آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۶۳۳۸۸
۱۶۶
۱۶۶
پ

با لوکس ترین هتل های آنتالیا آشنا شوید

شهر آنتالیا یعنی ساحل، شن ‌های داغ، طبیعت بکر، شب ‌های بیدار و هرچیزی که برای یک تابستان هیجان ‌انگیز نیاز دارید. اگر بخواهید از بین تمام شهرهای ترکیه یکی را برای تجربه خوشگذرانی، هیجان و آرامش محض انتخاب کنید، آنتالیا بهترین گزینه است.

اما موضوع فقط رفتن نیست. شما باید به فکر یک اقامتگاه مناسب باشید. کنار دریا، مرکز شهر یا وسط یک طبیعت بکر؟ انتخاب با شما است. برای آشنایی بهتر با هتل های آنتالیا در این مقاله با ما همراه باشید.

هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر و اقامت در قلب آنتالیا

اگر از آن دسته افرادی هستید که سفرتان بدون خرید کردن سفر نمی‌شود، هتل دابل تری آنتالیا بهترین گزینه برای شما است. دابل تری یکی از بهترین هتل های آنتالیا در مرکز شهر است. با اقامت در این هتل، شما با مراکز خرید، برج ساعت آنتالیا و پارک کاراآلی اوغلو فقط چند کیلومتر فاصله دارید. رزرو هتل در مرکز شهر آنتالیا یعنی از هیچ‌چیز دور نیستید.

از سمتی آنتالیا همیشه بیدار است. تماشای چراغ‍های روشن این شهر و جنب‌وجوش توریست‌ ها از بالکن هتل دابل تری یکی از تجربه‌هایی است که حتی اگر حوصله بیرون آمدن از هتل رانداشته باشید حتما سر ذوقتان می‌آورد. البته اگر قصد داشته باشید تمام طول سفر را در هتل بمانید بازهم این هتل انتخاب مناسبی است. شما می‌توانید از امکانات ماساژ استفاده کنید. اگر دلتان کمی تحرک بخواهد می‌توانید بعد از یک تمرین حسابی در باشگاه هتل، به استخر بروید یا در سونا ریلکس کنید. اما همچنان بهترین پایان برای تمام این لذت‌ها یک حمام ترکی فوق ‌العاده در هتل است.

حالا می‌توانید به اتاقتان برگردید، تلویزیون را روشن کنید و یک نوشیدنی خنک از مینی بار بردارید. اگر هنوز خسته نشده‌اید، خوردن یک قهوه در حالی که به نمای زیبای آنتالیا از بالکن خیره شده‌اید می‌تواند جذاب باشد. اگر کمی استراحت کردید می‌توانید به رستوران بین ‌المللی هتل بروید و از یک غذای عالی لذت ببرید. البته حواستان به ساعت بیدار شدنتان باشد. صبحانه این هتل تا ساعت ۱۰:۳۰ سرو می‌شود و بهتر است که آن را از دست ندهید.

هتل دابل تری بای هیلتون یکی از هتل های لوکس آنتالیا است. این هتل پنج ستاره خدمات زیادی دارد که از بین آن‌ها می‌شود به استخر، اسپا، اینترنت رایگان، مغازه‌های تجاری، خدمات خشک‌شویی، ترانسفر فرودگاهی، حمام خصوصی با سشوار و میزهای سازگار با لپ‌ تاپ اشاره کرد. اگر به دنبال رزرو هتل در مرکز آنتالیا هستید، هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر آنتالیا بهترین انتخاب است.

با لوکس ترین هتل های آنتالیا آشنا شوید

هتل کرون پلازا آنتالیا و اقامت در چند قدمی ساحل

اگر دوست دارید صبح‌ها با نمای دریا بیدار شوید، ناهار را کنار ساحل بخورید و شب ‌ها در پارک ساحلی قدم بزنید، در بین تمام هتل های آنتالیا باید هتل کرون پلازا را انتخاب کنید. این هتل فقط چند دقیقه با ساحل کنیالتی فاصله دارد و بهترین جا برای دیدن چهره واقعی آنتالیا است. جشن ‌های شبانه ساحلی، ظهرهای آفتابی کنار دریا، کافه‌ های ساحلی و هرچیزی که یادآور آنتالیاست فقط چند دقیقه با شما فاصله دارد.

اما اگر به جز خوشگذرانی قصد تجربه کردن یک آرامش محض را داشته باشید، بازهم کرون پلازا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. اسپا، ماساژ، آفتاب گرفتن کنار استخر روباز درحالی‌که با یک نوشیدنی خنک از خودتان پذیرایی می‌کنید و درنهایت تجربه یک حمام ترکی! کرون پلازا انتخاب را بر عهده خودتان می‌گذارد.

حالا می‌توانید به تراس روی پشت بام بروید و در حالی که نسیم خنک دریا به صورتتان می‌خورد به دوچرخه سوارها نگاه کنید، اگر دوست داشته باشید می‌توانید یک دوچرخه کرایه کنید و بین درخت‌ها یا کنار ساحل رکاب بزنید.

از سمتی اگر دوست دارید به جز تفریحات ساحلی از جاهای دیدنی آنتالیا دیدن کنید، کرون پلازا تا بازار قدیمی آنتالیا و همین‌طور موزه ‌های این شهر فقط چند کیلومتر فاصله دارد. هتل کرون پلازا دو رستوران دارد که غذا های ترکی و غذاهای مختلف بین المللی سرو می‌کنند. صبحانه این هتل تا ساعت 10 و روزهای تعطیل تا ساعت 11 سرو می‌شود. اگر به دنبال بهترین هتل های ساحلی آنتالیا هستید، حتما نگاهی به هتل کرون پلازا در سایت فلای تودی بیندازید.

با لوکس ترین هتل های آنتالیا آشنا شوید

هتل آلوادونا ورلد پالاس و تجربه ماجراجویی در بکرترین نقطه آنتالیا

سواحل منطقه کمر، زیباترین سواحل آنتالیا هستند. منطقه کمر اگرچه بسیار لوکس و توریستی است اما از سمتی مناطق بکر و عجیب زیادی هم دارد. ماجراجویی در جنگل‌های کاج و باغ‌های لیمو، دوچرخه‌سواری در جنگل و دیدن دروازه هادریان از نزدیک فقط تعدادی از جاذبه های منطقه کمر هستند. هتل آلوادونا در قلب منطقه کمر آنتالیا قرار دارد. جایی که می‌توانید از مناطق اسرارآمیز و ساحل های خصوصی آنتالیا لذت ببرید.

اما چیزی که هتل آلوادونا را به یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا تبدیل کرده است فقط منطقه جغرافیایی نیست. ماساژ و خدمات اسپا، 5 استخر روباز، 2 استخر سرپوشیده و البته حمام ترکی همه چیزی است که برای آرامش به آن نیاز دارید. یکی از نکات هیجان ‌انگیز آلوادونا ورلد پالاس، رستوران‌ های این هتل است. این هتل 6 رستوران دارد و مهم نیست که یک غذای چینی عجیب بخواهید یا یکی از غذاهای محلی ترکیه، حتما در آلوادونا چیزی را که می‌خواهید پیدا می‌کنید.

کافه های ساحلی آلوادنا بهترین مکان برای خریدن خوراکی یا نوشیدنی‌های خنک برای لذت بردن از ساحل است. از این مهم‌تر اگر یک روز تفریح بدون فرزندانتان می‌خواهید، می‌توانید از خدمات نگهداری کودک در هتل استفاده کنید. شما می‌توانید بچه ها را باخیال راحت در هتل بگذرانید و با تاکسی‌های هتل به مقاصد نزدیک سفر کنید.

اما ماجرای آلوادونا به عنوان یکی از بهترین هتل های ساحلی آنتالیا این جا تمام نمی‌شود. مرکز تجاری 24 ساعته، خدمات خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، مینی بار رایگان و حمام خصوصی تعداد دیگری از خدمات این هتل لوکس هستند. در نهایت مهم نیست که می‌خواهید به کدام ساحل کمر بروید یا کدام آبشار و چشمه را ببینید، در این هتل همه‌چیز در فاصله چند دقیقه‌ای شما قرار دارد. اگر به دنبال لوکس ترین هتل های آنتالیا هستید حتما قیمت آلوادونا ورلد پالاس را در سایت فلای تودی و با توجه به تاریخ سفر خود بررسی کنید.


 

رزرو هتل های تخفیف دار آنتالیا در فلای تودی

اگر به اندازه یک سفر ارزان قیمت یا حتی لوکس به آنتالیا پس‌انداز دارید، حتما فلای تودی را امتحان کنید. شما با یک جست‌وجو کوتاه متوجه تنوع هتل های آنتالیا و از آن مهم‌تر قیمت آن‌ها می شوید. چه نوع اقامتگاهی می‌خواهید؟ هتل آپارتمان، هاستل یا هتل پنج ستاره ؟ چه قیمتی مدنظرتان است؟ چندنفر هستید یا در چه نقطه‌ای از شهر می‌خواهید اقامت داشته باشید؟ همه چیز برای رزرو اقامتگاه مناسب شما فیلتر شده است.

اگر به دنبال بهترین سایت رزرو هتل های آنتالیا هستید، ما به شما فلای تودی را پیشنهاد می‌دهیم. این سایت هتل ها را بر اساس ارزان ترین قیمت دسته‌بندی می کند. به دنبال فیلترهای دیگری هستید؟ فلای تودی فیلترهای متنوعی دارد که به شما اجازه می‌دهد هتل مورد نظرتان را بدون جست‌وجو کردن‌های طولانی پیدا کنید. از این مهم‌تر چه بخواهید به آنتالیا بروید و چه هتلی در نیومکزیکو، می‌توانید با کارت های شتاب و به صورت ریالی رزرو خود را انجام دهید.

می‌خواهید بلیط هواپیما آنتالیا و اقامتگاهتان را به راحتی و در چند دقیقه بخرید؟ فلای تودی ارازن قیمت ترین بلیط را به شما ارائه می‌دهد. منتظر هستید تا قیمت بلیط کاهش پیدا کند؟ کافی است به سایت فلای تودی بروید و آدرس ایمیلتان را وارد کنید. حالا با فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها، آخرین تغییرات قیمت بلیط هواپیما آنتالیا بدون آنکه به سایت سر بزنید، برایتان پیامک و ایمیل می‌شود.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج