمران گفت: دانشگاه‌های ما نیاز به چنین اساتیدی دارند.

وی با تحلیل موقعیت ملت ایران در مواجهه با استکبار جهانی گفت: امروز ملت ایران در دو جبهه همزمان در حال مبارزه بسیار سخت و سنگین است. جبهه اول اقتدار امنیت و جبهه دوم اقتصاد و معیشت است. اساتید انقلابی نمی‌توانند خود را از این دو جبهه فارغ ببینند و در متن این مبارزات نباشند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس افزود: در جبهه اقتدار از رویارویی مستقیم ما با آمریکایی‌ها که در سال های اخیر پیدا کردیم و تا مواجهه با تروریست‌ها در سوریه و عراق و تا جنگ‌های نیابتی با حکام آمریکایی-سعودی در منطقه، درگیر هستیم. در موضوع انتقال بنزین به ونزوئلا، آمریکایی‌ها قصد داشتند جلو اعزام نفتکش‌های ما را بگیرند که ما پهپادهای خود را به بالای ناوها و کشتی‌های آمریکایی رساندیم و با تهدید آمریکایی‌ها، کشتی های ما به ونزوئلا رسید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که اگر شهید چمران امروز در میان ما بود، چه می کرد؟ گفت: در موضوع اقتصاد و معیشت مردم هم وارد یک جنگ شده‌ایم. هر هفته و هر ماه می‌بینید که آمریکایی‌ها یک لیست بی خاصیت تحریمی می‌دهند و به کشورهای دیگر فشار می‌آورند. در یک سفر، 200 کارشناس خود را به چین فرستاده‌اند تا شرکت‌های چینی را از همکاری با ایران برحذر دارند. هواداران آمریکا در داخل کشور نیز با سنگ‌اندازی و معطل کردن کارها در پشت جبهه به آمریکا سرویس می‌دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: استاد تراز انقلاب، وظایف بسیار سخت و تاریخی بر عهده دارد. ملت ما با تمام توان در حال جنگ است. پیشرفت‌های ما در جبهه استقلال و امنیت فوق العاده است و ماهواره نظامی ما از بالای سر آمریکا و اسرائیل عکس‌های دقیقی می فرستد و موشک‌های نقطه زن ما رعب در دل آمریکایی‌ها افکنده است.

رضایی با بیان اینکه از نظر سیاست خارجی و دفاع و امنیت پیشرفت‌ها بسیار است، گفت: اما در جبهه اقتصاد و معیشت مردم، به این دلیل که مدیریت جهادی وجود ندارد، مردم سختی های زیادی را تحمل می کنند.

وی تصریح کرد: نوع حکمروایی در جبهه اقتصاد و معیشت با حکمروایی اقتدار و امنیت متفاوت است. برخی با نفوذ در کنار دولت‌مردان کشور حکمروایی دیگری را در کنار حکمروایی مردمی ایجاد کرده‌اند و قوانین و برنامه‌های اجرایی کشور تناسبی با آرمان‌های بلند انقلاب ندارد.

این فرمانده ارشد دوران دفاع گفت: تورمی که در دوماه اخیر به دلیل هدایت غلط در بازار بورس به وجود آمده و تدبیری در مورد آن نشده، به ارز، به مسکن و بازارهای دیگر، وارد شده است. مدیریت انقلابی این طور فکر و عمل نمی‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مدیریت انقلابی حداقل 10سال بعد از خودش را می‌بیند، گفت: شما ماهواره ما را در کنار یک پراید بگذارید. اینها نتایج و تصویر روشنی از دو نوع نگاه و حکمروایی است.

رضای خاطرنشان کرد: آیا جوانان ما نمی‌توانند مشکلات اقتصادی را حل و فصل کنند؟ کسانی که خودشان متولی این عقب ماندگی در اقتصاد هستند، انگشت اتهام را به سوی نظام، نشانه می‌روند. نظام ما قبل از تحریم‌های ظالمانه، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تدوین کرده بود و اگر به این سیاست‌ها عمل می‌شد، وضع ما این‌گونه نمی‌شد.

وی با اشاره به بحران جمعیت در کشور گفت: به سمت یک فاجعه در حرکت هستیم و نرخ باروری به زیر یک رفته است و این اتفاق برای آینده کشور خطرناک است. باید یک جریان انقلابی و تحول‌خواه داشته باشیم که خوشبختانه از دو سال پیش از مبارزه با فساد و در مجلس انقلابی شروع شده است. اساتید بسیجی باید پیشگامان جریان انقلابی جدید باشند و در خط مقدم ایستادگی کنند. استاد انقلابی، کسی است که ترکش خمپاره به او اصابت می‌کند و مبارزه را ادامه می‌دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این جریان انقلابی که از مبارزه با فساد شروع شده و عده‌ای با تمام توان خود در تلاشند که این مبارزه با فساد را تیره و تار کنند، به فضل پروردگار ادامه پیدا می‌کند، گفت: مجلس انقلابی ادامه پیدا می‌کند و جریان انقلابی جدیدی فراتر از بحث اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در کشور آغاز شده است و افکار نویی از سوی نیروهای انقلاب به جامعه ارائه خواهد شد.

رضای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب کلید این تحولات را زده‌اند و در ماه‌های آینده ایشان باز هم از این تحول انقلابی خواهند گفت و ما امیدوار هستیم که اساتید انقلابی ما لبیک‌گو به ندای رهبر فرزانه‌مان باشند.

پیش از سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس و مهدی چمران و حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به تجلیل از مقام اساتید به‌ویژه شهید مصطفی چمران پرداختند.

در پایان این مراسم، با حضور محسن رضایی از جمعی از اساتید منتخب تراز انقلاب اسلامی و همچنین از مسعود سلیمانی استاد بسیجی آزادشده از زندان آمریکا تقدیر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قانونی وجود ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کل بدبختی جامعه رو ول کردن گیر دادن به زاد و ولد،بابا ملت به خودشون مربوطه،باید بگم تو ژاپن و سوییس نرخ زاد و ولد منفیه،مقایسه کنید سطح تکنولوژی،پیشرفت و رفاه رو با بنگلادش و هند که نرخ زاد آوری بالای مثبت چنده،برترینها تا حالا این کامنت قیاس رو چند بار زدم منتشر نکردی

      • بدون نام

        فرزند بیاریم بفرستین جنگ خودتون تو سوراخ قایم بشین بعد ملتو بچاپین

      • 007

        اونقدر که این آقا جوان های مارو به کشتن داد قوم مغول نداد

      • 007

        خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی رضایی رستگار

      • بدون نام

        زمان جنگ چقدر جوانهای این مملکت را به کشتن دادی ف ستادی خط مقدم ولی خودت صدها کیلومتر عقب تر قایم شدی و زنده موندی

      • بدون نام

        یکی به آقای رضایی بگه نرخ تورمش فاجعه تره تا نرخ جمعیتش

      • بدون نام

        من و شوهرم هر دو کارمندیم. بعد 5 سال خدا یه پسر به ما داد باور کنین از پس خرجش بر نمیایم. پوشک ، پرستار ، مهد کودک ، خوراک و لباس و ...
        فک میکنین بچه فقط دنیا آوردنشه... تربیت آدم تو این زمونه خیلی سخته چه دختر چه پسر
        در ضمن زمان ما که زیاد بودیم چه گلی به سرمون زدن... مدرسه شلوغ دانشگاه کنکور... ازدواج با بدبختی... شغل هم که هیچی ..ازکلاس 45 نفره کارشناسی فقط من استخدام شدم بقیه بیکارن...
        بازم بگین افزایش جمعیت
        البته این کرونا خیلی به شما کمک می کنه نرخ سالمندا رو داره کم می کنه .. بزارین همینطوری بمونه به نفع شماست

    • بدون نام

      بنظر شما اقای رضایی کجای کشور قوانین دارد میشه بفرماید از کدام قوانین که مصلحت ملت نیست حرف میزنید کشوری داریم بدون قوانین وقت زور گوییبدانید سنجیده دلسوزی کنید

    • بدون نام

      ملت در نظر دولت و مجلس، خوار و ذلیل به چشم میایند و مردم را جدا بافته میبینند، به عنوان مثال، جوانان حتی توان پرداخت اجاره خانه هم ندارند، ولی مسئولان به فکر افزایش بیشتر نجومی قیمت مسکن هستند، و بجای اینکه قیمت مسکن را موازی توان خرید جوانان و مستاجران در نظر بگیرند، موازی دلار دشمن ایران، آمریکا در نظر میگیرند و هیچ غرور ملی ندارند و .......‌‌

    • بدون نام

      سردار شما و مدیریت مورد تاییدتان بیایید یک پراید تولید کنید اگر قیمت ان بعد از چهل سال هزار برابر نشد و هر روز کیفیتش پایینتر بروید تکنولوژی شوروی را بررسی کنید مسبت به سایر نقاط جهان عقب افتاده تر گران تر کند تر انحصاری ...واقعا نمیدانید یا سعی میکنید که ندانید

    • بدون نام

      ملت بزرگ ایران دارد یه ملت کوچک و پیر تبدیل میشود، از یک طرف جوانان راه مهاجرت از ایران را در پیش گرفتن و از طرف دیگر پول ندارند که اجاره خانه بدهند و ازدواج کنند و جمعیت ایران را افزایش دهند و ......

    • جعفر

      رای من در سال ۱۴۰۰ فقط محسن رضایی میر قاید

      پاسخ ها

      • 007

        تا امثال شما هستند احتیاجی به قبرس رفتن نیست تا چارپا وارد کنیم

      • بدون نام

        حیف رای به محسن رضایی بدی

    • بدون نام

      وعده سر خرمن بزک نمیر بهار میاد بابا پور ملت دراومد تازه آقا آینده درخشانی را پیش بینی میکنه عجب توهمی سردار

    • بدون نام

      این همه حرف زدی چی شود فقط شعار و مرده پرستی بلد هستین همین بس

    • سعید

      شماها به فکر خودتان باشید
      ملت بدبخت یه ابزار خوبی ست در دستتان
      شما

    • بدون نام

      چه دروغ های محضی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازنکه کاری نداره از فردا حساب کن تو هر استان وشهرستان امار بگیر ببین چ سرمایدار انقلابی دارید اول خودت با سمایه کار برای جوانان ایجاد کن اخرت خوب وپولت بیشتر جوان خودش ازدواج میکند سرمایه ملی افتاده دست اقازاده اون هم خارج شکاف که میگن اینه الان هم دیر نشده این همه پول مگر تو قبر میبرن اونوقت امار طلاق خودکشی بیکاری فرار از کشود گرانی فقط زندان چاره کار نیست ...

      • بدون نام

        بهتر که رشد جمعیت کم شده الحمدلله

    • بدون نام

      در زمان ماضی گیر کردی ، مشکلات امروز ناشی از اشتباهات گذشته است ، به جرات میتوان گفت ۵۰٪ مشکلات کنونی کشور ناشی از اشتباه شما و هم فکرهای شما ، است .

    • بدون نام

      گفته های سردار کاملا درست است ولی چه کسی باید اجرا کند مهم است

    • بدون نام

      مسئولین هم تناسبی باقوانین ندارند

    • بدون نام

      لابد خواسته ملت حجاب اجباری و فیلتر اینیستاس

    • بدون نام

      لابد خواسته ملت حجاب اجباری و فیلتر اینیستاس

    • بدون نام

      لابد خواسته ملت حجاب اجباری و فیلتر اینیستاس

    • بدون نام

      لابد خواسته ملت حجاب اجباری و فیلتر اینیستاس

    • بی بی سی

      اخش طفلکی دلش برای امت همیشه خواب می سوزه؟؟

    • جعفر

      حرب درستیه ولی بازهم عملی پشتش نیست

    • علی

      نرم‌ افزارتون ریخته به هم نمیتونیم متن های اخبار رو به درستی ببینیم

    • بدون نام

      خواست مردم که برای شما اهمیت نداره , یک سری افراد جاه طلب و لجباز جمع شدید و با قوانین خودخواهانه خودتون مردم را به خاک سیاه نشوندین

    • حرف حق!

      چی تناسب داره!؟ یه چیز اگه تو این مملکت تناسب داشت جایزه داری!!خخخ

    • بدون نام

      نرخ بیکاری وگرانی ودزدی واختلاس گردن کلفت ها چی ؟

    • بدون نام

      یا نمیدونه گرونی و بدبختی که درست کردن برای مردم چیه یا نمیدونه مشکل ازدواج خرج بچه مستاجری بیکاری چیه

    • بدون نام

      خداروشکر. حداقل نسل بعدی نخواهیم داشت که بخوان مثل ما این اوضاع رو به زور تحمل کنن و حرص بخورن

    • ایرانی

      شما وضعت درسته تا چهارتا بگیر یکم جبران کن

    • بدون نام

      این تنها چیزیه که دیگه دست خودمونه و شما نمی تونید توش دخالت کنید ،

    • بدون نام

      اخرش چی ؟ با عراق جنگیدیم و شهید دادیم خوب ، بعد به کمک عراقیها رفتیم و شهید دادیم ، قدم بعدی چیه ؟ با احترام کفشامون رو جفت میکنند و نمک توش میریزن .

    • ناشناس

      مدیریت فاجعه بار دوستان مسئولین کشور، وضع رو به اینجا رسونده.... آنچنان رونقی درست کنم که ملت به این 45هزار تومن یارانه اصلا نیاز نداشته باشن

    • بدون نام

      همونای رو که ملت با بدبختی به دنیا اوردن دارن از گشنگی دارن میمیرن وهیچکونه امکاناتی ندارن حلا بیان انسانهای بی گناه دیگری رو به چرخه بینوایان اضافه کنن

    • بدون نام

      همین دو سه تایی راهم که زاییدنددارندمی کشند؟!

    • بدون نام

      شعر نگو مومن

    • بدون نام

      تنها کمکی که این مردم به نسل اینده می توان کرد
      همین تولید نسل که ازین بدتر باید بشه اقای رضایی

    • بنده خدا

      در عوض نرخ باروری قیمت طلاوخانه و..... خیلی پیشرفت داشته است

    • بدون نام

      خوبه
      خداروشکر

    • بدون نام

      نفرمایید فاجعه بفرمایید نابودی،، با این تورم گرانی و بقول شما دلار ۲۵ هزارتومانی ادم حوصله خودشم نداره چه رسد فرزند آوری. خیلی زود دیر شد

    • بدون نام

      چرا آیا؟؟!!!

    • بینام

      نرخ دلار چطور

    • بدون نام

      اینو دیگردانشمندان !حکومتی هم گفته اند شما دیگه هیچی نگو

    • Jam

      بلایی که برسر ملت آوردید همینکه دسته جمعی خودکشی نمیکنن جای شکرش باقیه.البته با این اوضاع کشورداری و سیاست خارجی و داخلی هیچ هم بعید نیست.

    • حسین

      تروخدا کسی به رضایی بگه کمتر چرند بگه مردم که خر نیستن!!کشور ما الان در اوج خفت قرار داده

    • ناشناس

      کاملا اشتباه میکنین جناب اقای رضایی این دولت و دولت قبل کاری کرده ک حتی ما مردان نیز بارور شدیم چه برسه ب بانوان محترم

    • یاسر

      پرفسور داره ازحالا برای انتخابات تبلیغ می کند

    • بدون نام

      چقد حرف میرنه سرم رفت

    • بدون نام

      شما کردید ما را نصیحت!

    • بدون نام

      عقل کل صاحب نظر در همه موارد

    • مجتبی

      از برکات وجود شما وامثال شما نرخ باروری که هیچ نرخ ی لقمه نون چنده آقای رضایی.تو این چند سال فقط حرف زدی کار خاصی کردی؟ نرخ باروری هم پدر بزرگ منم میدونه پایینه ی چیزی بگو که جدید باشه مردم دیگه از حرف خسته شدن تو عمل چی تو چنته داری

    • بدون نام

      با این مملکت داری کردن کل مسولین جمهوری اسلامی ایران همین تعداد جمعیت هم نصفش زیاد چون مسولین مملکت را رها کرده اند به امان خدا

    • سیاوش

      کم گوی و گزیده گوی چون در تا جهان از اندک تو شود پر

    • بدون نام

      کلا تو بزار بالاتر خجالتم خوب چیزی

    • علی اهدایی شمال

      برای همین مردم به رادیو بیگانه پناه می برند

    • بدون نام

      چه بهتر!

    • بدون نام

      نکته مثبت این دنیا اینه که مرگ هست تا دهن یه عده تا ابد بسته شه

    • بدون نام

      خدا وکیلی آخر مراسم خودت خندت نگرفت از حرفات

    • محسن نوروزی

      چون دولت تا می تواند گرانی کرده تا کسی به فکر ازدواج و بچه نباشد این یک واقعیت است فقط تا می تواند شعار می دهد...کار به عمل براید نه سخن...

    • ر ی

      از عملکرد و مدیریت آقایانی مثل شما !

    • نفوذی

      نرخ دلار و تورم وحشتناک تره

    • بدون نام

      آقای سبزعلی رضایی معروف یه محسن رضایی.تو کشورما چی فاجعه نیست .؟

    • بدون نام

      چه ربطی به نرخ باروری داشت؟؟؟؟؟؟؟

    • ع،ر

      ‌امکانات‌کشور‌‌وچشم‌اندازش‌شاید‌خیلی‌خوش
      بینانه‌‌ظرفیت‌اداره‌بیست‌وپنج‌نهایتش‌سی‌
      میلیون‌را‌دارد‌مردم‌که‌دیوانه‌نشدن‌سرباز‌مفت
      مجانی‌برای‌شما‌بیاورند.

    • بدون نام

      کسی بهت رای نمیده سنگین بشین سر جات که خوب جایی نشستی

    • بدون نام

      ماشالا کاری کردین که مردم نه میتونن ازدواج کنن نه بچه بیارن
      مردم هشت شون گرو نه شونه به بیارن که چی بشه
      چطور خرجش رو بدن

      تلویزیون با کوک شو چند وقتیه داره تبلیغ می کنه برای چند بچه داشتن اونم از طریق پژمان بازغی یکی نیست از این آقای خوش تیپ بپرسه تو که اوضات خیلی رو به راهه چرا یه بچه بیشتر نداری

    • بدون نام

      از عرضه شماها ست دیگه رضایی جون

    • بدون نام

      شما نرخ ارز را درست کنید نرخ باروری را هم مردم درست میکنند.

    • نامی

      وقتی قوانین فقط برای مردم است و امثال شما تمکینی در مقابل آن ندارند انتظار دارید وضع کشور چگونه باشد؟! شما هم بجای شعارهای تو خالی کمی مرد عمل باشید که نیستید !

    • بدون نام

      آقای سردار رضایی خداوند هزار هزار مرتبه رحمت کند،پدرومادرواموات تان چونکه دست روی امر مهمی گذاشتید کاش از احقاق حقوق ومشکلات معلولان شدید درمنزل هم بیان می کردید که باماهی 108 تومن بهزیستی بشدت درد وزجر می کشند خداگواه هست این مطلب یک واقعیت هست که بنده حقیر سال هاست امس واحساس می کنم درمنزل به ارواح پاک شهدا صلوات ودرودخدا .

    • بدون نام

      تورو خدا بذارین تموم بشیم بریم خسته شدیم دعای هر شبم خدایا نمیخوام فردا رو ببینم .

    • ملت دیوانه

      رای ما ملت فقط دکتر رضایی
      دکتر رضایی تو رو خدا به دادمون برس
      تو رو خدا نجاتمون بده دکتر رضایی
      خخخخخ

    • عدالتخواه

      آیا نرخ فقرنزدیک به فاجعه نیست چگونه درمحاسبات خود نرخ فقررامحاسبه نکردیدولی نرخ باروری را مخاسبه نموده اید بهترنیست یک مقدارواقع بین باشید.....

    • عدالتخواه

      آیا نرخ فقرنزدیک به فاجعه نیست چگونه درمحاسبات خود نرخ فقررامحاسبه نکردیدولی نرخ باروری را مخاسبه نموده اید بهترنیست یک مقدارواقع بین باشید.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستاورد نظام مقدس هست نمی توانید ایرادی بگیرید وقتی ایدئولوژی را به رفاه مردم ترجیح می دهید وقتی پول مردم را خرج سازمانها و گروههای خاص می کنید وقتی پول را خرج حوزهها و تبلیغات می کنید وقتی اختلاس و چپاول اموال مردم به یک مسئله عادی تبدیل شده باشد دیگر برای مردم امیدی باقی نمی ماند با چه منطقی فرزند آوری کنند؟

    • بدون نام

      همین جمعیت موجود و با این وضع خودروها و جاده ها دارید به کشتن میدید با پارازیت و تراریخته ها تورم و فقر و تحریم جای خود

    • بدون نام

      بزرگترین فاجعه وجود افرادی مثل شما در راس قدرت است که جای افراد کاردان را تنگ کردید و مانع پیشرفت کشور و رفاه مردم و افزایش زاد و ولد هستید.وسلام

    • بدون نام

      يه وام ٣٠٠ميليوني براي بچه دار شدن بزارين همه بچه دار ميشن

    • بدون نام

      دليلش خيلي ساده ست گلم، چون همه چيزش فاجعه ست.چون انسنهاي فاجعه اي مثل تو سركار هستن.وازاون فاجعه تر اينكه كسي نميتونه چيزي بگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستاورد نظام مقدس هست نمی توانید ایرادی بگیرید وقتی ایدئولوژی را به رفاه مردم ترجیح می دهید وقتی پول مردم را خرج سازمانها و گروههای خاص می کنید وقتی پول را خرج حوزهها و تبلیغات می کنید وقتی اختلاس و چپاول اموال مردم به یک مسئله عادی تبدیل شده باشد دیگر برای مردم امیدی باقی نمی ماند با چه منطقی فرزند آوری کنند؟

    • بدون نام

      شما اول دكمه پارازيت و خاموش كنيد و كمتر به مردم آسيب بزنيد بعد ابراز نگراني صوري بكنيد

    • بدون نام

      تو رو خدا تو یکی دهنتو ببند

    • ناشناس

      اقتصاد اقتصاد.حرف اول را میزند.

    • بدون نام

      همه جا رو آباد کردین الان اومدین گیر دادین به اتاق خواب مردم ؟! به حد کافی شرمنده زن و یک دونه بچه مون هستیم ! اگه لیستهای تحریمی امریکا بی خاصیت هستن پس این چه گندی هست که بالا آوردین چرا دلار شده 20 هزارتومان ؟! چرا لحظه به لحظه قیمت همه چیز رو به افزایش هست ؟

    • بی نام

      تو کشور به خاطر تبلیغات بد دارن دخترا رو میکشن از چین دختر چینی وارد کنید تا براتون کلی بچه بیارن تازه با چینیا فامیل هم میشید خیالتون از هر جهت راحت میشه

    • بدون نام

      آخه .. د تو خرجشون میدی به چه امیدی با چه پشتوانه مالی

    • بدون نام

      نرخ دلار چطوره؟

    • بدون نام

      رضایی به خداوندیِ خدا تو از گندم پاستور نخواهی خورد.

    • حاجی

      نرخ کیفیت زندگی چطور؟

    • علیعلی

      ای مدیریت انقلابی .چهل سال تو راس نظام هستی چه کار کردی برای مردم

    • بدون نام

      خوشحال باشین همونی شده که میخواستین ایرانی کمتر ثروت ومقام برای شماها بیشتر.

    • ؟؟؟؟

      تیتر خبر با متنش همخوانی ندارههههه چرااا؟؟؟

      انگیزه وجود نداره با این هزینه هاااا و کلی مشکلات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج