۴۱۲۱۸۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پایان کار کاراته ایران در روز اول رقابت‌های جهانی

گنج‌زاده تنها فینالیست ایران در روز نخست رقابت‌های جهانی کاراته بود.

خبرگزاری ایسنا: در روز نخست رقابت‌های جهانی کاراته اتریش، در بخش کاتای انفرادی مهسا افسانه و فرید حقیقی به مصاف رقبا رفتند که در پایان حقیقی به عنوانی بهتر از هفتمی دست پیدا نکرد و افسانه نیز بعد از پیروزی مقابل حریفانی از ولز و الجزایر مقابل حریف ترکیه‌ای شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در رقابت‌های کومیته زنان نیز سمیرا ملکی‌پور با شکست مقابل حریف مصری از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و عباسعلی نیز با شکست حریفانی از دانمارک، کلمبیا و آمریکا، در نیمه‌نهایی مقابل یوکوسا ژاپنی شکست خورد تا روز شنبه برای مدال برنز با نماینده اسلواکی دیدار کند.

در کومیته مردان در وزن ٨۴+ کیلوگرم نیز سجاد گنج زاده پس از شکست حریفانی از ولز، تونس، کرواسی، ماکائو و بوسنی راهی فینال شد تا روز شنبه برای کسب مدال طلا با حریفی از مراکش رقابت کند. در وزن ٨۴- کیلوگرم نیز ذبیح‌الله پورشیب ابتدا حریفی از ایرلند را شکست داد و در دور بعد مقابل الجزایر به برتری رسید اما در دور سوم مقابل آراگای ژاپنی تن به شکست داد و در جدول شانس مجدد با شکست حریفانی از مکزیک و بلاروس روز شنبه برای کسب مدال برنز با نماینده ونزوئلا رقابت خواهد کرد.

علی‌اصغر آسیابری نیز با شکست حریفانی از روآندا، اتریش، اکوادور، اسلوونی در نیمه نهایی مغلوب آقایف از آذربایجان شد تا او نیز همچون پورشیب و عباسعلی روز شنبه برای کسب مدال برنز رقابت کند.

فردا (پنج‌شنبه) در روز دوم رقابت های جهانی کاراته اتریش امیر مهدی زاده، سعید احمدی، آلاله صعودی، فاطمه چالاکی و رزیتا علیپور در کومیته به تاتامی خواهند رفت.

رقابت‌های کاتای تیمی نیز فردا آغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج