۷۱۸۶۵
۶۳ نظر
۵۲۳۸
۶۳ نظر
۵۲۳۸
پ

شاکردوست و افشار، ملکه های دنیای مجازی

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

هنرمندان زیادی هستند که اگر نام آنها را در این محیط search کنید با صفحه هایی از آنها مواجه می شویداما ما در این گزارش تنها از هنرمندانی یاد کرده ایم که تقریبا مطمئن هستیم که صفحه شان توسط خودشان مدیریت می شود. پس خواندن این گزارش را از دست ندهید.

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

روزنامه تماشا: نزدیک به یک دهه یا شاید کمتر از آن ارتباط برقرار کردن با ستاره ها و آرتیست ها کار خیلی سخت و گاهی نشدنی بود.

گاهی حتی به یک امضا که به سختی آن را گرفته بودیم دلخوش می کردیم و مدت ها از آن محافظت می کردیم تا خاطره آن لحظه روبرویی با ستاره محبوبمان از ذهنمان بیرون نرود اما حالا دیگر اوضاع خیلی تغییر کرده، بازیگران و ستاره های مورد علاقه مان از طرفدارانشان زیاد دور نیستند، با آنها عکس می گیرند و در صفحه هایشان در محیط های مجازی کامنت آنها را پاسخ می دهند و کلی اتفاق بامزه که با فیس بوک و اینستاگرام شدنی شده.

حالا دیگر می توان رد هنرپیشه ها را زد و از آخرین حس و احوالاتی که آنها با fan هایشان به اشتراک می گذارند با خبر شد. بعد از گزارشی که درباره صفحه های شخصی خواننده ها و اهالی موسیقی نوشتیم این بار نوبت به بازیگران و کارگردانان فعال در حوزه مجازی رسید. قطعا هنرمندان زیادی هستند که اگر نام آنها را در این محیط search کنید با صفحه هایی از آنها مواجه می شویداما ما در این گزارش تنها از هنرمندانی یاد کرده ایم که تقریبا مطمئن هستیم که صفحه شان توسط خودشان مدیریت می شود. پس خواندن این گزارش را از دست ندهید.

بهرام رادان و تکیه به 59 هزار نفر

بازیگران پرکارتر از کارگردانان هستند و نگاه جدی آنها را به این محیط ها ندارند. گرمتر هستند و به نظر می رسد از اینکه با fan هایشان ارتباط برقرار کنند خیلی لذت می برند، البته برخی از آنها گویا به شدت تایید طلب هستند و شنیده شده که خواندن برخی از کامنت ها به آنها حسابی انرژی می دهد و تا چند روز با مرور آن کامنت ها روی فرم هستند!


فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

ستاره های دنیای بازیگری معمولا دردسرهای زیادی دارند یکی از آنها ایجاد صفحه های fake یا همان تقلبی و الکی خودمان است. از بهرام رادان چندین صفحه در فیس بوک و اینستاگرام هست که در هر دو محیط تنها یک صفحه رسمی است و خودش آن را مدیریت می کند. او در این چند ماهه بیشتر در اینستاگرام فعال بوده و عکس های زیادی share کرده. پرچم او در اینستاگرام بالای قله است و با ۵۹ هزار بیننده بیشترین طرفدار را در میان بازیگران مرد در اینستا دارد. او در فیس بوکش کمتر اظهارنظر می کند و بیشتر اوقات با مطلبی را دوباره share می کند یا عکس از خودش به اشتراک می گذارد.


امپراتوری الناز شاکردوست!

اما اگر فکر می کنید بهرام رادان در اینستاگرام بی رقیب است سخت در اشتباهید چون الناز شاکردوست برای خودش در این محیط امپراتوری دارد و با 64 هزار بیننده به عنوان یک بازیگر زن به خودش افتخار می کند. او معمولا جواب کامنت هایش را نمی دهد اما به فاصله چند روز در میان، عکس share می کند. عکس هایش هم تماشایی است چون برخلاف دیگر بازیگران در هر موقعیتی عکس می گیرد و آن را به اشتراک می گذارد و حسابی با هوادارانش خاکی است! اگر در این محیط او را دنبال می کنید خواندن کامنت های عکس های شاکردوست را از دست ندهید، اگر بیکار باشید تفریح خوبی است.

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی


یک حمایت 640 هزار نفری از آقای خاص!

حامد بهداد هم مانند رادان کلی پیج تقلبی دارد و به جز دوستانش کمتر کسی می داند که کدام پیج در فیس بوک توسط او اداره می شود. اما به نظر می رسد همان صفحه ای که با 640 هزار لایک پیشتاز است زیر نظر اوست. از آخرین مطلبی هم که نوشته می توان حدس زد که از مازیار فلاحی و حرکتی که او برای پدرش در کنسرتش انجام داده خیلی هیجان زده شده است. در اینستاگرام هر 4 صفحه با نام او وجود دارد که هیچکدام زیر نظر او نیست.

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی


مهناز افشار فعال!

مهناز افشار در فیس بوک صفحه ای دارد که 303 هزار نفر آن را دنبال می کنند و از این حیث از دیگر بازیگران زن متمایز است. او کلا فعالیت مجازی اش زیاد است و با مخاطبانش خیلی خوب ارتباط برقرار می کند. معمولا پاسخ کامنت هایش را تا حدودی می دهد و درباره مسائل روز پست های زیادی دارد. از تبریک و تسلیت تا هواداری از بازیکنان فوتبال و والیبال و خواننده های شاخصی مثل محمدرضا شجریان و ... در اینستاگرام هم پیجش 1200 نفر بیننده دارد و تا به الان 42 عکس از خودش در موقعیت های مختلف share کرده است.

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی



Style

محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران بیشتر در اینستاگرام فعال است و پیجش در این محیط تقریبا ۲ هزار بیننده دارد. عکس هایی که در اینستاگرامش هم منتشر می کند دیدنی است و می توانید این ستاره را در پوزیشن ها و مکان های متفاوت ببینید که بیشتر آنها در ورزشگاه و در حال به رخ کشیدن عضلات است!

در زیر عکس هایش هم کامنت های خواندنی ثبت شده که همگی از ظاهر او تا دلتان بخواهد تعریف کرده اند. در فیس بوک هم صفحه های زیادی با نام او تاسیس شده و فن پیجش تقریبا ۲۰ هزار بیننده دارد.

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی


چشم، چشم، دو ابرو

آنا نعمتی در اینستاگرام حضوری فعال دارد و با 21 هزار بیننده اش زود به زود با عکس هایش ارتباط برقرار می کند. او به کلوزآپ صورتش علاقه زیادی دارد و فریم های زیادی از کلوزآپ چهره اش منتشر کرده، علاوه بر آن عکس هایی از تازه ترین فعالیت هایش هم در این صفحه پیدا می کنید که ارزش تماشا دارد. در فن پیجش در فیس بوک آمده که او در اینستاگرام حضور ندارد اما عکس هایی که در این محیط منتشر شده خلاف این مطلب را می گوید.

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی


تهرانی علیه تهرانی

هدیه تهرانی چندین صفحه در فیس بوک دارد که هیچ کدام مال خودش نیست و یکی از آنها هم که بیشترین بیننده در حدود 150 هزار نفر دارد گویا توسط یکی از منتقدان این بازیگر مدیریت می شود چرا که جز گلایه از همه چیز اعم از وضعیت سیاسی و اجتماعی و خرید و فروش سگ و گربه و جواهرات فعالیت دیگری در آن مشاهده نمی شود! او این روزها دغدغه های زیادی در فدراسیون ووشو و سینما دارد که قطعا وقتی برای فیس بودک پیدا نمی کند، بنابراین دنبال او نگردید، اینجا پیدایش نخواهید کرد.


مجری بی رقیب

احسان علیخانی از آن دست هنرمندانی است که صفحه های fake زیادی از او در فیس بوک وجود دارد اما تنها یک صفحه توسط خود او اداره می شود که تقریبا ۱۳۰ هزار بیننده دارد و با این تعداد بیننده در میان مجریان دیگر پرچمش بالاست! آخرین مطلبی که نوشته است روایت او از عیادت بچه های سرطانی است که با عکسی از این حضور همراه است. او در اینستاگرام صفحه ای ندارد ولی تا دلتان بخواهد fanpage از او در این محیط موجود است.


فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی


این خانواده محبوب

مهراب قاسم خانی هم از فعالان فیس بوک و اینستاگرام است و نوشته هایش در فیس بوک کلی خواننده دارد چون لحن شیرین و طنازانه اش در آن جاری است. در اینستاگرام هم عکس های زیادی از خودش، پسر و همسرش share کرده که کامنت های تاییدکننده و قربان و صدقه های زیر آن پست ها نشان می دهد که چقدر این خانواده طرفدار دارند.

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی


نقش پر رنگ خاله ریزه و استقلال!

سحر قریشی در فیس بوک یک صفحه با 9 هزار نفر بیننده دارد و در اینستاگرام هم صفحه ای 15 هزار نفره. هر دو هم بعد از اسم و فامیل سال تولدش یعنی 1366 ثبت شده. در ایسنتاگرامش عکس هایی با گریم های متفاوت از او می بینید و نوشته ای چند خطی که گاهی گلایه است و گاهی تبریک. در فیس بوکش اما متنوع تر عمل می کند؛ او درباره استقلال، خاله ریزه و قاشق سحرآمیز، سهراب سپهری، اکبر عبدی و خصوصا برادرش سپهر که گویا خیلی دوستش دارد پست های متنوعی منتشر کرده.

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی


شریفی نیاهای مجازی

خانواده شریفی نیا هم در اینستاگرام رفت و آمد زیادی دارند. مهراوه با 16 هزار بیننده و ملیکا با 10 هزار بیننده عکس های متفاوتی به اشتراک می گذارند که توضیحات ملیکا زیر هر عکس بسیار خواندنی است. او طبع شاعرانه ای دارد و حتی درباره سوسکی که در پیتزایش پیدا شده توضیح فلسفی نوشته که خواندنش خالی از لطف نیست اما بد نیست بدانید که شریفی نیای پدر هم به تازگی عضو این محیط شده و در همان بدو ورودش 142 نفر بیننده اش شدند و او هم 2 عکس share کرده که هر دو در اصفهان گرفته شده و مشخص می شود که به او در جشنواره کودک خیلی خوش می گذرد.

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی


خاکی خاکی

بهنوش بختیاری حسابی سرش با صفحه شخصی اش در فیس بوک گرم است و فعالیت زیادی در این محیط دارد. ادبیات بسیار صمیمانه ای با مخاطبانش دارد و از دکتر روحانی و حادثه دیده های جاده قم - تهران در صفحه اش می نویسد تا تبریک تولد به مجید صالحی و عادل فردوسی پور و سر به سر گذاشتن با فرزاد حسنی و احسان علیخانی. تقریبا 4 هزار نفر او را دنبال می کنند. او در اینستاگرام صفحه ای ندارد.

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی


عکس های تماشایی آقای پورسرخ

پوریا سرخ هم دیگر بازیگری است که در اینستاگرام دیده شده و تقریبا 8 هزار نفر پیگیر او هستند. عکس های او خیلی تماشایی است و قطعا نمی توانیدبدون لایکو در مواردی کامنت از کنار آنها به راحتی بگذرید!

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

******************************

از دیگر بازیگرانی که در اینستاگرام حضور دارند می توان به مهدی پاکدل، شقایق فراهانی، الهام پاوه نژاد، بهنوش طباطبایی، امیر آقایی، مازیار میری، کامبیز دیرباز، پندار اکبری، هادی کاظمی، بهرنگ علوی، سمانه پاکدل، جواد عزتی، لیندا کیانی، نیما شاهرخ شاهی، پریناز ایزدیار، خاطره اسدی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سامان مقدم، علی قربان زاده، شبنم مقدمی، شهرام حقیقت دوست، شاهرخ استخری، تینا آخوندتبار و ... اشاره کرد.



کارگردان های مدرن!

به نظر می رسد که بعضی از کارگردان ها از فیس بوک برای خلق اثر الهام می گیرند چرا که برخی از آنها مدت زیادی در این محیط هستند و هر بار که پایمان را به فیس بوک گذاشتیم دیدیم که چراغ آنها هم روشن است! برخی اما چراغ خاموش می آیند و حسابی فعال هستند. مانی حقیقی یکی از آنهاست که تقریبا ۷ هزار نفر صفحه اش را دنبال می کنند و خودش هم خیلی پیگیر فیس بوکش است!

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

چندین بار به واسطه نوشته هایش در این صفحه جنجال هایی درست شده، نمونه آخرش دعوایش با بهروز افخمی بود که جرقه اش از فیس بوک زده شد. او گاهی جواب کامنت هایش را می دهد و البته تجربه مرور کامنت های او به ما ثابت کرده که نباید با این کارگردان - بازیگر دوست داشتنی کل کل کنید چون تا کامنت تندی ببیند جوری جواب شما را می دهد که موجودیت تان در میان friend هایتان زیر سوال برودت و احساس بی هویتی کنید!

بهرام بیضایی یکی دیگر از چهره های جذاب فیس بوک است که در آن سوی دنیا گاهی مطالب و ویدئوهایی share می کند که ۲۴ هزار بیننده اش آن را تماشا و لایک کنند. نوشته های بیضایی در این صفحه بسیار خواندنی است. مهدی کرم پور، ابوالحسن داوودی، پرویز شهبازی، محمد رحمانیان، سامان سالور، سام قریبیان، پریسا بخت آور و ... گاه گاهی سر می زنند و پستی می نویسند. پیمان معادی هم صفحه ای دارد که تقریبا هیچ وقت به آن سر نمی زند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      که چی حالا ؟
      انقدر بدم میاد از این لوس بازیا

      یه مشت هنرپیشه لوس پرمدعا

      پاسخ ها

      • کاربر

        و یه مشت آدم بیکار و علاف که به جای خوندن 4 تا کتاب درست و حسابی یا انجام داوطلبانه یه کار خیر هی تند تند پیج اینا رو چک می کنن

      • بدون نام

        دقیقا.

      • محسن

        اما اینقدر برای شما مهم هستند که مطلبی هم که در مورد آنهاست را مورد نقد و نظر قرار می دهید. درود بر شما

      • کاربر

        نه آقا محسن ، اونها مهم نیستند چون من هیچکدومشون رو نمی شناسم ، خارج از کشور هستم و خیلی وقته که فیلم ایرونی ندیدم ،برام هم مهم نیست که کی هستند اما برام مهمه که بدونم مردم ایران چطوری اند ، چند درصد هنوز سطحی نگرنند چند درصد رشد فکری داشتند ، چه تعداد تحصیل کرده هنوز تو عالم بچگی سیر می کنند و میشینند پای پیج اینا و .... اینا میخوان به بچه هاشون چی یاد بدند؟ یه بابا و مامان علاف که عاشق اتلاف وقته چه نوع الگویی میخواد باشه واسه نسل آینده ....واسه یه آدم بالای 25 سال دیگه وقت اون رسیده که به جای این اداها ، کمی جدی تر به زندگی نگاه کنه و سعی کنه مثمر ثمر باشه ....تو کشورهای غربی این کارا مال جونک های 15 تا20 الی 21 ساله

      • رویا

        ریحان تو لازم نیست جای یه آدم هنرمند و محبوب نظر بدی
        اتفاقا خیلی هم به هواداری نیاز دارند اگر هوادار نباشه هنرمند معنی ندازه
        کیف میکنند ببینند ارشون حمایت میشه
        دوما تو به خودت بخند کار دیگران جای تحسین داره نه خنده

    • بدون نام

      من که عمرا تو صفحه هیچکدوم از اینا نمیرم کامنتم نمیذارم براشون .

    • رویا

      به جای این حاشبه ها میخوام به اصل مطلب اشاره داشته باشم
      من هیچ کدوم از این آقایون و خانم های خودشیقته کم هنر و بی هنر و یا اسیر شهرت رو هنرمند نمی دونم و اصلا هم فیس بوک و این مسخره بازی ها که یعنی بله ما هم هستیم رو نه دوست دارم نه دنبال میکنم
      اصل مطلب من روی تیتری که زده شده
      علیخانی مجری بی رقیب !!!!!
      واقعا این تیتر ها نسنجیده رو کی میزنه لابد پارتی بازی دیگه
      علیخانی مجری قابلی نیست چه رسد به بی رقب
      آهسته توهم بهش یدید لطفا
      همه میدونند عمرا بتونه با استاد فرزاد حسنی عزیز رقابت داشته باشه
      بعدشم جنابی که این مطلبو نوشتی
      استاد فرزاد حسنی عزیز اصلا صفحه ای در فیس بوک نداره دمش گرم
      اگر داشت لایک و بازدیدش میترکوند
      در ضمن زیاد این بازدید و لابک ها رو جدی نگیرید محبوبیت آدم ها در فلب مردم لابک میخوره
      درست مث استاد فرزاد حسنی عزیز

      پاسخ ها

      • SAMA

        والا کلمه ی بی رقیب بهتر از استاد ی که شما گفتی بود

      • بدون نام

        همچین استاد استاد میکنه که کسی ندونه فکر میکنه داره در مورد چه شخص شخیصی صحبت میکنه . جمع کن بابا

      • فاطمه

        رويا جان ، استاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! كي !!!!!!!!!!!!؟

      • رویا

        جناب کاربر پ نه پ شما استادی ؟
        در ضمن در مورد استاد فرزاد حسنی عزیز درست صحبت کن
        بیشتر از اونی که فکرش کنی شخص شخیصی هستند در ذهن کوچیک شما نمیگنجه
        کلمه ی بی رقیب نهایت بی انصافی و آخر توهم به علیخانی ست

      • kerza

        رویا جون واقعأ رفتی تو رویا یا بیداری!!!!!!!!!!!!!

      • هتی

        فرزاد حسنی تو چیزهای دیگه غیر از مجری گری استاده...خاطرتون که هست؟

      • المیرا

        از اجرای فرزاد حسنی متنفرم

      • بدون نام

        رویا استاد تو باشه. ما میبخشیمش به تو. واقعا به کجا رسیدیم که یه مجری باید استادمون باشه.

      • رویا

        خانم هتی تکیه اندازی شروع شد نه بفرمایید در چه چیزی استاد هستند ؟ ما چیزی خاطرمون نمیاد
        بفرمایید از خاطر شما دیلیتش کنیم
        آماد ام بشنوم
        شما استاد ندون ایشونو این از درک شما ناشی میشه
        به باور و اعتقادت دیگران احترام بذازید لطفا
        خانم المیرا شما متنفرید خب باش حتما از اجراهای مصنوعی و نمایش بازی دیگران خوشتون میاد
        ببخشید شما کج سلیقه هستید
        بنده در واقعیتی سیر میکنم که به مذاق شما خوش نمیاد باور من رویا ست واسه شما
        مهندس فرزاد حسنی عزیز با سواد با شعور و روشنفکر هستند و در اجرا حرف اول و آخر میزنند
        این برای من یعنی استاد یعنی کسی که شایسته ی این لقبه
        حالا شما چرا دارید حرض میخورید از جیب شما مگه قرار کم شه ؟

      • SAMA

        فرزاد حسنی استاد ممنوع تصویر شدنه

      • بدون نام

        رویاااااااااااا استاد بهنوش بختیاری رو جا گذاشتیا

      • لیموترش

        sama جان با شما موافقم

      • آیلین

        این استاد شما چند ساله اصلا کجاس که تو تلویزیون حتی اجازه یک ساعت برنامه هم بهش نمیدن .
        با نظر هتی موافقم ایشون در هر زمینه ای استادن به جز اجرا و انقدر مشغول ابرو برداشتن هستن که دیگه وقت فیسبوک و اینجور چیزا ندارن .
        " احسان علیخانی مجری بی رقیب "

      • رویا

        خانم sama شما استاد چی هستی ؟ حسادت دیگه درسته
        نه جونم اونی که استاد ممنوع کردن همون رسانه ی میلی شماست
        مهندس فرزاد حسنی استاد جسارت استاد حرف درست و حق گفتنه
        کاری که کم ترین کسی در این رسانه میلی انجام داده
        در ضمن ایشون هیچ وقت ممنوع التصویر نبودند
        بلکه محدود الفعالیت بودند این محدودیت هم خودشون گفتند بحشی بخاطر خودش بوده چون نمیتونه یه آدم دم دستی باشه افتاد
        خانم آیلین ان شالله به زودی برنامه ی روتین و فاخر هم بهشون داده میشه
        همون طوری که این مدت در رادیو در فشانی مکنند و برنامه ی خوب دارند تی وی هم میان
        این مدت هم شما کجا بودی که برنامه های خوب ایشون دررادیو بشنوی ؟
        برنامه هایی که فقط شنیدن نیست همه حستو درگیر میکنه و این تبحر ایشون در اجراست
        در ضمن ایشون عقده ی اجرا نداره مث بعضی هر کاری کنه که دوباره گوشه چشمی بهش داشته باشند
        خبلی برنامه ها هم بهش پیشنهاد میدن خودش قبو ل نمیکنه
        با منت و ناز میاد کجای کاری

      • رویا

        در ضمن خانم آیلین جناب فرزاد حسنی عزیز وقتشون گرانبها تر از این چرت بازی ها مث فیس بوک میدونند دوست ندارند پیج داشته باشند چون بسیار اهل مطالعه هستند
        یه بار اگر سعادت میشد پای برنامه هاش می بودی متوجه میشدی چقدر سوادش و اطالاعاتش و دایره لغاتش نسیت به همین مثلا یازیگرا و اون علیخانی تون بالاست
        این فرق ایشون با مسخره بازی اینا
        ابروهای قشنگش به خودش مربوط

      • فاطمه

        اگه بخوای لفظ استادو برای مجریها بذاری شایسته ترین فرد به نظر من جعفر خسروی هست. اگه یه بار برنامه زنده باد زندگی رو ببینی میفهمی چی میگم! روی حرف زدنش به طرز عجیبی تسلط داره. حاضر جواب هست ولی نا با پررو بازی.

      • آیلین

        رویا جون باید به عرضتون برسونم که من همه برنامه های فرزاد حسنیو تا الان دیدم اینم میدونم که اطلاعاتشون خیلی بالاس ولی این دلیل نمیشه که شما به احسان توهین کنید احسانم اطلاعاتش بالاس خب اصلا شما از حسنی طرفداری کن دیگه چی کار به احسان داری که انقدر این دو تا رو با هم مقایسه میکنی .
        خب هر هنرمندی طرفدارای خاص خودشو داره لطفا یاد بگیرید که به نظر دیگران احترام بذارید .

      • SAMA

        به چیه حسنی حسادت کنم؟!!!!!راستی حسنی و ازاده نامداری استاد کنسرت رفتن هم هستن تابستون از هیچ کنسرتی جا نموندن

      • رویا

        آیلین خانم فعلا شما یه فرزاد حسنی توهین کردی
        من توهین نکردم من نقد کردم و از حق ضایع شده ی فرزاد حسنی عزیز با زدن این تیتر و بزرگ کردن الکی علیخانی دفاع کردم

      • hanieh

        رویا جان باهات موافقم100درصد

      • رضا

        احسان علیخانی اصلا با فرزاد حسنی قابل مقایسه است؟آقا فرزاد تکی.

      • ریحان

        آقا بحث نکنین این رویا خوده فرزاد حسنیه داره واسه خودش تبلیغ میکنه

      • بدون نام

        با نظرت در مورد فرزاد حسنی موافقم

      • رویا

        هانیه جون وآقا رضا ممنووووون دمتون گرم
        ریحانه جان چرا همچنین فکری کردی
        استاد فرزاد حسنی عزیز به قدری محبوب و طرفدار داره که نیازی نیست خودشون وارد عمل شن
        من دخترم و هوادار و دوستدار واقعی ایشون وبلاگ هم دارم بازم شک داری عزیزم
        استاد فرزاد حسنی عزیز تو قلب من جا داره عزیزه یه دونه ست
        ثابت شده است نیازی به تبلیغ نداره

      • رویا

        sama جان فرزاد حسنی عزیز اگر چیزی برای حسادت نداشت که اینقدر مخالف و زیر آب زن نداشت اینقدر اذیت نمی شد
        بگو چی نداره که حسادت نداشته باشه
        ماشالا همه چی داره
        در ضمن بنده خدا سه چهارتا کنسرت رفت اونم مهمان وپژه بود و دعوتش کرده بودند
        حالا دوست داشته چند تا کنسرت بره برای تنوع اشکالی داره گناه داره ؟
        تازه اون خانم ممکن وادارش کنه باهاش بره کنسرت که دیده شه بواسطه ی استاد عزیز
        وگرنه قبل ازدواجش اینقدر کنسرت نرفته بود
        تو سال دو تا اونم هر چند ماه یک بار استاد عزیز منظورمه

      • آیلین

        من اگرم توهین کردم به خاطر این بود که شما همیشه دارید به احسان توهین میکنید رویا خانم بار اولتون که نیست کار همیشگیتونه در ضمن از کی تا حالا گفتن اینکه علیخانی مجریه قابلی نیست یا اجرای کلنگیه علیخانی توهین به حساب نمیاد ؟
        اگر واسه شما اینا توهین نیست واسه من که از طرفداراشم توهین به حساب میاد .
        شما میتونید از فرزاد حسنی طرفداری بکنید بدون اینکه اصلا با احسان مقایسش بکنید و حرفی از احسان نیارید تا ماهم با فرزاد حسنی کاری نداشته باشیم .
        متاسفانه شما همش مشغول مقایسه این دو با هم هستید .

      • ریحان

        خانم ها و آقایون محترم
        بجای طرفداری از این و اون سعی کنین خودتون انقدر خوب و با ادب باشید که الگو بقیه بشین و بقیه ازتون اینطور طرفداری کنن وگرنه نه حسنی و نه علیخانی به این طرفداری ها نیازی ندارن
        تازه اگرهم میفهمیدن بهتون میخندیدن

    • بدون نام

      چه عالی بهنوش بختیاری رو نمیدونستم ممنون

    • ویدا

      ای بابا !!! بازم که شاکردوست اینجاست !!
      اه اه اه
      شاکردوست اینجا ،شاکردوست اونجا ، شاکردوست همه جااااااااااا!
      زبل خانیه واس خودش...

      پاسخ ها

      • خردادي

        منم ازش بدم مياد ، دختره يه عشوه گر بازيگر نما .

    • لیموترش

      رویا جان اولش که از لفظ بی رقیب خطاب کردن علیخانی انتقاد کردی خوشم اومد اما با استاد گفتنت به حسنی همه شو خراب کردی . عادت ماست یکیو خیلی بزرگ می کنیم در حد استادی فکرشو کنید 20 سال دیگه به علی صادقی بگن استاد صادقی مثل خیلی از این القاب که به خیلیا که لیاقتشو ندارن دادن

      پاسخ ها

      • رویا

        نمی دونستم شما لیاقت افراد رو مشخص میکنید
        در ضمن از خراب کردن صحبت کردی
        یاد ساخت و ساز افتادم
        اجرایی که مث خونه کلنگی میمونه آدم خرابش کنه که چی بشه ؟ فوقش بتونه به آپارتمان چهار طیقه بسازه
        اجرای کلنگی علخانی هم همین جوریه بدرد خراب کردن نمیخوره
        چون نمیشه جاش برج ساخت
        اجرای فرزاد حسنی عزیز مث همون برج میمونه از اول برج بوده نیازی به ساخت و ساز و تخریب دیگران نداره

    • بدون نام

      مطلب باحالی بود

    • نسیم

      حالا مثلا چه اشکالی داره اینا مگه آدم نیستن.مثلا هنرمندای کشورای دیگه خیلی هنرمندن!!!حالا چه اشکالی داره جوونی که با صفحه فیس بوک بهرام رادان حال میکنه بره حالشو بکنه.لطفا یه کم لارج باشینو بذارین بقیه اونطوری که دوس دارن زندگی کنن

      پاسخ ها

      • رویا

        از مثلا بازیگرای ما خیلی هنرمند تر هستند یه نگاه به بازی هاشون زحمتی که میکشند و صنعت سینماشون بنداز بعد حرف بزنه
        تا زه مث این عملی و ادا اطواری های بازیگرای ایران ادعا هم ندارند

      • آیلین

        نسیم جون باهات موافقم .

    • آیدا

      احسان علیخانی مجری بی رقیب ..... واقعا گل گفتید .

      پاسخ ها

      • رویا

        واقعا بی جا و مزخرف گفتند

      • میلاد

        صد آفرین به شما رویا خانم.

      • رویا

        مرسی آقا میلاد ممنوووون
        دم شما هم گرم دادا

    • وحید

      مشکل ما اینه که آدم های یک بعدی هستیم. و همه چیز رو می خواهیم در همین یک بعد جا بدیم. شما توی پیشرفته ترین کشور های دنیا رو هم که ببینید همین موارد هست. مثلا برای امضا گرفتن از یه بازیگر محبوب سر و دست میشکنند اما این یه بعد از زندگیشونه و چیز های دیگه سر جای خودشه...
      مهم نیست که من طرفدار کی باشم مهم اینه که بین آدم های صادق و آدم های ریا کار فرق قایل باشم.
      موفق باشید...

    • سعید

      راستش من از اجرای فرزاد خیلی خوشم میاد و با رویا موافقم ولی نه در سطح استاد اخه اینجا تا کسی میاد به استادی برسه فینیش میشه!!!

      پاسخ ها

      • رویا

        مرسی آقا سعید ولی خدانکنه دیگه تکرار نکنید لطفا

    • پریا

      بله این خانم شاکردوست وقریشی حضور خیلی فعالی در اینستاگرام وفیس بوک دارن،عکسای شخصی وبی حجاب وخلاف عرفشون رو روی صفحه هاشون قرار میدن تا بازدید صفحاتشون بالا بره،یه زمانی اگه یه عکس شخصی از یه بازیگر پخش میشد،بیچاره یا افسرذگی می گرفت یا از سر بی آبرویی مجبور میشد بره از مملکتش،حالا خودشون با نهایت افتخار اقدام به پخش عکس های شخصیشون می کنن بعضیا!
      خواهشا انکار نکنید چون من بار ها از اینستاگرام این هنرمندان دیدن کردم ودیدم چه عکسایی رو پخش می کنن،همشون همین طورن اول کامنتمم گفتم که مخصوصااینستاگرام شاکردوست وقریشی اوج بی حیاییه...

      پاسخ ها

      • ویدا

        +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

        کاش میتونستم بهت یه تنه هزارتا لایک بدم

      • کاربر

        این بازیگرا وقتی یکم بر و رو دارن دست و پاشونو گم میکنن ! فقط ذکر و فکرشون اینه که به دنیا یه جورایی ثابت کنن عاغا من خیلی خوشگلم خواهشا بنده رو نگاه کنید ...

    • صبا

      اینا یه مشت آدم بی هنر بی کار هستند که هزینه ی مشهور شدنشون، فقط تیپ و لباسای آنچنانی و آرایش های نامتعارف و قد و هیکله؛ نه هنر و هنرمندی.

    • فرحناز

      هنرمندان واقعی مثل پرویز پرستویی و رضا کیانیان و .... نه وقت این کارارو دارن نه حوصله ونه نیازی به دیده شدن اینچنینی چون همین به اصطلاح هنرمندایی که نام میبرید و بعضی از مردم خودشونو برای اینا میکشن آرزو دارن تو یه سکانس حتی نوچه ی اینا باشن این یعنی هنر من که اصلا وقت و حوصله ی گشتن تو این صفحه هارو ندارم و اصلا نمیفهمم که چی بریم اونجا 4تا جمله ی مسخره یارو نوشته ماهم هی الکی لایک بزنیم یارو واسه بچه محلاش تعریف کنه دور هم خرکیف بشن

    • کاربر

      احسان علیخانی مجری بی رقیب

    • بدون نام

      من که عمرا نه به اینا سر میزنم و نه این خبرا برام مهمه. اینا هم آدمهای معمولی هستن مثل من و شما. چرا الکی اینا رو بزرگ می کنید؟ این همه دانشمند و متخصص جوان داریم که دنیا برای جذبشون سرودست میشکنن بعد 4 تا بچه ننر و لوس رو میکنیم الگو

    • farnaz

      بچه ها جنگ نکنید دعوا میشه؟!!خخخخ
      یکی نیست بگه تو استاد فرزاد رو دوست داری چرا به اقای علیخانی توهین میکنی آخه؟؟؟

      پاسخ ها

      • آیلین

        خب منم همینو میگم دیگه . بالاخره یکی پیدا شد حرف منو متوجه بشه .
        رویا فکر میکنه وقتی میخواد از فرزاد حسنی طرفداری کنه باید همش به احسان علیخانی انتقاد و توهین کنه .

    • بهااااااااار

      فرزاد حسنی بدترین مجری در تلویزیون...همین و بس...

    • بدون نام

      راستی بچه ها می دونستین که فرزاد مجبوری این آزاده رو گرفته .
      چن وقتی هم هس که دل و دماغ نداره
      بیچاره فرزاد از بس که الکی پشتش حرف و حدیث راه انداختن.فک کنم نتونن همدیگرو تحمل کنن .این نامداری خیلی سبک تر از اون چیزیه که نشون میده .
      تازه من شنیدم با مادرشم سر این موضوع قهرن

      پاسخ ها

      • رویا

        دوست عزیز شما از کجا میدونید؟ مطمئنی
        لطفا بیشتر توضیح بده ممنون میشم
        اینا که تازه عکس تولد دادن بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج