۱۲۶۳۴۱۹
۹۳ نظر
۳۸۷۵۷
۹۳ نظر
۳۸۷۵۷
پ

خبرسازترین مجری این روزهای صداوسیما؛ در صدر و بی‌رقیب

این سال‌ها مجری‌هایی در تلویزیون ظاهر و مشهور می‌شوند که مشخصا برچسب یک جریان سیاسی خاص را بر سینه دارند و اتفاقا از این فرصت نیز استفاده می‌کنند.

برترین‌ها: این سال‌ها مجری‌هایی در تلویزیون ظاهر و مشهور می‌شوند که مشخصا برچسب یک جریان سیاسی خاص را بر سینه دارند و اتفاقا از این فرصت نیز استفاده می‌کنند. امیرحسین ثابتی یکی از همین مجری‌هاست، او این روزها با اظهارنظرهای پیاپی درباره موضوعات مختلف، خصوصا فوتبال به شدت خبرساز شده، او جزو کاروان اعزامی صداوسیما به قطر است و خب بنا به تصاویری که منتشر شده، حواشی زیادی شکل گرفته. ثابتی اما در این روزها دائما تلاش می‌کند بابت تک تک انتقاداتی که پیرامونش شکل گرفته، پاسخگو باشد و البته او زاویه متفاوتی در تحلیل‌هایش دارد که طبعا مخالفانی هم دارد، همان گونه که قطعا عده قابل توجهی هم با او و تحلیل‌هایش موافق هستند. مثلا نگاه او در نقد علی کریمی و علی دایی در ساعات گذشته خبرساز بوده و به طور کلی تحلیل‌هایی از این قِسم که در نقطه تلاقی ورزش و سیاست ایستاده قاعدتا در این روزها توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب می‌کند. این مطلب مروری‌ست بر برخی بزنگاه‌های خبرساز مجری جوان تلویزیون.

خبرسازترین مجری این روزهای صداوسیما؛ در صدر و بی‌رقیب

او روز گذشته در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ‌‌کریمی و دایی ستاره های فوتبال نسلهای قبل بودند اما هیچوقت نتوانستند در جام جهانی به موفقیتی برسند و حتی یکبار از گروه صعود کنند؛ لذا یک تحلیل جدی این است که جنگ روانی این روزهایشان علیه تیم ملی اقدامی حسودانه برای موفق نشدن نسل جدید فوتبال ایران جهت حفظ چهره نوستالژیک خودشان است.

خبرسازترین مجری این روزهای صداوسیما؛ در صدر و بی‌رقیب

او در رابطه با حضورش در جام جهانی نیز نوشت: بی‌بی‌سی گزارش مفصلی علیه بنده و چند خبرنگار دیگر در قطر کار کرده که چرا ما به اینجا آمدیم؟ آیا ماموریت رسانه ای مساله عجیبی است؟ خیر! BBC ناراحت است که چرا این بار رسانه‌ها به جای انفعال، فعالانه عمل کردند و فضا برای جولان خبرنگاران ضدانقلاب فراهم نشده.

دوران اینکه بگویید جام جهانی یک اتفاق ورزشی است و باید فقط خبرنگار ورزشی برود یا مثل دوره قبل سلبریتی‌ها بروند فقط فوتبال ببینند و برگردند تمام شده. در این جنگ رسانه‌ای تمام عیار که همه چیز را اتفاقا سیاسی کرده‌اید، پاسخ درخور خواهید دید کمااینکه تیرتان در قطر هم کمانه کرد.


زنده باد مخالف من، زنده باد تحمل مخالف

این مجری در تاریخ 12 بهمن سال گذشته نیز تریبون یکی از برنامه‌هایش را در اختیار دو اصلاح‌طلب قرار داد که به اتهاماتی که علیه آن‌ها وارد شده بود پاسخ دهند؛ اما مهمانان برنامه در واکنش به رفتار مجری برنامه و در اعتراض به آنچه بی‌عدالتی برنامه می‌خواندند، در میانه پخش زنده برنامه را ترک کردند. و این مجری در واکنش به این موضوع نوشت: از نظر من خانم ملاوردی و خانم شجاعی تصمیم خوبی گرفتند. من به‌شخصه از هر دو بزرگوار تشکر می‌کنم. چون علاوه بر اینکه چهره گفتمان اصلاحات را در موضوع زنان و خانواده نشان دادند، کار را برای مخاطبان ما هم آسان کردند. قضاوت با بینندگان برنامه! و در توئیتی دیگر نوشت: زنده باد مخالف من ، زنده باد تحمل مخالف و زنده باد گفتگوی تمدن ها 

خبرسازترین مجری این روزهای صداوسیما؛ در صدر و بی‌رقیب


مجادله‌ای درباره «ظریف»

امیرحسین ثابتی در مرداد ماه 98 نیز در برنامه اینترنتی «رو در رو»،  محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه را دوست کفار و غرب‌گراترین وزیر خارجه انقلاب خواند.

متن کامل توییت او به این شرح است: «ساعاتی قبل خزانه داری امریکا جواد ظریف غربگراترین وزیر خارجه تاریخ بعد انقلاب را تحریم کرد. این تحریم البته نمادین است و اثر واقعی ندارد اما آن را باید به مثابه یک سنت الهی فهمید وقتی خلاف دستور خدا همه اعتبارت را دوستی با کفار قرار دهی، همانها بیشترین تحقیر را علیهت بکار می‌گیرند.»


سر شاخ با دانشجویان

ثابتی اخیرا نیز در توئیتر  با «اوباش» خواندن دانشجویان معترض نوشت: از همه مخاطبان عذرخواهی می‌‍کنم اما برای شناخت درست این اوباش، چاره‌ای جز نشان دادن حقیقت نیست. او در ادامه نوشت: جمهوری اسلامی و وزارت علوم تا کی می‌خواهند با این اراذل مسامحه کنند و حتی هزینه تحصیل‌شان را از بیت‌المال بدهند؟ اینها لایق سرمایه‌گذاری برای رشد در طویله هم نیستند، چه برسد دانشگاه.

خبرسازترین مجری این روزهای صداوسیما؛ در صدر و بی‌رقیب


این مدیریت کاریکاتوری است نه جهادی!

در شهریور امسال نیز محمد امین سلیمی مجری بخش «خبر» برنامه جهان آرا در رابطه با مراسم اربعین اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین یک حادثه مثل سیل و زلزله نیست که مسئولان را غافلگیر کند، یک اتفاق پیش‌بینی شده با زمان و مکان دقیق است ولی حالا می‌بینیم هم اطلاعات غیر شفافی از مرزها به گوش می‌رسد و هم مسئولان تقصیر را به گردن طرف عراقی بیندازند. امیرحسین ثابتی در انتقاد به برخی مسئولان و عملکردشان در این باره گفت: «ظاهرا سامانه سماح هم یک کار نمایشی است؛ مشخص نیست مسئولان غافلگیر می‌شوند؟ اگر قرار بود غافلگیر شوند اصلا چرا این افراد مسئول شده‌اند؟ زیارت اربعین سفر سختی هست، ولی نه در این حد که برخی مسئولان ما با هدف توجیه مدیریت ضعیف خود، اربعین‌هراسی کنند! این مدیریت کاریکاتوری است نه مدیریت جهادی»


حمله به تیم مذاکره کننده ایران

این عضو جبهه پایداری همچنین در مرداد ماه خطاب به تیم مذاکره کننده نوشت: شرم آور است که مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایرانی همان منطق و ادبیات منفعلانه روحانی_ظریف را به کار می برد و احیای توافق هسته ای را اصل و اجرای حکم امام خمینی را مزاحم آن می‌بیند. اصل برجام نیز آورده‌ای برای کشور نداشت که این چنین ذلیلانه در تمنای احیای آن توافق استعماری هستید.

خبرسازترین مجری این روزهای صداوسیما؛ در صدر و بی‌رقیب


بشیر حسینی چه خاستگاهی دارد؟

امیرحسین ثابتی پس از تماشای آخرین قسمت مرحله دوم عصر جدید که گروه دختران پرواز با اجرای حرکات ورزشی و نمایشی 4 چراغ سفید از داوران این برنامه گرفتند، در کانال تلگرامی‌اش با انتقاد از رای مثبت سید بشیر حسینی نوشت: امشب ‌چند دختر جوان در ‎برنامه عصر جدید حرکات آکروباتیک انجام دادند و چهار چراغ سفید گرفتند. از امین حیایی و آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی انتظار خاصی نیست چون ظاهر و باطنشان یکی است. یعنی بعید است آنها از الگوسازی برای زنان با چنین مصادیقی مخالف باشند یا سبک زندگی متفاوتی را بپسندند. 

خبرسازترین مجری این روزهای صداوسیما؛ در صدر و بی‌رقیب

اما سوالم از بشیر حسینی است که این مدل الگوسازی برای دختران و زنان مردم دیگر را برای همسر و خواهر خودش هم می پسندد؟ اگر می پسندد که هیچ، اما اگر دوست ندارد همسر و خواهر خودش جلوی دوربین بالا و پایین بپرند تا چراغ سفید بگیرند، صادقانه عمل کند و چنین مدلی را برای زنان و دختران مردم به عنوان الگو تشویق نکند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      از قدیم گفته اند: از کوزه همان تراود که در اوست،...

    • ناشناس

      تا حالا اسمشم نشنیده بودم

    • فرهاد

      خیلی دوست داره که سر زبانها باشه مثل رائفی پور و حسن عباسی اینها کسانی هستند که حاضرند مردم انواع و اقسام ناسزا هارو نثارشان کنند ولی سر زبانها باشند

    • رسول

      حسود بودن بازیکنان سابق تیم را که چه عرض کنم.
      به من به عنوان فردی از این جامعه ۸۵ میلیونی این پیام را رساندند که شهروندی درجه ۲ در این کشور هستیم. از ما بهترانی در جامعه حضور دارند. واقعا جای ناراحتی است. شاید در ابتدا هم همین بوده و ما خواب بوده ایم.
      با آن پول‌هایی که به غیور مردان کنونی تیم دادند و تمام تلاشی که طی این ۱۰ سال صرف این تیم شد، گمان می‌کنم این اتفاق حتی از حداقل هم کمتر است

    • بدون نام

      لطفا تحقیق کنید با پول چه کسی به قطر ایشان رفته

    • بخدا همین تحلیل رو من داشتم و گفتم به دوستان که رفتارهای علی کریمی از حسادته او در زمان خودش هم با بازیکران دیگه تبانی کرده بود پاس به علی دایی ندن و باقی ماجرا !!!!!!
      واقعا ملت رو معطل خودشون کردن

    • دقیقااااااااا!!

    • سوگل

      این کلا با همه چی مشکل داره و به همه چی گیر میده از نظر ایشون فقط خودش ادم درستیه بقیه جهنمی هستن

    • مجید حیدری

      وقتی مجریهای طراز اول و فهمیده از صدا و سیما کنار کشیدند مشخصه که هر کی رو از گوشه و کنار صدا و سیما جمع میکنند و نیارن میشه مجری

    • ناشناس

      هرچقدر هم که جناب ثابتی را بکوبید باز نزد ما عزیز است و عزیزتر هم میشود.

      پاسخ ها

      • شاهین

        اره تو راست میگی ههه.برو یه قل دوقل بازی کن .توبه فوتبال چی

    • ناشناس

      دوزاری میلی

    • سعید

      چرت گفتن این روزا در صدا سیما میلی پول خوب بابتش میدن خدا بده شانس

    • حق طلب

      این یارو صاحب بی مایه ترین و سخیف ترین و سطحی ترین تحلیل های آبکی هست

    • رویا

      حرف حق زده

    • ناشناس

      تابنی واقعا چقدر کوته فکری.نگ ما نگ ما صداوسیمای ما

    • ناشناس

      میگه کریمی و دایی به این تیم جوان حسادت میکنند. تیم ما در جام جهانی. از نظر سنی بالاترین میانگین سنی رو داره. یعنی پیرترین. بعد هم همه چیز رو سیاسی کردین. این کار باعث فوتبال ما به مشکل بخورد

    • ناشناس

      ببشتر تحلیل های ایشان درست و جالب است.

    • م

      اون دوستانی که ایشون تأیید میکنید کی می خوابید از خواب بیدار بشید علی دایی کریمی با تلاش خودشون رسیدن اینجا ولی امثال این یارو داره با پول ما تو قطر میگرده و اراجیف نوشخوار میکنه

    • ناشناس

      لااااااااایک طلایی

    • ایرانی

      مبارک خودت به تنهایی وگرنه به درد کسی نمی خوره

    • ناشناس

      چندش با نظراتش این رو اولین باره میبینم

    • اسی

      از عقده داره منهدم میشه
      دوزاری

    • مهدی رمضانی اصفهان

      مرتیکه ... ، تو آن روز که هنوز نطفه‌ات بسته نشده بود ... ، آقایان کریمی و دایی ۵۰ میلیون نفر را شاد کردند ، حالا توی جوجه باصطلاح بچه مسلمون میخای از اینها اشکال بگیری .
      برو ...

    • مهدی رمضانی اصفهان

      ... سر صدا و سیمای ما ، که اَمثال فردوسی‌پور عزیز را از دست میدد و اَمثال این بچه ... را استخدام میکند .

    • ناشناس

      یک تار موی امثال علی کریمی و علی دایی میارزه به تمام اصولگراها و اصلاح طلبها .
      این که عددی نیست

    • ناشناس

      دمش گرم حرف حق تلخه

    • ناشناس

      اینا رو نگی که نمیبرنت. لابد به علت حسودی جنابعالی و زیاد ... تکان دادن به جای خبرنگار ورزشی تو رو با خودشون بردن. مال مردم تو گلوت گیر کنه

    • ناشناس

      ...س خور

    • ناشناس

      فاقد اهمیت

    • به توچه

      ایشون دور رسیده وگویا همه چی راهم میخواهد به لطف بیسواذان پاچه خوا مثل اینکه موفق هم هست البته تلاش میکندکه جزو تحریم شده های امریکابرود اگرکمی بیشترپاچه خواری شرق رابکند شایداربابش پوتین سفارش را به ترامپ بکتد

    • بیرو

      آفرین احسنت گل گفتید

    • مریم

      بله با همین نظریات ایشون با پول بیت الوار به سفر قطر کردند

    • علی

      علی کریمی و علی دایی پهلوانان ملت ایران هستن....بعضی از بازیکنان جوان هم مخالف اوضاع کشور هستن حتی کسایی که تو تیم ملی هستن پس اونا چی ..با پول بیت المال میری قطر بعد از خدا میگی؟

    • مهدی کاظمی

      یک کلام از مادر عروس. شما حرف نزنی میگن لال بود

    • somi

      تراز اول کی بوده؟ نکنه محمود شهریاری یا مزدک خائن رو میگی

    • somi

      ,دقیقا. عالی هستن

    • ناشناس

      صداوسیمای میلی با این مجری ها گور خودش رو کَنده ، این موجود چِندش آور با پول مردم رفته جام جهانی قطر به عیاشی و خوشگذرونی و بافتن اراجیف، بعد هم انتظار دارند مردم اونها رو باور کنند، فساد در این دولت و صداوسیما بیداد می کند .

    • اعظم

      چه خوشحالم هست حتما از چرندیاتی که بار میکنه و بی احترامیای که به عموم مردم میکنه هیچکسی هم نیست این جماعت عقده ای رو جمع آوری کنه خدایا دیگ بنظرم وقتشه خودت ظهور کنی یعنی واجبه

    • جفت پوچ

      وقتی مملکت بزرگترنداره وبی صاحب رهاشده معلوم الحالهایی مثل این پاچه میگیرن این آقادرحدواندازه ای نیست درموردشهریارفوتبال ایران وجادوگرتکرارنشدنی نظربده ایشان نهایتش میتونه درمورددلقکهایی مثل علی مشهدی مهران رجبی ورائفی پورصحبت کنه

    • حمیده

      مرد واقعیه....حرف حق میزنه.....حقیقت هم که تلخه پس حسودی نکنید..... بدجوره حرفاشو قبول دارم

    • ناشناس

      زنده باشی انشاءالله خدادرطی این مسیرسخت یاورت باشه جوان انقلابی. وعاگوتیم ومایه افتخارمایی.

    • ناشناس

      تیم ملی هر کار بکنه مبارک حکومت باشه حسودم تویی ثابتی اصلاًندیدمت چه خنکه

    • امیرحسین

      فکر می‌کردم آدم درستی باشه، الان که همه مواضعشو یه جا دیدم مطمئن شدم. دمش گرم تو این زمانه نون به نرخ روز خوری مواضعشو محکم می‌گه.

    • محمدرضا

      سطح معلومات ومطالعه کاملا پایینه و مشخصه ازطریق رانت و....مجری شده

    • Hamideh

      طرفدارشم بد

    • ناشناس

      مگه الان ایران از گروهش صعود کرده؟ یه کم بابا کم گاز بده فردا روز چیزی برای توجیه داشته باشی

    • بینام

      جمع کن بساطت رو

    • ناشناس

      مال خودت عزیزت

    • ناشناس

      افتخاری که علی دایی برای ایران به وجود آورد تو امسال تو تو خواب هم نمی بینید.
      حروم باشه پول بیت المال که میره تو شکمت.

    • ناشناس

      واقعا که!!! عادت کردیم به جای تحلیل و تحقیق منطقی، یا مسخره، یا فحش، یا برچسب، یا ببین از کی پول میگیره و... اینجور حرفها ، وجدان خود را در قبال تحلیل و منطق ، راحت میکنیم. در حالیکه باید فکر کنیم، این هم از یک زاویه دیگه داره قضایا را می بینه، که قابل تامل هست. هر چند من دوست ندارم این حرفها را بشنوم چون با دل من، و حرف من یکی نیست. همین میشه که همه اش به یک طرف غش می کنیم. و اینه جامعه مون

    • شهرام

      حرف باد هواست و این آقا نیز خاشاکی در باد حالت گردان دارد

    • ناشناس

      دقیقا .. گل گفتی

    • شهرام

      بدبختی کشیدن برای به چشم آمدن

    • شهرام

      تاسف تاسف

    • شهرام

      آقا جوانمردی پیشه کن دنیا زود گذر است

    • ناشناس

      مبارکتان باشد
      به گفته قدیمی ها مال ...... بیخ ریش صحابش

    • مجید

      این آقای ثابتی وابسته به جریان پایداری است. جریانی که متاسفانه هیچ اهمیتی به نظر مردم و ملت نمیدن . یک شخص افراطی

      پاسخ ها

      • وطن پرست

        خدا شفاتون بده🤣🤣🤣.خیلی هم آدم خوبیه

    • ناشناس

      ایشون به کل منحرف میبینه

    • اسکندری

      آقای ثابتی یکی از جوانترین و شجاعترین مجریان و با معلومات و اندوخته کامل سیاسی و تاریخی از کشور در صداوسیمای کشور است که تمام برنامه‌هایی جهان آرا را بخوبی اجرا و مدیریت کرده
      اگر کسی واقعا با نگاه بی‌طرفانه به برنامه جهان آرا نگاه کرده باشد مطمئنا از صداقت و انصاف ایشان و اجرای برنامه روشنگرانه جهان آرا راضی خواهد بود

    • فرهاد

      اخه کی دیگه نگاه به برنامه های مزخرف و سراسر کذب و دروغ سیمای میلی میکند که مجریانش بخواهند مشهور شوند...

      پاسخ ها

      • ایرانی

        خیلی ها نگاه میکنند تو خبر نداری.😏😏

    • ناشناس

      از کی تا حالا علاقه‌مند به فوتبال شدید؟ بهتر نیست نظرات فوتبالی را به اهل فنش بسپارید؟

    • ناشناس

      بی سواد و بی ادب هایی. مثل ایشون باعث میشوند. مردم تلویزیون. تماشا نکنند خجالت نمی‌کشه به آقای کریمی و دایی. توهین می‌کنه. بی.... مردم. آنها رو به تو ترجیح میدهند.

    • ناشناس

      فک کنم حسادت در وجود امثال ایشوته و همون تیم ملی هست چون علی کریمی و دایی هنوزم بیشتر در دل مردم جلی دلرند و به لطف زحمتشون ثروت هم دلرند و تمام این سالها کتار مردم بودند

    • ناشناس

      یه چیزی شنیدی اگه میخوای گنده شی گنده هارو نقد کن.خخخ.اخه تورو چه به .....

    • ناشناس

      یه مشت افراطی مغز فندقی

    • ناشناس

      کجایی عادل کجایی شهریاری

    • ناشناس

      تحقیق نمیخواد سرچ کنید شبکه افق به کجا وصله

    • علی

      ین آقای مجری طنابش بریده هر کاری بخواهد می کند

    • ناشناس

      یا یادت نمیاد بازی های علی کریمی رو یا اینکه جو گیر شدی

    • ناشناس

      شکار شیر رو شغال میخوره، حکایت همین فرد هست ، حیف از کلمه آقا که نمیشود برایش به کار برد ، حالا هی تو اون صدا سیما یی که بیشه خالی از شیر می‌باشد بشین واراجیف بگو، روزگار تو را هم ادب خواهد کردکه اینقدر گستاخانه سخن نگویی.

    • ناشناس

      از قضا همین امروز هم پور علی گنجی گفت ما از علی دایی و علی کریمی رد می‌شویم یعنی حرف این بنده خدا را تایید کرده که اونها حسودند

    • مهدی بیا

      احسنت

    • مهدی بیا

      معلومه دولت خویش تن
      خخخخ
      نه
      ذلت خویشتن

    • ناشناس

      آفرین درست گفته دیگه، دمش گرررررم

    • مهدی بیا

      خخخخ
      باشه

    • مهدی بیا

      خیلیی
      خخخخخ

    • ناشناس

      صداوسیمای میلی با مجری ها و کارشناسان دوزاری

    • ناشناس

      آقای ثابتی موفق باشی_ کور شود هر آنکه نتواند دید_الهم عجل لولیک الفرج _خدا جوانان مومن را حفظشون کنه ان شاالله

    • دوستدارولایت سیدعلی

      انشاالله که همین طورثابت قدم بمانی آقای ثابتی،باآرزوی موفقیت

    • ناشناس

      کل امکانات رو از این بگیرن ببنیم میتونه دوزار با کمک شعور و فهم قوت بازوش داره زندگی کنه

    • مهدی بیا

      مرسی مردم رو اراذل نامیدن
      و حالا حیوان گفتن
      اوج بی عقلی انسان جهادیه
      وای بر شمامسیولینی که
      کافرین

    • مهدی بیا

      نه وای
      حسود
      خخخ

    • مهدی بیا

      مای گاد طرفدار
      خخخ

    • ناشناس

      اصلا از قیافش عقده میباره ، با اون چشم های پر کینش ، چند بار برنامش رو دیدم ، بی سواد و سرشار از کینه و عقده که بر زبانش جاری میشه .

    • عباس

      یعنی بی ... از وجنات این آدم می‌ریزد درد بلای دایی و کریمی ها بخورد تو سر امثال تو که بذر نفاق را میافشانید

    • خدایا نظری

      شاخ و دم فقط نداری عقده ای

    • ناشناس

      فوتبالیست‌های ما چه در حال وچه گذشته باهم بسیار خوب وصمیمی هستند شما نمی توانی با این نظرات بچه گانه ات بین آنها نفاق بیندازی

    • ناشناس

      چقدر ما بدبختیمکه یک مجری تاز ه به دوران رسیده به خودش اجاز ه میده که در همه امور دخالت کنه وهمه را زیر سوال ببرد خدا را شکر که کسی بر نامه ات را نمی بیند مگر از طریق رسانه بفهمیم تو کی هستی

    • حمید

      شما مرا یاد شهدا می اندازد حرف حق تلخ است آقای ثابتی به جرات میگویم که شهید همت و یا شهید باکری و یا شهید متوسلیان مثل شما رفتار میکردند خداوند متعال نگهدارتان

    • ناشناس

      یک مجری باسواد وتحصیلکرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج