۲۴۳۵۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

/مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان - لاس‌وگاس/

مدال برنز در انتظار علیرضا قاسمی

نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی ازاد ایران با توجه به راه یابی جردن باروز آمریکایی به دیدار فینال رقابت های قهرمانی جهان،به گروه شانس مجدد رفت تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا قاسمی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران که در مرحله یک چهارم نهایی مقابل جردن باروز آمریکایی تن به شکست داد،با توجه به راه‌یابی این حریف آمریکایی به دیدار فینال موفق شد جواز حضور در گروه بازنده ها را بدست بیاورد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

پیش از این حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم و حسن یزدانی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم که وزنی غیر المپیکی است راهی دیدار نهایی رقابت های قهرمانی جهان شدند و پرویز هادی نیز در ۱۲۵ کیلوگرم با باخت مقابل بلال ماخوف روس در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.حسن رحیمی با این نتیجه موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان،سید احمد محمدی و علیرضا کریمی موفق به کسب ۲ مدال برنز برای ایران شدند و عباس طحان نیز به عنوان پنجمی بسنده کرد و هر سه این کشتی‌گیران موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ شدند.بهنام احسان پور نیز در وزن ۶۱ کیلوگرم که وزنی غیر المپیکی است از دور رقابت ها کنار رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج